feuliette
feuliette
  18 września 2011 (pierwszy post)

No właśnie,jestem amatorką zawsze lubiałam robić zdjęcia w tej chwili mam możliwość kupna lustrzanki a teraz problem bo nie wiem jaką wybrać.
Do wyboru mam :

Canon 1000D
Nikon D3000
Sony A200
Sony A290

Co polecacie ? :)

ZlyCzar
ZlyCzar
  18 września 2011

Na Twoim miejscu, zakupiłbym Fuji HS20EXR, a jeszcze lepiej S6500, pobawisz się na dobre z manualem, pokombinujesz, i dozbierasz trochę kasy do Canona 50D ;).

joker4444
Posty: 32031 (po ~88 znaków)
Reputacja: -1 | BluzgometrTM: 446
joker4444
  18 września 2011

fatalna lista imho
Ile masz kasy?
wez pentaksa k-x

rokiowca
Posty: 28 (po ~122 znaków)
Reputacja: 2 | BluzgometrTM: 244
rokiowca
  18 września 2011

Sony nawet nie ruszaj. Podobno są słabe.

TheDamnedNat
TheDamnedNat
  19 września 2011
joker4444
joker4444: wez pentaksa k-x

otóż to! mam od miesiąca i uwielbiam go
kulek855
kulek855
  19 września 2011
Konto usunięte
Konto usunięte: Sony nawet nie ruszaj. Podobno są słabe.


Zastanawiam się po co wypowiadasz się na temat czegoś czego w rękach nie miełaś?
To samo tyczy się polecania puszki.

Konto usunięte
Konto usunięte: otóż to! mam od miesiąca i uwielbiam go


Śmieszne.. A miałeś inne systemy ?
TheDamnedNat
TheDamnedNat
  20 września 2011
Konto usunięte
Konto usunięte: Śmieszne.. A miałeś inne systemy ?

miałam
pragnę zauważyć abyś postrzegał obiektywnie opinie innych gdyż zapewne śmieszy Cię to iż amatorski aparat sprostał czyimś oczekiwaniom. wiadomo że to nie 5d aczkolwiek klasuje się wysoko jeżeli chodzi o adekwatność ceny do jakości oraz jego uniwersalność
kulek855
kulek855
  20 września 2011
Konto usunięte
Konto usunięte: kulek855:Śmieszne.. A miałeś inne systemy ? miałam pragnę zauważyć abyś postrzegał obiektywnie opinie innych gdyż zapewne śmieszy Cię to iż amatorski aparat sprostał czyimś oczekiwaniom. wiadomo że to nie 5d aczkolwiek klasuje się wysoko jeżeli chodzi o adekwatność ceny do jakości oraz jego uniwersalność