oskar
oskar
  23 maja 2010 (pierwszy post)

Na początku chciałem przeprosić moderacje za wstawienie tego tematu do działu o Fotka :) Sam za cholere nie wiem jak to tam się znalazło. ;)

Znalazłem na allegro gripy za 129 jak i za 300:) które wyglądają identycznie. Duża jest różnica w wykonaniu? Są jakieś wady/zalety kierujące zakup w którąś ze stron?

oskar
oskar
  23 maja 2010

Skarbeczki:) help me:>
Jestem tak zielony w tym temacie ze na prawdę potrzebuje waszej rady. :)

Flo
Flo
  23 maja 2010

a pokaż je

oskar
andzey
andzey
  23 maja 2010

Pewnie są robione nawet w tej samej fabryce w Chinach.

Z mojego doświadczenia z gripem do 400D nie warto kupować zamienników.
Grip firmy krzak powodował zwisy aparatu, zwisy sterowania przysłoną i zwisy kółka pod palcem wskazującym.

oskar
oskar
  24 maja 2010

Oryginalny to 500zł :) zamiennik od 120:) Nie chce wyrzucić kasy w błoto:) ale nie chce też przepłacić. Skarby moje:) rady rady rady:)

andzey
andzey
  25 maja 2010

Widzę że ciężko Ci wpisać w google "frazę grip zamiennik canon"?

Opinii cała masa:
http://www.canon-board.info/showthread.php?t=28235&highlight=grip+oryginalny+zamiennik

http://www.canon-board.info/showthread.php?t=17925

Wniosek - orginał :mrgreen:

oskar
oskar
  25 maja 2010

No właśnie czytałem to. Nie ma tam konkretnego wniosku. 22 stron pierdykania czy kupowac czy nie, i czy jest dobry czy nie. Ale ilu ludzi tyle wniosków.

andzey
andzey
  25 maja 2010

Ja ci moje przygody z gripem nieoryginalnym opisałem, w drugim linku pierwszy post też wiele mówi. Ktoś na CB też opisywał sytuację że nieoryginalny grip rozładowywał mu akumulatorki nawet gdy był wyłączony w ekspresowym tempie.

Widzę że usilnie szukasz poparcia dla kupna tego zamiennika, cóż twój wybór.

oskar
oskar
  26 maja 2010

Nie chodzi ze szukam poparcia dla zakupu. Jeśli przeczytałeś te 22 strony to pewnie widziałeś opinie również pozytywne. Których jest również sporo jak nie większość.

andzey
andzey
  26 maja 2010