psdboy
Posty: 16 (po ~548 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 8
psdboy
  5 stycznia 2011 (pierwszy post)

Witam Was,
Otóż z zamiłowanai jestem grafikiem komputerowym i na tym się znam jednak ostatni czasy brakuje mi materiałów na których mógł bym pracować i postanowiłem zakupić pierwsze w życiu lustro do nauki fotografii. Nie mam w tym doświadczenia oraz nie chce na to przeznaczać nie wiadomo jakiej kwoty pieniędzy dlatego też chce kupić jakiś używany sprzęt i zastanawiam się nad:
sony A230 z

-body
-obiektyw 18-55
-filtr polaryzacyjny
-oslona przeciwsłoneczna(tulipan)
-kabel USB
-bateria ,ładowarka
-karta pamieci SD HC 4GB EMTEC
-statyw z pokrowcem
-torba na aparat
-instrukcji ,kartonik

za 1100 zł

lub
Sony Alfa 300 z obiektywem Sony 18-70 mm. za 1 070,00 zł

Canon Eos 350d + EFS 18-55 za 800 zł

jakieś wasze podpowiedzi lub sugestie co wybrać ewentualnie zmienic ?

psdboy
Posty: 16 (po ~548 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 8
psdboy
  6 stycznia 2011

szczerze mówiąc wystarczy bo resztę podrasuje już na kompie

joker4444
Posty: 32031 (po ~88 znaków)
Reputacja: -1 | BluzgometrTM: 446
joker4444
  6 stycznia 2011
animka
animka: źle mnie zrozumieliście. chodziło mi o to, że w miarę upływu czasu trzeba pomyśleć o rozbudowie sprzętu.

a czym Cie Sony ograniczy to jedyny system gdzie masz zeissy z AF a to polka najwyzsza
Poza tym co to za tlumaczenie to tak jakbys komus kto kupuje auto polecala chevroleta bo przeciesz to ta firma co produkuje corvette

psdboy
psdboy: a co bedziesz sprzedawał ?

gx20 (k20d) z 18-55
psdboy
Posty: 16 (po ~548 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 8
psdboy
  6 stycznia 2011
Konto usunięte
Konto usunięte: gx20 (k20d) z 18-55
sorki ze zapytam ale nie jestem oblatany w oznaczeniach mozesz napisac dokladniej co to jest
joker4444
Posty: 32031 (po ~88 znaków)
Reputacja: -1 | BluzgometrTM: 446
joker4444
  6 stycznia 2011
http://www.optyczne.pl/595-Samsung_GX-20-specyfikacja_aparatu.html
http://www.fotopolis.pl/index.php?n=6848