HandOfFate
HandOfFate
  16 listopada 2009 (pierwszy post)

Witam szanownych zgromadzonych, tym razem ja wyskocze z pytaniem :mrgreen:

Otoz...
Chce kupic cos szerszego do systemu nikona, z tym ze koszta graja role glowna, chwilowo nie mam za bardzo kasy. Wpadlem wiec na pomysl kupna nikkora 18-70 f3.5-4.5, szklo stosunkowo niedrogie, owego czasu ponoc dodawane jako kit do d80tki czy tam do d70s, nie pamietam, uchodzilo za jeden z lepszych obiektywow kitowych, mega jasne to ono z cala pewnoscia nie jest, ale do zdjec na zewnatrz chyba wystarczy.
Mial ktos z Was to szklo, jestescie mi w stanie cos o nim powiedziec? Bo cholera potrzeba mi czegos szerokiego a przy obecnym stanie portfela wybor jest mega maly.

Pozdrawiam wszystkich razem i kazdego z osobna.

x33Patryskax33
x33Patryskax33
  16 listopada 2009

Hej! Mam prosbe! Wiem ze to jest nie na temat ale czy moglibyscie wejsc na ta strone i zaglosowac na zdj. nr. 1 ?? z gory dzieki ;)

http://gimnazjumscinawa.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=167:gosuj-na-najlepszych&catid=15:konkursy&Itemid=21

joker4444
Posty: 32031 (po ~88 znaków)
Reputacja: -1 | BluzgometrTM: 446
joker4444
  16 listopada 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: Hej! Mam prosbe! Wiem ze to jest nie na temat ale czy moglibyscie wejsc na ta strone i zaglosowac na zdj. nr. 1 ?? z gory dzieki ;)

idz na ryby

Konto usunięte
Konto usunięte:

a jaki budzet??:woot:
i za ile mozesz tego kita miec?
spioch
spioch
  16 listopada 2009

Kup se 18-55 mm 3.5-5.6 za 120 zł i do przodu :)
A jaką masz puchę ?

HandOfFate
HandOfFate
  16 listopada 2009
joker4444
joker4444: a jaki budzet??

800-900zl, uzywany oczywiscie...

joker4444
joker4444: i za ile mozesz tego kita miec?

500-600zl na allegro.

spioch
spioch: Kup se 18-55 mm 3.5-5.6 za 120 zł i do przodu :)

nie no, 18-55 nijak sie ma do tego ktory chce kupic, jakosciowo.

spioch
spioch: A jaką masz puchę ?

d90
joker4444
Posty: 32031 (po ~88 znaków)
Reputacja: -1 | BluzgometrTM: 446
joker4444
  16 listopada 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: 800-900zl, uzywany oczywiscie...

to chyba jakas szeroka stałke w miare jasna lepiej :woot:
nie znam szczegolnie szkieł w nikonie ale na pewno cos w tej kwocie jest
HandOfFate
HandOfFate
  16 listopada 2009
joker4444
joker4444: to chyba jakas szeroka stałke w miare jasna lepiej

No wlasnie, ja tez nie wiem jakie szkla sa warte uwagi w tej cenie, uzywane oczywiscie. marzy mi sie sigma 10-20, no ale to niestety moj budzet x3 :mrgreen:
spioch
spioch
  16 listopada 2009

Hmm może i nie szeroki ale Nikoś 50 mm ze światłem 1.8 mnie zachwyca ...

spioch
spioch
  16 listopada 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: nie no, 18-55 nijak sie ma do tego ktory chce kupic, jakosciowo.


Chyba Ci chodzi o jakość materiałów ?
Bo jak o jakość zdjęć to się dobrze zastanów co mówisz :)

Nikon 18-70mm F/3.5-4.5
http://pl.pixel-peeper.com/lenses/?lens=180

Nikon 18-55mm F/3.5-5.6
http://pl.pixel-peeper.com/lenses/?lens=179&p=2
HandOfFate
HandOfFate
  16 listopada 2009
spioch
spioch: Hmm może i nie szeroki ale Nikoś 50 mm ze światłem 1.8 mnie zachwyca ...

mam, f1.4 :)

spioch
spioch: Chyba Ci chodzi o jakość materiałów ? Bo jak o jakość zdjęć to się dobrze zastanów co mówisz :)

no wlasnie, dlatego pytam... z tego co slyszalem to 18-70 jest jednym z lepszych kitow nikona, ale jak widze po zdjeciach to jakies takie "mgliste" mi sie wydaja byc w porownaniu do 18-55. a 18-55 mialem przy d40 dawno temu, nie zachwycal jakoscia, ale wiadomo, cena :]
spioch
spioch
  16 listopada 2009

Wiem że 18-55 mm to plastik itp . Ale optycznie potrafi powalić !
http://pl.pixel-peeper.com/lenses/?lens=179&p=7

Albo ja posiadam jakiś super dopracowany egzemplarz albo Tobie trafił gorszy...

spioch
spioch
  16 listopada 2009

Fotki z D40 + kit





Flo
Flo
  16 listopada 2009

w moim 18-55 po roku zrobiły się straszne luzy, do tego stopnia, że jak przykręcałam soczewki makro i obracałam aparat do dołu to się wysuwał obiektyw..

HandOfFate
HandOfFate
  16 listopada 2009
spioch
spioch: Wiem że 18-55 mm to plastik itp . Ale optycznie potrafi powalić ! http://pl.pixel-peeper.com/lenses/?lens=179&p=7

no te zdjecia ktore podeslales to musze przyznac ze wow...natomiast kwestia tego ile w nich postprocesingu ile rzeczywistej jakosci.

spioch
spioch: Albo ja posiadam jakiś super dopracowany egzemplarz albo Tobie trafił gorszy...

nie bylo zle, natomiast to bylo dawno temu, mialem wtedy nikle pojecie o tych sprawach, sprzedalem go przyjacielowi razem z d40, musze od niego pozyczyc i pohasac troche po plenerach, moze masz racje ze jakosciowo dobry bo to bylo troche czasu temu, moge zle pamietac albo cos w tym stylu :P
jakby sie okazalo ze jest ok to fajnie, bo 18mm to juz dosc szeroko, a obiektyw za grosze.
HandOfFate
HandOfFate
  16 listopada 2009
Flo
Flo: w moim 18-55 po roku zrobiły się straszne luzy

mialem to samo ;p

Flo
Flo: do tego stopnia, że jak przykręcałam soczewki makro i obracałam aparat do dołu to się wysuwał obiektyw..

:crylol:
no to faktycznie, ja az tak nie mialem ;]
Dyskusja na ten temat została zakończona lub też od 30 dni nikt nie brał udziału w dyskusji w tym wątku.