4Pure
4Pure
  8 października 2009 (pierwszy post)

Witam.

Kultura w pracy.


Okazuje się, że nie zawsze opłaca się być kulturalnym w pracy.

Żeby post nie wyglądał strasznie, moja historia przedstawiona jest tutaj. Zainteresowani, co przydarzyło się mi na recepcji w hotelu, zapraszam do lektury.

Kiedy należy przestać być miłym w stosunku do klienta?
Czy to, że znieważa Cię publicznie świadczy o tym, że musisz wciąż zachowywać spokój?
Szczególnie gdy sam łamie kulturę języka...?
eSzatyNe
eSzatyNe
  10 października 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: Kiedy należy przestać być miłym w stosunku do klienta? Czy to, że znieważa Cię publicznie świadczy o tym, że musisz wciąż zachowywać spokój? Szczególnie gdy sam łamie kulturę języka...?

Bez względu na to jaki jest klient trza być miły :zonk:
Jak znieważa to już zasada kultury nadal jest, ale trza to w sposób dobitny załatwić. Jak nie ma wyjścia to do drastycznych środków.
To już trza argumentów innych używać.
Dyskusja na ten temat została zakończona lub też od 30 dni nikt nie brał udziału w dyskusji w tym wątku.