mateos87
mateos87
  30 kwietnia 2010 (pierwszy post)

Do dziś pamiętam mój "pierwszy raz" z kondonem, miałem 16 lat albo coś około. Poszedłem do sklepu kupić paczkę prezerwatyw. Za ladą stała przepiękna kobieta, która najprawdopodobniej wiedziała, że nie mam doświadczenia w “tych” kwestiach. Podała mi paczkę i zapytała, czy wiem, jak tego używać. Szczerze odparłem: nie. Tak więc otworzyła paczkę, wyjęła jednego i rozwinęła na kciuku, po czym poleciła sprawdzić, czy jest na miejscu i czy mocno się trzyma. Najprawdopodobniej musiałem wyglądać na osobę, która nie do końca zrozumiała to, co powiedziała, więc rozejrzała się po sklepie, podeszła do drzwi i zamknęła je. Chwyciła mnie za rękę i wciągnęła na zaplecze, gdzie zdjęła z siebie bluzkę. Po chwili zdjęła też stanik. Spojrzała na mnie I zapytała: Czy to cię podnieca? No cóż, byłem tak zaskoczony tym wszystkim, że tylko kiwnąłem głową. Wtedy powiedziała, że czas nałożyć prezerwatywę. Kiedy ją nakładałem, ona zrzuciła spódniczkę, zdjęła majteczki i położyła się na stole. No dawaj, powiedziała, nie mamy zbyt wiele czasu. Tak więc położyłem się na niej. To było cudowne, szkoda, że nie wytrzymałem zbyt długo… PUF, i było po sprawie… Spojrzała się na mnie przerażona: “jesteś pewien, że nałożyłeś prezerwatywę?” Odpowiedziałem tylko “no pewnie”, i podniosłem kciuk, by jej pokazać.

Jak było to sorki :)

Patrishia
Patrishia
  30 kwietnia 2010

Hahah, fajne, nie znalam nawet, ale tylko jeden no ; )

pattmi
Posty: 9331 (po ~91 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 4
pattmi
  30 kwietnia 2010

stare to niestety :and:

...żyj po cichutku, głośno niech to robią inni
najszybciej odchodzą ci tak sztucznie silni...
nieznam
Posty: 34695 (po ~221 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 24
nieznam
  30 kwietnia 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: Jak było to sorki :)

No to sorki.

Stare to jak internet, w dodatku:
Konto usunięte