aendezet
aendezet
  12 lutego 2010 (pierwszy post)

Już dłuższy czas zastanawiam sie nad kupnem lustrzanki.
Od początku bylam zakochana w Nikonie D90, póki nie odkrylam D5000.
Zastanawiam się, bo jednak ta druga jest wiele tańsza, a przy porównaniu nie wiele się różnią.
Nie znam się - pomożecie?

kris84ajj
kris84ajj
  12 lutego 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: D5000

Swego czasu też się na niego czaiłem, ale się okazało, że pierwszy rzut, który wyszedł z produkcji był wadliwy - nie wiem jak teraz :-) Ostatecznie nie kupiłem go, tylko Canona 500D - polecam:D
aendezet
aendezet
  12 lutego 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: Canona 500D

uuu Canon...
Nie raz już pracowalam z lustrzankami i zawsze byly to Nikony: D40, d60 i D80.
Tylko raz z Canonem i jego obsluga jakoś nie przypadla mi do gustu, pewnie kwestia przywyczajenia...
bardzo chcialm kupić Nikona d80, ale nigdzie w sklepach internetowych nie mogę go znaleźć - jedynie używane.
biazzi
biazzi
  12 lutego 2010

ja osobiście mam d90 i uwierz, naprawde gra warta świeczki ;D . genialna jest :-)

aendezet
aendezet
  12 lutego 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: d90

troszkę kasy mi do niego brakuję ;p
Wiem, że jest świetny, nie jedna osoba mi go poleca, ale zastanawiam się, czy potrzebny osobie, ktora dopiero zaczyna zabawę z fotografią...?
Dymion111
Dymion111
  12 lutego 2010

Nikon D90 ma już w sobie opcje kręcenia filmików tak samo jak i D300 Polecam Z nikonów D90 D200 I D300 tyle ze D300 to już wyższa pólka lustrzanek

S3X
S3X
  12 lutego 2010
to jest to
spioch
spioch
  13 lutego 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: Od początku bylam zakochana w Nikonie D90, póki nie odkrylam D5000.


Coś na zasadzie kocham Lamborgini ale jak zobaczyłam Malucha to od razu zapragnęłam go mieć :)

Kobieto co Ty porównujesz no zastanów się dwa razy :lol:
joker4444
Posty: 32031 (po ~88 znaków)
Reputacja: -1 | BluzgometrTM: 446
joker4444
  13 lutego 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: