MordoTyMoja
MordoTyMoja
  2 października 2008 (pierwszy post)


http://www.filmweb.pl/f401089/Uprowadzona,2008

Widziałem wlasnie i musze przyznac ze po mimo tego ze byl przewidywalny to zrobil na mnie dobre wrazenie i ogladalem go prawie na jednym tchu ;) Polecam, fajne kino akcji, duzo emocji, ciekawe zdjecia...

1. Widzieliscie ? Jakie są wasze opinie?
2. Co moglibyscie polecic z gatunku "sensacji/akcji" ? najlepiej cos świeżego i nie kiche :P
xXxXkInIuSxXxX
xXxXkInIuSxXxX
  3 października 2008
Konto usunięte
Konto usunięte: Widzieliscie ?

Nie!
hihi... ;]
andrewkoegh
andrewkoegh
  3 października 2008
Konto usunięte
Konto usunięte: 1. Widzieliscie ? Jakie są wasze opinie?


Owszem, jest to jeden z lepszych film jakie dano było mi obejrzeć w ostatnim czasie - nigdy nie spodziewałem się, że Liam Neeson może tak doskonale wczuć się w rolę, wykreowana przez niego postać jest po prostu genialna i jakże prawdziwa. Najbardziej podobała mi się scena monologu wygłaszanego przez Liama w momencie porwania jego córki - wcześniejsze zwiastuny koncentrowały się właśnie na tej scenie i wiele osób tylko z tego powodu oglądało później owy film. Jedynie śmieszy w tym momencie reakcja porywacza, który odparł tylko 'good luck', ale cóż ;)

Konto usunięte
Konto usunięte: 2. Co moglibyscie polecic z gatunku "sensacji/akcji" ? najlepiej cos świeżego i nie kiche :P


Righteous Kill
Nowy film w którym zagrał genialny duet Al Pacino i Robert De Niro - oglądałem go parę dni temu i jest to bardzo dobre kino akcji, a główni aktorzy czynią ten film wyjątkowym.
Street Kings
Trochę starsza produkcja, z Keanu Reeves w roli głównej - coś w stylu starszego Training Day w którym to zagrał Denzel Washington. Film bardzo udany, zawierający dużo akcji i sporo momentów, które później dają nam do myślenia.
johnson
johnson
  3 października 2008
Konto usunięte
Konto usunięte: 1. Widzieliscie ? Jakie są wasze opinie?

Kolejny film Luc'a Benson'a ktory powiem skromnie robi wrazenie i odniosl sukces. Moze nie wielki ale akcja caly czas i przy najmniej nudny nie jest. Takze polecam bardzo.

Konto usunięte
Konto usunięte: 2. Co moglibyscie polecic z gatunku "sensacji/akcji" ? najlepiej cos świeżego i nie kiche :P

Sensacja?? hum a moze sensacja + horror razem co? :D no to wtedy polecam REC ^^. Tez robi wrazenie az ciarki mialem na ciele jak ogladalem ten film wczoraj :D. Do akcji tez moge dodac babylon A.D (Vin Diesel). Zalezy kto co lubi
MordoTyMoja
MordoTyMoja
  3 października 2008
Konto usunięte
Konto usunięte: Najbardziej podobała mi się scena monologu wygłaszanego przez Liama w momencie porwania jego córki - wcześniejsze zwiastuny koncentrowały się właśnie na tej scenie i wiele osób tylko z tego powodu oglądało później owy film. Jedynie śmieszy w tym momencie reakcja porywacza, który odparł tylko 'good luck', ale cóż ;)


Mnie najbardziej poroba sie zimna bezwglednosc glownego bohatera a ze scen to chyba ta "pod napięciem" :))- (tak sie pewnie bawia w Guantanamo :P) oraz ta z żoną kolegi (bylem zaskoczony) Z kolei smieszyly mnie troche te strzelaniny gdzie oni nie moga go trafic on ich bez problemu :P, to ze on narobil dymu i zadnej policji nic.. nie wspominajac ze potem wrocil samolotem.. ciekawe jak :D, nie podobalo mi sie tez zdewaluowanie wartosci slow "Kocham Cie" przez jego corke na samym poczatku filmu przez co na koncu ta scena ma znacznie slabszy wrecz nijaki wyraz.

Tak czy owak warto.. ;)

Konto usunięte
Konto usunięte: Righteous Kill Street Kings

zobaczymy zobaczymy... :))

johnson
johnson: no to wtedy polecam REC ^^.

mam..mam czeka w kolejce.. chociaz slyszalem opinie ze nie jest taki fajny ale to rzecz gustu

johnson
johnson: babylon A.D (Vin Diesel)

hmmm po Pitch Black mam zle skojarzenia co do Vina Diesel'a :PP
andrewkoegh
andrewkoegh
  3 października 2008
Konto usunięte
Konto usunięte: Mnie najbardziej poroba sie zimna bezwglednosc glownego bohatera a ze scen to chyba ta "pod napięciem" :))- (tak sie pewnie bawia w Guantanamo :P) oraz ta z żoną kolegi (bylem zaskoczony)


Przesłuchanie było aktem zemsty, po prostu musiał tak postąpić - w końcu obiecał, że znajdzie ich i zabije. Co do sceny w mieszkaniu kolegi, to w momencie gdy do niego strzelił przy żonie to byłem w szoku - na jego twarzy nie było żadnej reakcji, po prostu zrobił to co uważał za słuszne, aby dowiedzieć się tego co potrzebuje - genialne wykonanie.

Konto usunięte
Konto usunięte: Z kolei smieszyly mnie troche te strzelaniny gdzie oni nie moga go trafic on ich bez problemu :P


To jest już normalka w filmach akcji, tego nie da się uniknąć :)

Konto usunięte
Konto usunięte: to ze on narobil dymu i zadnej policji nic.. nie wspominajac ze potem wrocil samolotem.. ciekawe jak :D


Można to wyjaśnić tym, że był szpiegiem i miał swoje kontakty.

Konto usunięte
Konto usunięte: nie podobalo mi sie tez zdewaluowanie wartosci slow "Kocham Cie" przez jego corke na samym poczatku filmu przez co na koncu ta scena ma znacznie slabszy wrecz nijaki wyraz.


Tu już należy winić scenarzystów, ale to raczej jest wada o niskiej szkodliwości dla widza :)
Theo
Posty: 2167 (po ~147 znaków)
Reputacja: -3 | BluzgometrTM: 3
Theo
  3 października 2008

jest juz DvDRip na torentach, wiec skusze sie na ten film
ale jak bedzie buu to dostaniecie opr :mrgreen:

...

kuba92762
kuba92762
  3 października 2008
Konto usunięte
Konto usunięte: 1. Widzieliscie ? Jakie są wasze opinie

Swietny film.Bardzo przyjemnie sie oglada.
Niby nierealne, ale zarabiscie mi sie podobalo jak sam taka jadke im urzadzil:D

Konto usunięte
Konto usunięte: Jedynie śmieszy w tym momencie reakcja porywacza, który odparł tylko 'good luck', ale cóż ;)

Szkoda, ze ten porywacz juz nie byl taki pewny siebie jak Liam dotarl do niego:D
andrewkoegh
andrewkoegh
  3 października 2008
Theo
Theo: ale jak bedzie buu to dostaniecie opr


Raczej nie mamy się czego bać, zdecydowanej większości osób ten film się spodobał :)

Konto usunięte
Konto usunięte: Szkoda, ze ten porywacz juz nie byl taki pewny siebie jak Liam dotarl do niego:D


Motyw z karteczką był dobry - jak mu mina zrzedła w momencie gdy przypomniał o tym, że obiecał go znaleźć :mrgreen:
Aż sobie oglądnę wieczorem ten film jeszcze raz :)
kuba92762
kuba92762
  3 października 2008
Konto usunięte
Konto usunięte: Aż sobie oglądnę wieczorem ten film jeszcze raz :)

No ja niestety nie mam tego na kompie... ale az temat zachecil mnie, zeby sobie odswiezyc ten film.
chikicziki
chikicziki
  4 października 2008

dla mnie najbardziej podobało się gdy jego córka leżała pod łóżkiem a on mówi do niej" teraz jest najważniejsze, gdy go zobaczysz opisz go(wzrost) itp i ogólnie ta akcja gdy ona dzowniła do niego achh.:D

Dyskusja na ten temat została zakończona lub też od 30 dni nikt nie brał udziału w dyskusji w tym wątku.