| Fotka.com
niezalezna
niezalezna
  17 February 2017 (pierwszy post)

Dzięki "upszejmości" jednego z uszerów, przeglądam ten pożal się panie portalik. Zastanawiam się jak ubogie, nędzne, nudne i patologiczne trzeba wieść życie, by "tforzyć" tego typu "rzeczywistość" i wylewać swoje frustracje na tego typu stronach. Tam, jak w soczewce widać mentalność większości użytkowników tego forum, moderacji i kilku jej pomagierów.

Ciekawe co na to bardziej ogarnięta część fotki?

niezalezna
niezalezna
  17 February 2017

Tam poziom zje... bania mózgu osiągnął już chyba zenit

Może odniesie się do niego "nasza" Becia, Egoista, Esquilo i kilka innych osób? Chyba, że wolicie być wywoływani do odpow po kolei

Pjotrek
Posty: 49780 (po ~74 znaków)
Reputacja: 7 | BluzgometrTM: 48
Pjotrek
  17 February 2017

ale oco chodzi;)

niezalezna
niezalezna
  17 February 2017

Mniej więcej o to, że "car i caryca" jest naga :)

Eldim
Posty: 1109 (po ~186 znaków)
Reputacja: -96 | BluzgometrTM: 125
Eldim
  17 February 2017

Co za fotkowe podziemie! Co jak co, ale prawdziwą naturę każdego chana udało im się wspaniale odwzorować.

Podejmujesz wyzwanie?
niezalezna
niezalezna
  17 February 2017

Fotkowe podziemie xD Dobre określenie tej patologii która tam siedzi pisze i dodaje screeny i zdjęcia między innymi użytkowników tego portalu

Memory
Memory
  17 February 2017
Ostatnio edytowany: 1 January 1970

...

niezalezna
niezalezna
  17 February 2017

Mem0ry po co kłamiesz? Co ci to da? nietykalność tutaj? Gra nie warta świeczki

Memory
Memory
  17 February 2017

Nie interesuje mnie ta strona.

niezalezna
niezalezna
  17 February 2017

kłamiesz

Memory
Memory
  17 February 2017

Dowiedzialam sie kiedys o jej istnieniu od kogos zyczliwego, gdy ktos umiescil tam moje zdjecie i paru ciekawostek o niej. Po usunieciu mojego zdjecia ktore bylo tam bezprawnie jak w sumie wszystkie ktore tam sa przestalo mnie to obchodzic... Wiec nie rozumiem po co mnie wymieniasz piszac o tej strone czy nawet Esquilo ktorej wizerunek jak wielu modow rowniez widnieje tam wbrew jej woli. Ale Egoista, Tomasz i Sowa jako glowni przedstawiciele tej gownianej strony na pewno wiecej ci powiedza...

niezalezna
niezalezna
  17 February 2017

Dobrze kombinujesz, ale.... a Sowa to ten od tego świntego księdza?:)

Memory
Memory
  17 February 2017

Sowa to ten od ładnego penisa ;d

Memory
Memory
  17 February 2017

Co się stało?Czyzby zablokowali ten rozp...dolnik? Nie wchodzi mi strona którą jesteś tak wielce zafascynowana xD

niezalezna
niezalezna
  17 February 2017

Czyżby zablokowali ten roz... pier...dolnik?! Schowali"trupa" do szafy

Dyskusja na ten temat została zakończona lub też od 30 dni nikt nie brał udziału w dyskusji w tym wątku.