JustynkaStanczyk
JustynkaStanczyk
  19 sierpnia 2015 (pierwszy post)
Witam :) Czy jest ktoś kto chciałby zrzucić kilka kilogramów? Przytyłam 8 kg i strasznie się z tym czuję. Przymierzając ubrania czasem mam ochotę się rozpłakać.. Od paru miesięcy próbuję schudnąć lecz jakoś mi to nie idzie. Myślę, że gdybym znalazła ludzi do wspólnego odchudzania jakoś dałoby się radę. Czy jest ktoś może chętny?
BootyHunter
BootyHunter
  25 sierpnia 2015

Ja się nie odchudzam ale mysle ze będę wstanie Ci pomoc :) pw

JustynkaStanczyk
JustynkaStanczyk
  27 sierpnia 2015

Miło, że ktoś sie odezwał ^^

pograzonywplaczu2
pograzonywplaczu2
  27 sierpnia 2015
Konto usunięte
Konto usunięte: Czy jest ktoś może chętn

Diabetyk czy jak to zwą
BombowcaKierowca
Posty: 4130 (po ~166 znaków)
Reputacja: -229 | BluzgometrTM: 0
BombowcaKierowca
  28 sierpnia 2015
Konto usunięte
Konto usunięte: Od paru miesięcy próbuję schudnąć


Ciekawy masz zawód:Technik żywienia

Będę 3mać kciuki.
Wrzucam bomby na forum. Kryć się!
praksa
praksa
  5 września 2015
Konto usunięte
Konto usunięte: Witam :) Czy jest ktoś kto chciałby zrzucić kilka kilogramów? Przytyłam 8 kg i strasznie się z tym czuję. Przymierzając ubrania czasem mam ochotę się rozpłakać.. Od paru miesięcy próbuję schudnąć lecz jakoś mi to nie idzie. Myślę, że gdybym znalazła ludzi do wspólnego odchudzania jakoś dałoby się radę. Czy jest ktoś może chętny?

kiedyś ktoś mi powiedział, ze jeżeli nie masz otyłości, to jak w Twoim przypadku kilka dodatkowych kilogramów nie chorujesz na nic, to wystarczy mniej jeśc, zryzgnowac ze slodyczy i z 3, 4 razy w tygodniu sie porządnie pocic przez dobrych 40 minut.
Nie potrzebujesz dietetyka.
raugi
Posty: 10221 (po ~117 znaków)
Reputacja: 17 | BluzgometrTM: 17
raugi
  6 września 2015

parę wskazówek a będzie ok

1.nie jeść w fast foodach i w pizzeriach
2.nigdy się nie objadać, jeść raczej mniejszymi porcjami za to w miarę możliwości częściej
3.zrezygnować ze smażonego jedzenia a także z tłustego(oczywiście raz na jakiś czas w małych ilościach można-nic się nie stanie)
4.jeść jak najmniej przetworzonego jedzenia(patrz na skład)
5.szkodzą słodycze-mają bardzo dużo prostych cukrów, ponad to są ,,naszpikowane'' chemią, radziłbym ich unikać jak ognia
6.tak samo tyczy się takich przekąsek jak np. czipsy, słone paluszki, chrupki i inne szkodliwe przysmaki
7.nie jeść dań typu instant jak np. zupki chińskie-są bardzo szkodliwe, w tych produktach jest więcej chemii niż papieru w drukarni :D
8.trochę ruchu także nie zaszkodzi...
9.nie jeść bezpośrednio przez snem

inne rady:
-jeśli między posiłkami odczuwasz głód możesz z powodzeniem skubać nasiona słonecznika, wtedy mniej się myśli o jedzeniu
-błonnik w diecie jest ważny, reguluję on bowiem perystaltykę jelit, a także powoduję uczucie sytości, która starcza na długi czas, bardzo dużo błonnika mają otręby, ciemny chleb razowy,czarny ryż czy makaron razowy
-z mięsa polecam chude ale nie kurczaka tylko np. indyka, indyk prawie w ogóle nie jest naszpikowany chemią, te zwierzęta chodowlane są bardzo wrażliwe na chemie w paszy, więc trzeba je karmić naturalną paszą, co za tym idzie mięso z indyka jest zdrowsze i tam raczej dużo chemii nie znajdziemy
-absolutnie nie można się głodzić ponieważ organizm z czasem zacznie oszczędzać energię na zapas, przez co mniej kalorii spalimy, a po powrocie z takiej ,,diety'' bardzo szybko przytyjemy i to z nadwyżką
-unikać alkoholu

Dyskusja na ten temat została zakończona lub też od 30 dni nikt nie brał udziału w dyskusji w tym wątku.