DarkowyRyjek
DarkowyRyjek
  10 kwietnia 2013 (pierwszy post)

Jako że lato się zbliża, postanowiłam zrzucić kilka kilo. Jednak się martwię o skórę piersi. Nie chcę by by ona jak i piersi straciły na jędrności. Polecacie jakieś kremy czy balsamy, by zapobiec wiotczeniu skóry?

OnaJestJakNarkotyk
OnaJestJakNarkotyk
  10 kwietnia 2013

jak zamierzasz biegać to pierwszą rzeczą jaką powinnaś zrobić to kupić sportowy biustonosz, żeby piersi nie latały w góre i w dół ;p
a jeżeli chodzi o kremy czy balsamy to nie wiem nie znam się ale widziałam kiedyś że produkty z AA maja coś takiego w swojej ofercie, Eveline ma te swoje zamrażacze i rozgrzewacze na cellulit więc pewnie na piersi też coś mają ;)

marta0859
marta0859
  10 kwietnia 2013
Konto usunięte
Konto usunięte: Jako że lato się zbliża, postanowiłam zrzucić kilka kilo. Jednak się martwię o skórę piersi. Nie chcę by by ona jak i piersi straciły na jędrności. Polecacie jakieś kremy czy balsamy, by zapobiec wiotczeniu skóry?


wątpię że balsamy coś dadzą :D
ja używam takiego różowego balsamu z eveline


ale to raczej dla zasady bo lubię się pobawić cyckami przy smarowaniu, acz te wszystkie kremy to raczej pic na wodę, nie mogą diametralnie zmienić kształtu, nie ujędrnią ani znacząco nie zapobiegną utracie jędrności przy dietach. szczerze mówiąc myślę że więcej może dać ten masaż przy wcieraniu tego niż sam krem. ja przynajmniej żadnej różnicy nie zauważyłam :p niestety cycki to taka część ciała, której nie da się zmienić ot tak bez ingerencji chirurga i raczej nic z tym sama nie zrobisz jak się zniszczy ich kształt
SzaryChlopaczek
SzaryChlopaczek
  10 kwietnia 2013

bawisz się Marto tymi zwisami?xD

marta0859
marta0859
  10 kwietnia 2013
Konto usunięte
Konto usunięte: bawisz się Marto tymi zwisami?xD


tak, im jestem starsza tym bliżej kolan, a im bliżej kolan tym lepsza zabawa xD