JamaisVu
JamaisVu
  31 marca 2017 (pierwszy post)

Jestem laikiem czy powinienem dostawać za nadgodziny. Te 50% PRACUJE.po 10 godz około.
Czy są. Jakieś wyjątki?

Policjan
Policjan
  31 marca 2017
Konto usunięte
Konto usunięte: Jestem laikiem czy powinienem dostawać za nadgodziny. Te 50% PRACUJE.po 10 godz około. Czy są. Jakieś wyjątki?

Kodeks pracy kolego. Wpisujesz w google i szybko znajdziesz. Standardowy tryb pracy to 8 godzin i 5 dni w tygodniu.
Gdybyś trochę lepiej sobie radził ze znakami interpunkcyjnymi, to łatwiej byłoby Ci konkretniej odpowiedzieć.
JamaisVu
JamaisVu
  31 marca 2017

Sory mam nowy tel i sam mi stawia kropki
Wiem, czytałem. Ale może jakieś są. Kruczkowskiego prawne. Albo wyjatki

Policjan
Policjan
  31 marca 2017

Sprecyzuj dokładnie o co Ci chodzi to może coś podpowiem. Od razu napiszę, że nie jestem specjalistą i mogę nie wiedzieć:). Mnie interesowały nadgodziny dotyczące standardowego trybu pracy (pisałem o tym wcześniej). Nie wnikałem w pracę kierowców i np. czterobrygadowe, bo mnie to po prostu nie dotyczy.

BujajacaWoblokachh
Posty: 44958 (po ~170 znaków)
Reputacja: -10 | BluzgometrTM: 12
BujajacaWoblokachh
  31 marca 2017
Konto usunięte
Konto usunięte: Jestem laikiem czy powinienem dostawać za nadgodziny. Te 50% PRACUJE.po 10 godz około. Czy są. Jakieś wyjątki?

Nie w kazdym przypadku pracodawca ma obowiazek wyplacic 50% dodatkowej stawki za nadgodziny.
Ma to miejsce tylko w sytuacji, gdy nadgodziny maja miejsce na WYRAZNE ZLECENIE PRACODAWCY
Sa tez sytuacje, w ktorych zamiast wyplaty dodatkowych pieniedzy pracownik moze sobie te przepracowane godziny odebrac np. wychodzac z pracy wczesniej lub odbierajac caly dzien - jesli tyle sie tego uzbiera.
Wyjatek stanowi tez praca gdzie w umowie jest okreslony inny niz 8godzinny tryb pracy...
Nie mam czasu nienawidzić ludzi, którzy mnie nienawidzą,
bo jestem zbyt zajęta kochaniem ludzi, którzy mnie kochają ;)
Policjan
Policjan
  31 marca 2017
BujajacaWoblokachh