07Migotka
07Migotka
  24 września 2009 (pierwszy post)

kocham robi zdjecia, niedawno kupilam no pol roku temu polejny aparat, teraz zbieram na teleobiektyw i lampe, niewazne zreszta. cale dnie siedze w plenerze zdjecia wygrywaja konkursy itp. ale nieprzepadam za zdjeciami pozowanymi ludzi. na weselach jak robie zdjecia albo dla znajomych albo dla kasy, jestem amatorem wiec gorsze z tego mam.

chcialabym sie zapytac czy mozna z tym wiazac przyszlosc, ale ja nie chce zmarnowac sie w zakladzie i albo na weselach albo robiac zdjecia do dowodow sprzedac dnie. to nie moje hobby, czy wiecie o czyms takim? jak zwiazac przyszlosc z fotografia ale w bardziej naturalnych warunkach?

Jacek80
Jacek80
  24 września 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: jak zwiazac przyszlosc z fotografia ale w bardziej naturalnych warunkach?

biorąc pod uwagę Twoje wymogi to zostaje chyba tylo praca dla jakiegoś czasopisma, gazety lub sewrisu www o tematyce odpowiadającej Twoim zainteresowaniom... może National Geographic ;P
No chyba, że to będziesz traktowała tylko jako hobby
07Migotka
07Migotka
  24 września 2009
Jacek80
Jacek80: biorąc pod uwagę Twoje wymogi to zostaje chyba tylo praca dla jakiegoś czasopisma, gazety lub sewrisu www o tematyce odpowiadającej Twoim zainteresowaniom... może National Geographic ;P No chyba, że to będziesz traktowała tylko jako hobby


no i chyba tak zostanie, a szkoda, lubie to a na ekologii to ja raczej czasem grzeczyc nie bede. juz czasu nie mam. a szczerze juz mnie ekologia interesuje tylko dlatego ze dowiaduje sie co gdzie moge znajezc zeby miec dobre ujecia i znalezc nowe obiekty.

Np. uczylam sie ponad rok o rosiczkach i znalazlam nieoznaczone miejsca i mam naprawde udane zdjecia rosiczek.
Flo
Flo
  24 września 2009

to jesteś amatorem czy robisz za pieniądze? O.o

spioch
spioch
  25 września 2009
Flo
Flo: to jesteś amatorem czy robisz za pieniądze? O.o

Za pieniądze to ona może robić ...

:zawik:
spioch
spioch
  25 września 2009