spavati
Posty: 4 (po ~133 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 1
spavati
  26 maja 2013 (pierwszy post)

Założyłam ten temat aby poznać wasze opinie na temat sesji fotograficznych
Jestem początkującym fotografem i szukam chętnych na sesję modelek ale ciągle mam mało pomysłów na stylizację i inne elementy fotografii. Pomimo, iż tych pomysłów jest sporo to ciągle szukam. Jeśli chcecie mi pomóc piszcie swoje !

Waza93
Waza93
  26 maja 2013

hej..wiesz ja nie mam doswiadczenia w fotografowaniu wiec zabardzo Ci nie pomoge..ale mysle ze korzystannie z pomysłow z neta nie jest głupią sprawą...potem zaczna sie rodzic swoje pomysły )

Excellentlyy
Excellentlyy
  26 maja 2013

Fotomodeling, to ogółem branża, w której można swoją wyobraźnie przelać na zdjęcia, a one zatrzymują czas ;).
Moim zdaniem jest, to na prawdę fajna sprawa, podczas sesji jest dużo śmiechu, zabawy, a co nalepsze później efekty są super ;D..
Sama jestem początkującą fotomodelką i wiem, że co do pomysłów czasem jest ciężko, ale jak znajdziesz fotomodelkę, która wykaże się zaangażowaniem, to razem coś wymyślicie ;)..
Teraz zaczyna się małymi kroczkami robić ciepło także dobre będą sesje w plenerze i to na prawdę na wszelkiego rodzaju terenie ;)

spavati
Posty: 4 (po ~133 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 1
spavati
  26 maja 2013

Pomysły mam ale wiadomo ze lepiej poznać opinie innych

Excellentlyy
Excellentlyy
  26 maja 2013

No w sumie tak ;)..
Jeżeli na prawdę chcesz iść w tym kierunku, to wejdź na maxmodels, poszukaj jakichś dziewczyn z okolicy i leć na sesje wykorzystując swoje pomysły ;).. Każdy zaczyna od zera ;p

FabrykaUranu
Posty: 3089 (po ~102 znaków)
Reputacja: -121 | BluzgometrTM: 31
FabrykaUranu
  27 maja 2013

wbij sobie na maxmodels.pl i na megamodels.pl i tam pisz

spavati
spavati: Pomysły mam ale wiadomo ze lepiej poznać opinie innych

po co ci opinia innych nt pomysłu? jak pomysl bedzie ok a zdjecia zrobisz chvjove to Cie nawet pomysl nie uratuje