Sanszajnn
Sanszajnn
  1 grudnia 2011 (pierwszy post)

Witam , mam otóż taki problem, że planuje zakup jakiegoś dobrego aparatu. Zależy mi na tym, aby robił ostre zdjęcia w intensywnych barwach. Mam zamiar przeznaczyc na zakup mniej więcej 1000 zł. Nie znam się na tym, na co należy zwracać uwagę przy zakupie :) . Jednak pod uwagę brałam następujące aparaty :

1. Nikon Coolpix L120
2. Fujifilm Finepix s4000
3. Olympus SP-800 Ultra Zoom

Jeżeli macie jakieś inne propozycje to chętnie wysłucham :)

oscaro
oscaro
  1 grudnia 2011

Hs 10, z Fuji. Ewentualnie z braku laku Hasselblad H4D-60. Trochę droższy od tych które zaprezentowałaś ale zdjęcia robi na prawdę ostre.
Tu masz przykład (ze starszego modelu 40)

GRADEK83
GRADEK83
  1 grudnia 2011

Może jakiś kompakt z wymienną optyką SONY NEX3 albo jakaś starszą lustrzankę :)
Ale ten Fujifilm Finepix s4000 tez może być

oscaro
oscaro
  1 grudnia 2011

Nex3 to z 1.300zł Ze stałką. :) Ja stawiałbym jednak na Hasselblada

GreenBlueEyesGirl
GreenBlueEyesGirl
  6 grudnia 2011

ja mam pierwsza lustrzanke sony alfa 350 moj pierwszy aparat
mysle ze lepiej bedzie jakbys jeszcze dolozyla troche kasy i kupila cos takiego
ja trafilam na oferte sony alfa 350 , 18-70, 55-200 dwa obiektywy i dałam 1500zl

jestem baaardzo zadowolona
;D

Wariacinaa
Posty: 60 (po ~182 znaków)
Reputacja: -1 | BluzgometrTM: 2
Wariacinaa
  13 grudnia 2011

Jeżeli chodzi o wypisane modele wybrał bym
3. Olympus SP-800 Ultra Zoom

z racji tego że używam starszego modelu ; ) i jestem zadowolony

oscaro
oscaro
  13 grudnia 2011

Jasne też bym go polecał gdybym bał się konkurencji. :)

arete
arete
  14 grudnia 2011
Konto usunięte
Konto usunięte: ja mam pierwsza lustrzanke sony alfa 350 moj pierwszy aparat mysle ze lepiej bedzie jakbys jeszcze dolozyla troche kasy i kupila cos takiego ja trafilam na oferte sony alfa 350 , 18-70, 55-200 dwa obiektywy i dałam 1500zl jestem baaardzo zadowolona ;D