NadziejaMoimDarem
NadziejaMoimDarem
  14 września 2010 (pierwszy post)

Planuje kupić sobie cyfrówki w przystępnej cenie, niestety jestem w tej sprawie zielona. Nie chce aby mi sprzedawca wcisnął jakiegoś bubla...
Nie zajmuje się fotografią aparat potrzebny mi do zwyczajnych zdjęć typu impreza, wakacje, w pomieszczeniach itp. Na czym mi najbardziej zależy :
Musi robić 'dobrej jakości' zdjęcia.
musi Dość szybko je robić, nie że czekam i czekam a dalej zdjęcia niema, albo rozmazane bo ruszyłam ręką...
nie zależy mi na robieniu filmów...
Bardzo proszę o pomoc, ja się kompletnie nie znam na aparatach.

oskar
oskar
  14 września 2010

Musisz mi odpowiedzieć na parę pytań.
1) Ile masz kasy na ten aparat
2) Jak duża torebkę nosisz
3) Czy jesteś switaśną nastolatką i lubisz kolorowe gadżety
4) Czy masz koleżanki z nadwagą i zamierzasz je fotografować.
5) Jak duża grupę swoich koleżanek chcesz sfotografować trzymając aparat w ręce.

NadziejaMoimDarem
NadziejaMoimDarem
  14 września 2010

1. Właśnie nie wiem ile dać za taki aparat, abym potem nie żałowała że nie dołożyłam 100zł to o wiele lepszego... myślę że tak hm do 600zł? nie wiem sama...
2. torebki nosze różne, ale nie chce aż takiego dużego aparatu
3. nie, nie jestem słitaśną nastolatką.
4. a co to ma do tego czy mam koleżanki z nadwagą?
5. no grupkę ludzi na imprezie trudno określić 6 osób?

oskar
oskar
  14 września 2010

4) do kolezanek z nadwaga potrzebny jest szeroki kąt. :>
s1600 fujifilm do 600zł a świetny aparat. Jest ciut większy ale szerokokątny obiektyw+zoom dobra jakoś wykonania i zdjęć.

NadziejaMoimDarem
NadziejaMoimDarem
  15 września 2010

Bardzo mi się spodobał, chyba trafiłeś. :)
tylko mam pare pytań ten aparat jest zasilany na baterie, czy nie lepszy byłby taki co ładuje się ładowarką?

NadziejaMoimDarem
NadziejaMoimDarem
  15 września 2010

A i zauważyłam, że ma 12.2 Mpix, a słyszałam że czasem lepiej kupić aparat z mniejszą liczbą pixeli...