anusia2502
Posty: 69 (po ~66 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 12
anusia2502
  4 lipca 2012 (pierwszy post)

Serdecznie zachęcam do
głosowania na se cik mojego
brata ( duzo dla niego znaczy ten
konkurs )Dj Arturo - Holiday 2012
- Party-Sound.pl na stronie Party-
Sound.pl.

•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
`’•,,•’`

Fenri
Fenri
  4 lipca 2012

latwiej jak bys dala link do tego zeby zobaczyc te nute

Matuidi
Matuidi
  4 lipca 2012
Konto usunięte
Konto usunięte: latwiej jak bys dala link

Dokładnie :afro:
anusia2502
Posty: 69 (po ~66 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 12
anusia2502
  4 lipca 2012

Możecie skopiować tam jest i wam wyskoczy;)

•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
`’•,,•’`

Fenri
Fenri
  4 lipca 2012

no to skopiuj i sprawdz sama ze niewyskoczy :)

anusia2502
Posty: 69 (po ~66 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 12
anusia2502
  4 lipca 2012

party-sound.pl/558/Dj_Arturo___Holiday_2012/

prosze;)

•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
`’•,,•’`

Matuidi
Matuidi
  4 lipca 2012
anusia2502
anusia2502: Możecie skopiować tam jest i wam wyskoczy;)


Nie kopiuje bo to spam może być:lol:
Fenri
Fenri
  4 lipca 2012

no guetta to z niego nie jest ale na wiejskiej potupaji ma szanse blysnac i kto wie moze ktoras dziolcha popusci mu szpary

anusia2502
Posty: 69 (po ~66 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 12
anusia2502
  4 lipca 2012

To jego pierwszy set;) dopiero zaczyna więc jak na początek uważany że bardzo dobrze mu idzie:)

•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
`’•,,•’`

BigBabyJesus
BigBabyJesus
  5 lipca 2012

Imponujące potrafi kliknąć na ikonkę dwa razy, istny geniusz!

anusia2502
Posty: 69 (po ~66 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 12
anusia2502
  5 lipca 2012

Jak Ci coś nie pasuje to sie nie wypowiadaj.

•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
`’•,,•’`

BigBabyJesus
BigBabyJesus
  5 lipca 2012
anusia2502
anusia2502: Jak Ci coś nie pasuje to sie nie wypowiadaj.

Zawsze zastanawia mnie ten debilny pseudoargument. Gdyby w tym zj3banym kraju ludzie wypowiadali się jak im coś nie pasuje, a nie byli bezmyślnymi lemingami nie było by takiego syfu jaki teraz mamy.
anusia2502
Posty: 69 (po ~66 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 12
anusia2502
  5 lipca 2012

To spadaj odrazu sie forum i fotka oczyszcza z tego 'syfu' :)

•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
`’•,,•’`

DaroDeeJay
DaroDeeJay
  5 lipca 2012

bigbabyjesus chce zabłysnąc i obraża innych bo jemu w życiu nie wyszło :D pożal sie mamusi:) istny przedstawiciel hejterów ! :) pokaż co ty potrafisz cwaniaku!!! kazdy nawet niech bedzie na ten przykład D. Getta zaczynał od prostych setów.

A jak chlopak sie wybije to mina ci zrzędnie i juz ci nie bedzie wesoło :)) temat jest określony, nie było w nim żeby kogos obrażac itp. także adios żydzie ;)

anusia2502
Posty: 69 (po ~66 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 12
anusia2502
  5 lipca 2012

O widzę że jednak są tu jacyś w miare normalni ludzie:) Dziekuje:)

•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
`’•,,•’`

Dyskusja na ten temat została zakończona lub też od 30 dni nikt nie brał udziału w dyskusji w tym wątku.