| Fotka.com
mmaryjka
mmaryjka
  2 June 2011 (pierwszy post)

cześć!
każda z nas ma swoje ulubione marki i poszczególne kosmetyki. podzielmy się tymi, które wg naszych indywidualnych gustów są najlepsze i dlaczego.

czyli 10 kosmetyków, nieważne czy będą to produkty do makijaży czy do pielęgnacji i dlaczego one, a nie inne. do dzieła!

Jasmina
Jasmina
  3 June 2011

1. Khol Guerlain.
2. Podkład Loreal True Match.
3. Korektor Loreal Touche Magique.
4. Kredka do oczu Loreal Contour Khol.
5. Puder Max Factor Creme Puff.
6. Szampon Alterra.
7. Maska do włosów Stapiz Sleek Line.
8. Krem do twarzy Physiogel.
9. Płyn do mycia twarzy Uriage.
10. Róż Bourjois.

Hana25
Hana25
  3 June 2011

1. żel do mycia twarzy Suhada zielona herbat i papaja
2. krem hipp do twarzy od 1 dnia życia
3. szampon lush w kostce
4. tusz L'oreal volume million lashes
5. puder maybelline dream mat
6. masło do ciała tutti frutti liczi i rambutan, bielenda granat
7. Sephora trio (puder, bronzer, róż rozświetlacz)
8. Baza pod cienie Artdeco
9. Carmex w sztyfcie
10. Peeling cukrowy Perfecta

Martittaaaaa
Martittaaaaa
  3 June 2011
animka
animka: możesz napisać coś więcej? zastanawiam sie nad jego kupnem.

Oczywiście. Jak już napisałam musiałam troszkę poczekać aby zobaczyć widoczne efekty, ale przynajmniej widzę, że zadziałał i kasa nie poszła w błoto.
Błyszczenie - zredukował i skóra przetłuszcza się dużo wolniej. Super poradził sobie z zaskórnikami i zredukował widoczność porów. Krostek wyskakuje też o wiele mniej a jak już to są niewielkie. Jestem naprawdę zadowolona :)
agoosiaaa
agoosiaaa
  3 June 2011
Konto usunięte
Konto usunięte: czyli 10 kosmetyków, nieważne czy będą to produkty do makijaży czy do pielęgnacji i dlaczego one, a nie inne. do dzieła!

:w00t:

1. Diorshow Extase - mascara
Konto usunięte
Konto usunięte: 2. masła do ciała z the body shop(mango) - idealnie nawilża skórę i nieziemsko pachnie
- z tym, ze niekoniecznie mango :D blueberry i kwiat wisni tez bosko pachna, mialam tez wczesniej wisnie, cytryne itd, one wszystkie sa super :zakochany: no poza jednym smierdzacym, chyba jakims orzechowym :woot:
3. seria do wlosow Joico K Pak
4. Chanel UV ESSENTIEL SPF 50 - filtr do twarzy
5. Eucerin AQUAporin ACTIVE Moisturising Cream Light - krem do twarzy na dzien.
6. Normaderm Vichy - krem na noc (tylko na noc, ten na dzien nie jest az taki super)
7.
Konto usunięte
Konto usunięte: meteoryty guerlain
w kuleczkach :Tak:
8. Kredka do oczu Loreal Contour Khol
9.
Konto usunięte
Konto usunięte: Szampon w kostce lush.
podbijam, wprawdzie jak na razie uzywam tylko takiego niebieskiego, ale jest super :Tak:
10. Szminka Shiseido

a tak poza tematem:

Konto usunięte
Konto usunięte: 7. filtr 50+ la roche posay - idealna konsystencja

kupilam go i rzeczywiscie jest fajny i w ogole, jednak twarz mi sie po nim troche swieci :)

Konto usunięte
Konto usunięte: 4. podkład clinique redness solutions - idealny do cery naczynkowej 5. balsam do ust nuxe - czegoś tak nawilżającego usta jeszcze nigdy nie miałam

a w te dwa musze sie wyposazyc, zwlaszcza to drugie, bo mam usta tak suche, ze masakra :zonk:
mmaryjka
mmaryjka
  3 June 2011
Konto usunięte
Konto usunięte: zwlaszcza to drugie, bo mam usta tak suche, ze masakra

polecam. używałam kiedyś jak byłam tydzień w rejsie po morzu śródziemnym, więc suche powietrze, słona woda, wiatr i słońce. usta mi krwawiły jak cholera, jak wróciłam do domu i użyłam RAZ to od razu przeszło, później jeszcze kilka razy na noc posmarowałam i miałam usta jakby tego nie było
agoosiaaa
agoosiaaa
  3 June 2011
Konto usunięte
Konto usunięte: polecam. używałam kiedyś jak byłam tydzień w rejsie po morzu śródziemnym, więc suche powietrze, słona woda, wiatr i słońce. usta mi krwawiły jak cholera, jak wróciłam do domu i użyłam RAZ to od razu przeszło, później jeszcze kilka razy na noc posmarowałam i miałam usta jakby tego nie było

no ja mam m asakre na ustach od kiedy dostalam uczulenia...
to ten: :woot:
Jasmina
Jasmina
  3 June 2011

Zapomniałam dopisać:

1. Cienie do oczu Loreal.
2. Szminka Dior Rouge- moja nowa miłość :zakochany:
3. Perfumy Calvin Klein Secret Obsession- cudo!

mmaryjka
mmaryjka
  3 June 2011
Konto usunięte
Konto usunięte: to ten

tak, to ten
agoosiaaa
agoosiaaa
  3 June 2011
Konto usunięte
Konto usunięte: tak, to ten

oki, wlasnie zamowilam, wyproboje w przeciagu 2 do 5 dni (a raczej 5 ciu bo mamy weekend) jak rpzyjdzie :)
mmaryjka
mmaryjka
  3 June 2011
Konto usunięte
Konto usunięte: oki, wlasnie zamowilam, wyproboje w przeciagu 2 do 5 dni

myślę, że się sprawdzi;)
agoosiaaa
agoosiaaa
  3 June 2011
Konto usunięte
Konto usunięte: myślę, że się sprawdzi;)

mam nadzieje, bo mam ochote zaplakac nad stanem moich ust :)
mmaryjka
mmaryjka
  3 June 2011
Konto usunięte
Konto usunięte: mam nadzieje, bo mam ochote zaplakac nad stanem moich ust

a próbowałaś balsamów z lusha? ja sobie też ostatnio zamówiłam masło shea l'occitane i liczę, że się sprawdzi
agoosiaaa
agoosiaaa
  3 June 2011
Konto usunięte
Konto usunięte: a próbowałaś balsamów z lusha?

Nie, nie probowalam, ogolnie to kupywalam balsamy w drogeriach jak na razie, ale wszystkie sie nie sprawdzily, nawet taki w sloiczku z neutrogeny co mi kiedys uratowal usta sie nie sprawdza :and:

Konto usunięte
Konto usunięte: ja sobie też ostatnio zamówiłam masło shea l'occitane i liczę, że się sprawdzi

do ciala czy do ust?? :)
daj znac jak sie sprawdzi, jak bedzie fajne to tez sobie zamowie :mrgreen:
mmaryjka
mmaryjka
  3 June 2011
Konto usunięte
Konto usunięte: Nie, nie probowalam

też nie próbowałam nigdy nic oprócz cukru do ust, a ciekawa jestem

Konto usunięte
Konto usunięte: do ciala czy do ust?

zamówiłam z myślą o ustach i przesuszonych miejscach na skórze, bo to jest malutkie
agoosiaaa
agoosiaaa
  3 June 2011
Konto usunięte
Konto usunięte: zamówiłam z myślą o ustach i przesuszonych miejscach na skórze, bo to jest malutkie

a widzialas nowe masla do ciala z bodyshopu? sa podzielone na dwa - jedna czesc nawilzajaca normalnie, a druga na supersuche miejsca, tak wygladaja:

ostatnio sie nad nimi zastanawialam, ale najpierw chce wykonczyc te, co teraz mam :)

Konto usunięte
Konto usunięte: też nie próbowałam nigdy nic oprócz cukru do ust, a ciekawa jestem

jak mi sie skonczy szampon w kostce i bede skladac wtedy zamowienie to moze zamowie, bo jak do tej pory to wszystko, co zamowilam bylo super
Dyskusja na ten temat została zakończona lub też od 30 dni nikt nie brał udziału w dyskusji w tym wątku.