Już dłuższy czas zastanawiam sie nad kupnem lustrzanki.
Od początku bylam zakochana w Nikonie D90, póki nie odkrylam D5000.
Zastanawiam się, bo jednak ta druga jest wiele tańsza, a przy porównaniu nie wiele się różnią.
Nie znam się - pomożecie?
lista tematów
Nikon d5000 - Opinie. strona 1 z 2
uuu Canon...
Nie raz już pracowalam z lustrzankami i zawsze byly to Nikony: D40, d60 i D80.
Tylko raz z Canonem i jego obsluga jakoś nie przypadla mi do gustu, pewnie kwestia przywyczajenia...
bardzo chcialm kupić Nikona d80, ale nigdzie w sklepach internetowych nie mogę go znaleźć - jedynie używane.
Nikon D90 ma już w sobie opcje kręcenia filmików tak samo jak i D300 Polecam Z nikonów D90 D200 I D300 tyle ze D300 to już wyższa pólka lustrzanek
Konto usunięte: Już dłuższy czas zastanawiam sie nad kupnem lustrzanki.
Od początku bylam zakochana w Nikonie D90, póki nie odkrylam D5000.
Zastanawiam się, bo jednak ta druga jest wiele tańsza, a przy porównaniu nie wiele się różnią.
Nie znam się - pomożecie?
Ja mam D5000 i jestem zadowolona. W porównaniu z D90 nie ma AF, ale to mi wcale nie przeszkadza, bo nowy obiektyw trzeba i tak kupić, bo na kicie to każdy nie będzie zadowolony, chociaż jak na razie mi wystarczy.
Nikon teraz głównie produkuje obiektywy z AF, więc nie widzę problemu z kupnem. Fakt są droższe i to jest chyba jedyna wada.
Konto usunięte: bardzo chcialm kupić Nikona d80, ale nigdzie w sklepach internetowych nie mogę go znaleźć - jedynie używane.
D80 były tylko w limitowanej edycji i nie są już produkowane więc tylko używany dostaniesz.
Konto usunięte: Swego czasu też się na niego czaiłem, ale się okazało, że pierwszy rzut, który wyszedł z produkcji był wadliwy - nie wiem jak teraz :-) Ostatecznie nie kupiłem go, tylko Canona 500D - polecam:D