LadyDomi
LadyDomi
  31 października 2012 (pierwszy post)

Witam. Mam problem, mianowicie wybija mi kartę z aparatu. [Jestem totalnym laikiem jeśli chodzi o fotografię, więc postaram się to wytłumaczyć to po mojemu, wybaczcie:)]

Chcąc włożyć kartę do aparatu - wybija mi ją. Nie wiem czemu tak się dzieje. Trzyma się tylko na tej osłonce, obudowie aparatu. Kartę chwilę wcześniej mój brat wkładał do swojego laptopa - to może przez to? No ale w sumie nic z nią nie zrobił, więc ja już nie wiem. Jak już wspominałam - nie znam się na tym. Ktoś ma jakieś pomysły co mogło się stać i co teraz na to zaradzić?

NigdyMnieTuNieBylo
NigdyMnieTuNieBylo
  31 października 2012

hmmm... nie wiem czy dobrze zrozumiałam, ale wydaje mi się, że Ty ją za słabo 'wsuwasz', w niektórych aparatach trzeba docisnąć, tak żeby 'kliknęło' :ninja: ale wątpię żeby był to tak błahy problem, no ale może... :rotfl:

LadyDomi
LadyDomi
  31 października 2012

Tak - masz rację, tak powinno być i zawsze tak 'klikało' i ta karta 'siedziała' w środku. Teraz właśnie się tak nie dzieję i nie wiem czemu.

GRADEK83
GRADEK83
  31 października 2012

Musisz sformatować kartę bo za dużo do niej napchałaś plików i teraz się nie domykają i wypycha cała kartę... też tak kiedyś miałem :ziober2:

LadyDomi
LadyDomi
  1 listopada 2012

No co Ty gadasz? I jak, pomogło? :lol:

Strobista
Strobista
  1 listopada 2012
Konto usunięte
Konto usunięte: Musisz sformatować kartę bo za dużo do niej napchałaś plików i teraz się nie domykają i wypycha cała kartę... też tak kiedyś miałem


:crylol:
albo poszerz gniazdo kart261d
asexualna
asexualna
  1 listopada 2012
Konto usunięte
Konto usunięte: Tak - masz rację, tak powinno być i zawsze tak 'klikało' i ta karta 'siedziała' w środku. Teraz właśnie się tak nie dzieję i nie wiem czemu.

Pójdź to serwisu, sama tego nie naprawisz d83ddc49
GRADEK83
GRADEK83
  2 listopada 2012
Konto usunięte
Konto usunięte: No co Ty gadasz? I jak, pomogło?


nie :P