AleJaTakNieChce
Posty: 1408 (po ~200 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 4
AleJaTakNieChce
  9 kwietnia 2012 (pierwszy post)

Witam.

Zamierzam rozpocząć sesję w solarium, w którym dostępne są lampy kolagenowe. Śledziłem wątki na forum, lecz jak dotąd nikt nie wypowiadał się czy można złagodzić/zniwelować trądzik w ten sposób. Solaria oczywiście w swoich reklamach wspominają, że lampy kolagenowe skutecznie pomagają w walce z trądzikiem, lecz nie doszukałem się opinii dermatologów lub klientów.

Czy Waszym zdaniem jest sens w to brnąć i czy może mi to pomóc wyleczyć trądzik ? Ile wizyt musiałbym odbyć, żeby było widać efekty ?

Dodam, że trądzik w moim przypadku nie jest mocno zaawansowany, ale borykam się z nim już od ładnych paru lat i jak dotąd nie znalazłem skutecznego sposobu na pozbycie się go.

razdwa
razdwa
  9 kwietnia 2012

Hej,

Nie znam się dokładnie na rodzajach trądzika od strony medycznej. Natomiast wiem, że lampy w solarium wysuszają skórę. Co za tym idzie wysuszają również trądzik, co jest korzystne dla osoby chcącej się tego pozbyć. Moim zdaniem nie jest to terapia, która pomogła by Ci wyjść całkowicie z problemu. Niestety przez trądzik młodzieńczy trzeba przebrnąć a jeśli jest to poważniejsza sprawa to udać się do lekarza. A próbowałeś myć systematycznie codziennie twarz szarym mydłem ,, Biały Jeleń ,, ?

AleJaTakNieChce
Posty: 1408 (po ~200 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 4
AleJaTakNieChce
  9 kwietnia 2012