| Fotka.com
agoosiaaa
agoosiaaa
  30 October 2012 (pierwszy post)
Hej ho!



Halloween

A raczej stylizacje Halloweenowe gwiazd i ''gwiazd''

1. Kim Kardashian




2. Alessandra Ambrosio




3. Hilary Duff




4. Paris Hilton




5. Christina Aguilera



6. Fergie




7. Paris Hilton (stroj nr.2)




8. Christina Milian


9. Lala Anthony


10. Jessica Alba z rodzina


11. Simon Pegg


Wiecej nie znalazlam na razie, wiec jak macie wlasne przyklady to wrzucajcie :)

Pytania:
1. Ktora z powyzszych osob wyglada najlepiej, a ktora najgorzej?
2. Przebieracie sie za cos z okazji halloween? (jesli nie obchodzicie to za co przebralibyscie sie na np. przebierana karnawalowa impreze?)



Pozdrawiam, Agus :D
massacre
Posty: 34340 (po ~204 znaków)
Reputacja: -55 | BluzgometrTM: 26
massacre
  2 November 2012

Gdzie? Gdzie?

"We know through painful experience that freedom is never voluntarily given by the oppressor; it must be demanded by the oppressed." MLK, Letter from the Birmingham Jail

agoosiaaa
agoosiaaa
  3 November 2012

Znalazlam jeszcze troche zdjec, wiec wrzucam:

12. Calista Flockhart i Harrison Forda




13. Jenny McCarthy




14. Liberty Ross i Rupert Sanders



15. Sandra Bullock




16. Paris wejscie nr. 3


massacre
Posty: 34340 (po ~204 znaków)
Reputacja: -55 | BluzgometrTM: 26
massacre
  3 November 2012

Ally McBeal i Harrison - o rany :rotfl:
Jenny McCarthy - jestes pewna, ze to zdjecia z Halloween a nie z rozdania porno oskarow? :D
Sandra Bullock malo strasznie, ale Woody i Buzz :rock:
tej w lateksie/ PVC nie kojarze, ale cialo ma do czegos takiego, rzadko kiedy kobieta w czyms takim dobrze wyglada
Paris - ktos jej sie spuscil w lewe oko? o,O totalnie zero smaku

"We know through painful experience that freedom is never voluntarily given by the oppressor; it must be demanded by the oppressed." MLK, Letter from the Birmingham Jail

TheWitch
TheWitch
  3 November 2012

ta laska w pvc to chyba żona tego gostka, co zostal przyłapany na smyraniu się z tą maszkara ze zmierzchu :)
a Paris to to oko ma już od dawien dawna :D

massacre
Posty: 34340 (po ~204 znaków)
Reputacja: -55 | BluzgometrTM: 26
massacre
  3 November 2012

A to w tych niusach nie jestem na bieżąco, zwłaszcza związanych ze Zmierzchem i okiem Paris Hilton xD

"We know through painful experience that freedom is never voluntarily given by the oppressor; it must be demanded by the oppressed." MLK, Letter from the Birmingham Jail

Psyche30
Posty: 8379 (po ~121 znaków)
Reputacja: -34 | BluzgometrTM: 54
Psyche30
  3 November 2012
massacre
massacre: ktos jej sie spuscil w lewe oko?

:crylol:
no właśnie co jej jest że jednak powieka tak opuszczona? lol
TheWitch
TheWitch
  4 November 2012

nie jestem pewna, ale to chyba efekt jakiejś operacji czy coś, wydawało mi się też że gdzieś czytałam że można to bez problemu naprawić ale że niby ona nie chce bo wtedy nie będzie mogła nosić niebieskich szkieł kontaktowych czy cos.

co do tego od zmierzchu też nie kojarzę, ale na stronie z której kopiowalam zdjęcia były komentarze na ten temat :)

massacre
Posty: 34340 (po ~204 znaków)
Reputacja: -55 | BluzgometrTM: 26
massacre
  4 November 2012

Że co kuźwa? :rotfl:
Aż normalnie chyba pogoogluje po szczegóły.
Ja to bym wolała nie nosić kolorowych soczewek niż mieć oko jak Rocky po zejściu z ringu.

A tak w sumie tez nie mogę nosić kolorowych soczewek... Max trzy godziny i mam oczy czerwone jak podeszwy Louboutina.
Właśnie Agoosia, bo Ty też ślepa, masz jakieś kolorowe soczewki, znaczy sie dobrą markę dla oczu mega wrażliwych? Kurcze te które nosilam juz nie produkują, a ostatnio zaryzykowałam piękne moonlight czy coś takiego, nie są kryjące ale fajnie podkreślają naturalny kolor... I nosić ich nie mogę :/

"We know through painful experience that freedom is never voluntarily given by the oppressor; it must be demanded by the oppressed." MLK, Letter from the Birmingham Jail

massacre
Posty: 34340 (po ~204 znaków)
Reputacja: -55 | BluzgometrTM: 26
massacre
  4 November 2012

A co do niusów z szołbizu to tez zazwyczaj przez przypadek (np. komentarze ludzi gdzieś też) coś wiem.
Zmierzch kojarze, bo moja nastoletnia siostra ma nimi wyprany mózg i wyplakatowaną całą ścianę w pokoju. Jak rozmawiam z nią na skajpaju to jestem zmuszona oglądać ich mordy.

Tak, wiem jest 3:17 w nocy i nabijam xD
Ciężka noc, młody spać nie moze i ogląda Fast and Furious wszystkie części :rotfl:

"We know through painful experience that freedom is never voluntarily given by the oppressor; it must be demanded by the oppressed." MLK, Letter from the Birmingham Jail

agoosiaaa
agoosiaaa
  4 November 2012

maj gad, juz wiem gdz\ie czytalam o Paris!
http://www.fotka.pl/forum/moda_i_uroda/947980,Defekty_gwiazd/2
:rotfl:

massacre
massacre: A tak w sumie tez nie mogę nosić kolorowych soczewek... Max trzy godziny i mam oczy czerwone jak podeszwy Louboutina. Właśnie Agoosia, bo Ty też ślepa, masz jakieś kolorowe soczewki, znaczy sie dobrą markę dla oczu mega wrażliwych? Kurcze te które nosilam juz nie produkują, a ostatnio zaryzykowałam piękne moonlight czy coś takiego, nie są kryjące ale fajnie podkreślają naturalny kolor... I nosić ich nie mogę :/


ja mialam takie http://www.specsavers.co.uk/contact-lenses/coloured-lenses/cibavision-freshlook-colorblends/ (ostatnio turkusowe) ale nie wiem, jak do oczu wrazliwych, czy sie nadaja,. w kazdym razie mi nie podraznily oczu, a ty co najwyzej musialabys sprobowac co i jak: :woot:
massacre
massacre: Tak, wiem jest 3:17 w nocy i nabijam xD Ciężka noc, młody spać nie moze i ogląda Fast and Furious wszystkie części


ojej, wspolczuje, ale za to moze dzisiaj pospi do pozna :)
massacre
Posty: 34340 (po ~204 znaków)
Reputacja: -55 | BluzgometrTM: 26
massacre
  4 November 2012

Taaa, pobudka o 7:00 rano :rotfl:
Dobra koniec nabijania... Choć w sumie teraz z moimi oczami to wyglądam halloweenowo, przebranie zbędne.

"We know through painful experience that freedom is never voluntarily given by the oppressor; it must be demanded by the oppressed." MLK, Letter from the Birmingham Jail

BlueBerry85
BlueBerry85
  4 November 2012

Spasła się ta Kryśka.

Dyskusja na ten temat została zakończona lub też od 30 dni nikt nie brał udziału w dyskusji w tym wątku.