darkCubeO
darkCubeO
  8 maja 2009 (pierwszy post)

zapraszam do obejrzenia moich zdjęć nie profesjonalnych :rock:
zdjęcia zrobione nikonem d60 ze szkiełkiem 18-55mm VR + polar cpl i uv :run:
pierwsza strona :run:
http://www.fmix.pl/zdjecia/18314/1
druga strona :run:
http://www.fmix.pl/zdjecia/18314/2

przy okazji szukam dziewczynę do zdjęć w plenerze ... :kv3:
dzięki z góry za te normalne komentarze i za te ....

izkas1
izkas1
  8 maja 2009

nie znam się na fotografii, ale okiem laika mogę powiedzieć, że jest kilka zdjęć, które przykuły moją uwagę

Holigula
Holigula
  8 maja 2009

Kilka jest bardzo ciekawych;) Kurde... Gdybym miala aparat taki jak ty masz, to bym cały czas zdjęcia robiła... To moja taka pasja;) Niestety, na taki sprzęcik trzeba ładną kase wydać...
Więc pozostają baaaardzo amatorskie zdjęcia... Np na moim profirze...

shamaramorgan
shamaramorgan
  8 maja 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: przy okazji szukam dziewczynę do zdjęć w plenerze ... dzięki z góry za te normalne komentarze i za te ....

bardzo chętnie zostałabym Twoja modelką ;)

co do zdjęć, bardziej podobają mi się te kolorowe. Czarno białe, nie mają ładnego kontrastu, ale to dlatego, że chyba nie byly wcale przerabiane.
wydaje mi się, że czasem sam nie wiesz, jak miało wyglądać zdjęcie. Chodzi mi o Stare Miasto. Budynek obcięty, schody, notabene bardzo ładne, niestety ucięte....
Ale fotografia to sztuka, nie wiadomo co chciał przekazać autor ;)
darkCubeO
darkCubeO
  8 maja 2009

właśnie... zarabiać na pasji ... pstrykać zdjęcia i na nich zarabiać na życie...
to jest życie....

Holigula
Holigula
  8 maja 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: właśnie... zarabiać na pasji ... pstrykać zdjęcia i na nich zarabiać na życie... to jest życie....


Gdyby to było realne... I były to pieniądze, z których da się norlmanie żyć i to miesiać w miesiąc...

Taka moja malutka rada;)
Spróbuj nadać fotografii kolorów. Pobaw się w cienie. To bardzo ważny element, który dodaje uroku.

Konto usunięte