Nie denerwujcie sie na mnie za to że będzie takie długie ale lepiej jeden niż dziesięć
A JAK KOMUŚ NIE PASUJE, ŻE DŁUGI TO SIE WYPOWIADAĆ NIE MUSI Prośił bym także o inteligentne wypowiedzi a nie "Tak był fajny" "Nie, nie podobał mi sie" jak nie macie nic do powiedzienia tylko chodzi wam o jeden post wiecej to zapraszam na HYDE
Do rzeczy
Chciałbym was Dzis oto tego pięknego wietrznego ponurego dnia prośić o ocene tych Kilku(nastu) Filmów
A oto i One:
1.HANCOCK
2.IRON MAN
3.HORTON SŁYSZY KTOŚIA
4.KUNG FU PANDA
Odnośnie tych bajek.....
Każdy w sobie ma coś z dziecka :]
5.ROAD TRIP (OSTRA JAZDA)
6 i 7.HELLBOY I i II
8.SERIA NIEFORTUNNYCH ZDARZEŃ
9 i 10. SKARB NARODÓW i SKARB NARODÓW 2 :KSIĘGA TAJEMNIC
11.O DWÓCH TAKICH CO POSZLI W MIASTO
12.OPOWIEŚCI Z NARNI: KSIĄŻĘ CASPIAN
13. FANTASTYCZNA 4: NARODZINY SREBRNEGO SURFERA
I ostatni
2.IRON MAN
3.HORTON SŁYSZY KTOŚIA
4.KUNG FU PANDA
Odnośnie tych bajek.....
Każdy w sobie ma coś z dziecka :]
5.ROAD TRIP (OSTRA JAZDA)
6 i 7.HELLBOY I i II
8.SERIA NIEFORTUNNYCH ZDARZEŃ
9 i 10. SKARB NARODÓW i SKARB NARODÓW 2 :KSIĘGA TAJEMNIC
11.O DWÓCH TAKICH CO POSZLI W MIASTO
12.OPOWIEŚCI Z NARNI: KSIĄŻĘ CASPIAN
13. FANTASTYCZNA 4: NARODZINY SREBRNEGO SURFERA
I ostatni
14. ALI G INDAHOUSE
Dziękuje za uwagę
Pozdrawiam Krystian
(zacząłem pisać 12.16 skończyłem 12.45 )