obsordine
obsordine
  18 września 2009 (pierwszy post)

Witam,

Mam mały problem,otóż:
Jakiś czas temu dostałam swoje pierwsze 'zlecenie' na wykonanie kilku stron do katalogu pewnej firmy.Moja praca obejmuje cały proces DTP tj. obróbka zdjęć+tekst+ 'złożenie' tego w katalog.No właśnie.

Stąd pytanie: Na ile powinnam wycenić swoja pracę? ( Pragnę zaznaczyć: Nie jestem profesjonalistką.Moja wiedza jak na razie jest niewielka-dopiero się uczę.Ową firmą zarządzają znajomi,których znam od wielu lat.Otwarcie powiedzieli mi,że liczą na to iż moje ceny będą 'atrakcyjniejsze' niż poprzedniego grafika.)

Nie mam pojęcia ile mam sobie za to policzyć,z jednej strony nie chciałabym się ośmieszyć zbyt niską stawką,a z drugiej spłoszyć zbyt wysoką, jednocześnie przekreślając dalsza współpracę.Jest to pierwsze zlecenie stad moje obawy.
Z góry dziękuję za dobrą radę i pomoc.
Pozdrawiam.

Jacek80
Jacek80
  18 września 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: Na ile powinnam wycenić swoja pracę?

http://www.google.pl/search?hl=pl&q=us%C5%82ugi+dtp+cennik&lr=
w kilku z pierwszych wyników masz pokazane koszty za godzinę pracy, bądź konkretną robotę
Jako, że pewnie nie jesteś firmą, to trochę zjedź z ceny, jeżeli Twoja praca się im spodoba to mało będzie miało do rzeczy to, że nie jesteś profesjonalistką
Konto usunięte
Konto usunięte: Ową firmą zarządzają znajomi,których znam od wielu lat

Właśnie na takich interesach się najgorzej wychodzi ;)
GRADEK83
GRADEK83
  19 września 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: Nie jestem profesjonalistką

ile godzin na to przeznaczyłaś w skali od 1 do 10 jak trudny był ogólny temat i wykonanie i ile przeznaczyłaś pieniędzy na wykonanie projektu po ogólnym odjęciu kosztów i czasu i licząc na to że to twoje 1 zlecenie to w zależności od tego czy ktoś będzie powielał ta twoją pracę i w jakimś stopniu miał korzyści z tego to musisz to wszystko uwzględnić...ale jak dla znajomych zawołaj 100zł
johnyzgalanta
johnyzgalanta
  19 września 2009
Konto usunięte