Planuje kupić sobie cyfrówki w przystępnej cenie, niestety jestem w tej sprawie zielona. Nie chce aby mi sprzedawca wcisnął jakiegoś bubla...
Nie zajmuje się fotografią aparat potrzebny mi do zwyczajnych zdjęć typu impreza, wakacje, w pomieszczeniach itp. Na czym mi najbardziej zależy :
Musi robić 'dobrej jakości' zdjęcia.
musi Dość szybko je robić, nie że czekam i czekam a dalej zdjęcia niema, albo rozmazane bo ruszyłam ręką...
nie zależy mi na robieniu filmów...
Bardzo proszę o pomoc, ja się kompletnie nie znam na aparatach.
dobra i tania cyfrówka
Musisz mi odpowiedzieć na parę pytań.
1) Ile masz kasy na ten aparat
2) Jak duża torebkę nosisz
3) Czy jesteś switaśną nastolatką i lubisz kolorowe gadżety
4) Czy masz koleżanki z nadwagą i zamierzasz je fotografować.
5) Jak duża grupę swoich koleżanek chcesz sfotografować trzymając aparat w ręce.
1. Właśnie nie wiem ile dać za taki aparat, abym potem nie żałowała że nie dołożyłam 100zł to o wiele lepszego... myślę że tak hm do 600zł? nie wiem sama...
2. torebki nosze różne, ale nie chce aż takiego dużego aparatu
3. nie, nie jestem słitaśną nastolatką.
4. a co to ma do tego czy mam koleżanki z nadwagą?
5. no grupkę ludzi na imprezie trudno określić 6 osób?
4) do kolezanek z nadwaga potrzebny jest szeroki kąt. :>
s1600 fujifilm do 600zł a świetny aparat. Jest ciut większy ale szerokokątny obiektyw+zoom dobra jakoś wykonania i zdjęć.
Bardzo mi się spodobał, chyba trafiłeś. :)
tylko mam pare pytań ten aparat jest zasilany na baterie, czy nie lepszy byłby taki co ładuje się ładowarką?
A i zauważyłam, że ma 12.2 Mpix, a słyszałam że czasem lepiej kupić aparat z mniejszą liczbą pixeli...
Acha i zapomniałam dodać na początku, że nie zamieżam dalej inwestować z dodatki do aparatu, typu obiektywy, filtry itp :)
Podałbyś jeszcze przynajmniej dwóch konkurentów s1600 tańszego i droższego? ;]
Ech wszystko za Ciebie trzeba zrobić.