asiowka
asiowka
  22 października 2009 (pierwszy post)

hej, mam na imię Asia i jestem początkującym fotografem, rozkręcam działalność i potrzebuję chętnych do zdjęć, by je później umieścić w moim portfolio. Tu jest moja strona: http://www.flickr.com/photos/joanna__wozniak/ możecie zobaczyć próbkę moich możliwości, szukam dziewcząt z Łodzi, otwartych, nie bojących się aparatu ;-)

Basia
Basia
  22 października 2009

o ile mi wiadomo to forum nie służy do tego typu poszukiwań :)

HandOfFate
HandOfFate
  22 października 2009

...a chlopcow to juz nie? :woot:

asiowka
asiowka
  22 października 2009

póki co pracuję z dziewczętami :D bez urazy, jeśli tutaj nie umieszcza się tego typu postów to przepraszam, dowiem się u admina i jeśli jest to nadużycie, usunę post ;-)

Fieska
Fieska
  22 października 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: póki co pracuję z dziewczętami :D bez urazy, jeśli tutaj nie umieszcza się tego typu postów to przepraszam, dowiem się u admina i jeśli jest to nadużycie, usunę post ;-)


Konto usunięte
Konto usunięte: 2. Zabrania się reklamowania swojego: profilu, klanu, quizu, imprez... itp oraz podawania jakichkolwiek danych kontaktowych.


A tak poza tym to nie można usuwać postów. Idź na maxmodels.pl tam znajdziesz "modelki"
joker4444
Posty: 32031 (po ~88 znaków)
Reputacja: -1 | BluzgometrTM: 446
joker4444
  22 października 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: póki co pracuję z dziewczętami :D bez urazy, jeśli tutaj nie umieszcza się tego typu postów to przepraszam, dowiem się u admina i jeśli jest to nadużycie, usunę post ;-)

najpierw czyta sie regulamin potem zaczyna pisac to dobra kolejnosc :tak:
asiowka
asiowka
  22 października 2009

w takim razie, któryś z Adminów to usunie, przepraszam, jeśli kogoś uraziłam, brzmicie jakby stało się coś niewybaczalnego, pozdrawiam serdecznie,
Asia

asiowka
asiowka
  22 października 2009