Avatar użytkownika OwadOwad
Posty: 14923 (po ~47 znaków)
Reputacja: -635 | BluzgometrTM: 1
Owad
  13 kwietnia 2019 (pierwszy post)

Moje Hobby to Gołębie.

Jest może ktoś tutaj co ma podobne Hobby do mojego, z miłą chęcią podyskutuje z kimś na temat Gołębi :mrgreen:

HardStyled83ddd0a
oam
oam
  15 kwietnia 2019
Mruczyslaw
Mruczyslaw: Może jutro zrobię parę fotek cudaków staruszka, to wkleję.
tak tak! Chetnie zobacze, jeszcze jakbyś napisal jakie to konkretne to byloby SUPER! 🤗

Najbardziej denerwujace jest to jak narobi na rozwieszone pranie bo plamy baaardzo ciezko schodzą a bywa ze i w ogóle. 😏🙃
Mruczyslaw
Mruczyslaw
  16 kwietnia 2019
Konto usunięte
Konto usunięte: jeszcze jakbyś napisal jakie to konkretne to byloby SUPER! 🤗

Nie znam się na nazwach za bardzo, i tak dobrze że fotki zrobiłem, bo płochliwe to i uciekało. Cóż, fotki też najlepszej jakości nie są. ale są.




oam
oam
  16 kwietnia 2019
Mruczyslaw
Mruczyslaw: Nie znam się na nazwach za bardzo, i tak dobrze że fotki zrobiłem, bo płochliwe to i uciekało. Cóż, fotki też najlepszej jakości nie są. ale są.
Ten fajnie wyglada 😄
Mruczyslaw
Mruczyslaw
  16 kwietnia 2019
Konto usunięte
Konto usunięte: Ten fajnie wyglada

W rosole też nie najgorszy.
oam
oam
  16 kwietnia 2019
Mruczyslaw
Mruczyslaw: W rosole też nie najgorszy.
poważnie? :szok:
Mruczyslaw
Mruczyslaw
  16 kwietnia 2019
Konto usunięte
Konto usunięte: poważnie?

Nigdy nie jadłaś rosołu z gołębia?
oam
oam
  16 kwietnia 2019
Mruczyslaw
Mruczyslaw: Nigdy nie jadłaś rosołu z gołębia?
Nigdy, ale skoro polecasz to czas przełamać lody :D
Mruczyslaw
Mruczyslaw
  16 kwietnia 2019
Konto usunięte
Konto usunięte: czas przełamać lody

Podprowadzimy Owadowi kilka sztuk, sam mówił że nie wie ile ma? A potem do gara.
oam
oam
  16 kwietnia 2019
Mruczyslaw
Mruczyslaw: Podprowadzimy Owadowi kilka sztuk, sam mówił że nie wie ile ma? A potem do gara.
Ty "obrabiasz", ja moge ugotowac 😄
Avatar użytkownika OwadOwad
Posty: 14923 (po ~47 znaków)