LirycznieRapowa
LirycznieRapowa
  10 kwietnia 2009 (pierwszy post)
!!!... zastanawiałam się ostatnio czemu faceci nie znoszą dziewczyn wyznajacych kulture HH :/ ...!!!

może pomożecie mi się określić.. bo sory ale nie kminie tego :/
razotka
Posty: 26795 (po ~93 znaków)
Reputacja: -1 | BluzgometrTM: 15
razotka
  11 kwietnia 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: Co Dziewczyno która za Mną nie przepada ;>?

Jest tutaj taka?
Bo jeśli się nie mylę nie mieliśmy chyba nawet okazji, żeby "porozmawiać" ? ;>

gdzieś w centrum każdego z nas leży cmentarz starych miłości.

Hellbournee
Hellbournee
  11 kwietnia 2009
razotka
razotka: Jest tutaj taka? Bo jeśli się nie mylę nie mieliśmy chyba nawet okazji, żeby "porozmawiać" ? ;>


no piszę o Tobie ;>
KazdyJuzWie
KazdyJuzWie
  11 kwietnia 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: !!!... zastanawiałam się ostatnio czemu faceci nie znoszą dziewczyn wyznajacych kulture HH :/ ...!!!

Wydaje mi się, że to dlatego, że takie dziewczyny często używają słów typu "elo", "ziom", a to troszkę mężczyzn odstrasza. Sądzę też, ze faceci wolą, jak kobieta nakłada "kobiece" ciuchy, a obszerne spodnie i koszulki się do takich nie zaliczają.
Hellbournee
Hellbournee
  11 kwietnia 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: Wydaje mi się, że to dlatego, że takie dziewczyny często używają słów typu "elo", "ziom", a to troszkę mężczyzn odstrasza. Sądzę też, ze faceci wolą, jak kobieta nakłada "kobiece" ciuchy, a obszerne spodnie i koszulki się do takich nie zaliczają.


i wszystko w tym temacie :)
LirycznieRapowa
LirycznieRapowa
  11 kwietnia 2009

:) :mrgreen:

Konto usunięte
Konto usunięte: i wszystko w tym temacie :)


bogosławię i pozdrawiam dzięki za szczere odp :)):lol:
Hellbournee
Hellbournee
  11 kwietnia 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: bogosławię i pozdrawiam dzięki za szczere odp :))


a ten lol to do czego?
NicZaFriko
NicZaFriko
  11 kwietnia 2009

Mi sie tam takie kobiety podabają chodz nie lubie jak jedna załapie tylko tekst joł ziom, i tyle a o kulturze hip hopowej zero w głowie.. raz miałem doczynienia z dziewczyną która zapytałem czemu chodzi w bagie i o wbw gadalismy, a ona mi na to ze bagi ma dobre rymy.. i pogadane..

WueRZet
WueRZet
  12 kwietnia 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: zastanawiałam się ostatnio czemu faceci nie znoszą dziewczyn wyznajacych kulture HH :/ ...!!!

Jakbyśmy się spotkali to bym Ci pokazał jak Cię "nie znoszę" :zakochany::pavarotti:

A hip hop umarł kilka lat temu :smutny:
LirycznieRapowa
LirycznieRapowa
  12 kwietnia 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: a ona mi na to ze bagi ma dobre rymy.. i pogadane..


no Panna ma gadane xd :lol2:

Konto usunięte
Konto usunięte: a ten lol to do czego?


lubie ta emotke :)
Miihihih
Miihihih
  12 kwietnia 2009
nie rozumiem stwierdzenia 'wyznaja kulture'.

jeśli chodzi o typowy szeroki strój - nie jest kobiecy.
dziewczyna tworząca na murach, czy ścianach też mi się nie widzi.

Odnośnie muzyki - to zależy czego słuchasz.
Osobiście nie trawię Firmy i jej podobnych, stworzyli ideologię JP dla dresow i technozyebow.
razotka
Posty: 26795 (po ~93 znaków)
Reputacja: -1 | BluzgometrTM: 15
razotka
  12 kwietnia 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: no piszę o Tobie ;>

To w jakim celu zadałes to pytanie ?:

gdzieś w centrum każdego z nas leży cmentarz starych miłości.

Hellbournee
Hellbournee
  12 kwietnia 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: lubie ta emotke :)


aha ciekawe ;>

razotka
razotka: To w jakim celu zadałes to pytanie ?:


juz sie zamotalem :P
razotka
Posty: 26795 (po ~93 znaków)
Reputacja: -1 | BluzgometrTM: 15
razotka
  12 kwietnia 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: juz sie zamotalem :P

to wróć stronę wcześnie i od podstaw przeanalizuj :P

gdzieś w centrum każdego z nas leży cmentarz starych miłości.

LirycznieRapowa
LirycznieRapowa
  13 kwietnia 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: juz sie zamotalem :P

propunuję się odmotac xD :*
CallMeShaddy
CallMeShaddy
  13 kwietnia 2009

Jeszcze nikt do mnie nie powiedział 'elo ziom', ale to na pewno fajnie brzmi xD. Uogólniasz dziewczyno. Znam kilka dziewczyn, które słuchają hh i raczej nie narzekają na brak adoratorów.

Dyskusja na ten temat została zakończona lub też od 30 dni nikt nie brał udziału w dyskusji w tym wątku.