Moje Hobby to Gołębie.
Jest może ktoś tutaj co ma podobne Hobby do mojego, z miłą chęcią podyskutuje z kimś na temat Gołębi
lista tematów
Gołebie strona 2 z 3
HardStyle
Mruczyslaw: Nie znam się na nazwach za bardzo, i tak dobrze że fotki zrobiłem, bo płochliwe to i uciekało. Cóż, fotki też najlepszej jakości nie są. ale są.
Pawik śliczny, taki troszku kalinowy, na 100% to samiec, samce są tak do tyłu wychylone bardziej niż samice.
Nywka ładna czerwona, przeważnie takie są, ale miałem w swojej kolekcji z czarnymi/żółto-pomarańczowymi/siwimy skrzydłami.
Koło pawika z prawej strony łany siwek, ładne ma rupia koło oczów.
To nie wiem co to jest, ani to nie wygląda na pstrywke/wywrotkę/ani na garolca, myślę że to jakiś mieszaniec.
Możecie ale takie co witek nie maja które tak pójdą na pioka, możecie je poprowadzić i podzielić się tak jak piszecie.
HardStyle
A masz może własną hodowle tych ptaków i może masz gołębnik
Czy tylko zdj.cykasz tego ptactwa?
Ja mam to u siebie
Kiedyś za lat szkolnych jak Do Krakowa się pojechał na wycieczkę to tam na rynku było w pytę gołębi :-) i im się tam dokarmiało jakimś ziarnem czy tam nasionami i cie kilkunastu tych gołębi obsiadało żebyś im dać coś do żarcia
Kiedyś też w 100-Licy Polski w okolicach pętli autobusowej na Placu Wilsona też było w jednym miejscu skupisko gołębi że też te ptactwo od Ludzi domagali się żarcia
To i to mam.
Konto usunięte: Kiedyś za lat szkolnych jak Do Krakowa się pojechał na wycieczkę to tam na rynku było w pytę gołębi :-) i im się tam dokarmiało jakimś ziarnem czy tam nasionami i cie kilkunastu tych gołębi obsiadało żebyś im dać coś do żarcia
Kiedyś też w 100-Licy Polski w okolicach pętli autobusowej na Placu Wilsona też było w jednym miejscu skupisko gołębi że też te ptactwo od Ludzi domagali się żarcia
U mnie w Wadowicach na Rynku widuje je prawie codziennie.
.
HardStyle