TerminalHead
TerminalHead
  23 kwietnia 2012 (pierwszy post)

1


2


3


4


5


6
6
BigBabyJesus
BigBabyJesus
  23 kwietnia 2012

2 jak z Deichmanna
6 jak wykastrowane Air Maxy

Ale z tego co podałeś najlepsze.

TerminalHead
TerminalHead
  23 kwietnia 2012

hmmm a z tych?

ChlopakAdidasowej
ChlopakAdidasowej
  23 kwietnia 2012

polecam!

i nie róbcie z siebie bogaczy co was stać na najki czy adidasy

pijana
pijana
  23 kwietnia 2012
Konto usunięte
Konto usunięte: hmmm a z tych?

W tych byś wyglądał jakbyś wyskoczył z gimbazy. Chyba, że do gimbazy jeszcze uczęszczasz, to zwracam honor.
TerminalHead
TerminalHead
  23 kwietnia 2012
Konto usunięte
Konto usunięte: gimbazy

a co to znaczy bo nie znam się na wiejskim języku..
TerminalHead
TerminalHead
  23 kwietnia 2012
Kameleon
Kameleon: Rozumiem, że to do biegania?

czy każde adidasy służą do biegania? no chyba że unia nakaz wydała to ok..

Niereformowalny
Niereformowalny: Takie same z takim samym wzorem jak dwójka mozna dostać w deichmanie.Mimo,że wyglądają tak samo nie są to firmówki typu nike a zaplacisz 2x mniej niż za "oryginał" :)

mamy takie czasy że bez znaczka to już nie to samo...
pijana
pijana
  23 kwietnia 2012
Konto usunięte
Konto usunięte: a co to znaczy bo nie znam się na wiejskim języku..

Gimnazjum.
daenerys
daenerys
  23 kwietnia 2012

Ewentualnie 2, bo reszta mi się kojarzy właśnie z podstawówką albo gimnazjum i nie pisze tego złośliwie. :-)

asexualna
asexualna
  23 kwietnia 2012
Konto usunięte
Konto usunięte: czy każde adidasy służą do biegania? no chyba że unia nakaz wydała to ok..

W takim razie stawiam znicz za Twój gust (*)
mmaryjka
mmaryjka
  23 kwietnia 2012
Konto usunięte
Konto usunięte: czy każde adidasy służą do biegania?

te które pokazałeś w większości tak, służą do biegania:]
najlepsze nr 5. jak na razie to mój numer 2 jeśli chodzi o buty do biegania.
TerminalHead
TerminalHead
  23 kwietnia 2012
Konto usunięte
Konto usunięte: te które pokazałeś w większości tak, służą do biegania:]