ImComingUndone
Posty: 607 (po ~86 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 0
ImComingUndone
  12 czerwca 2009 (pierwszy post)
Jestem raczej początkująca jesli chodzi o fotografowanie, choć mam już za sobą parę owocnych prób i ciekawych zdjęć...
Na razie posługuję się aparatem cyfrowym OLYMPUS, ale jest on dość zwykły, male ISO, zdjęcia często wychodzą nieostre. Chciałabym zainwestować w lepszy sprzęt, na pewno nie Canona bo mam złe doświadczenia z paroma modelami. Myślałam o FUJIFILM, nikon lub hp...

I tu własnie pojawia sie moja prośba, moglibyście mi coś doradzić?

Najlepiej by była to cyfrowa lustrzanka, bardzo by mi zależalo na dobrej jakosci zdjęc w trybie nocnym... tak do 1500 zł, max 2 tys. Chodziłoby mi nie tylko o markę, ale i model.
Nie chodzi przecież o reklamę czy antyreklamę, ale o to by sobie nawzajem doradzic.
Proszę o sensowne opinie, może jesli macie aparat który polecacie pochwalcie sie jakims zdjeciem - najlepiej robionym w nocy.
Dzieki z góry za dobre rady i konstruktywne opinie :-)
Flo
Flo
  12 czerwca 2009

ale Ty chcesz za 2tys samo body czy razem z obiektywem?

ImComingUndone
Posty: 607 (po ~86 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 0
ImComingUndone
  12 czerwca 2009

no chyba dostane taki z obiektywem za 2 tysiaki ;>

moshic
moshic
  12 czerwca 2009
ImComingUndone
ImComingUndone: no chyba dostane taki z obiektywem za 2 tysiaki ;>


z takimi drobnymi lepiej daj sobie spokoj z lustrzanka bo bedzie potem placz ze tyle pieniedzy wydane a tu zdjecia gorsze niz z kompakta ...
ZimnooMi
ZimnooMi
  12 czerwca 2009

wejdź http://www.fotojoker.pl/] na fotojoker
zobacz. albo recenzje na róznych stronach.

polecam Nikona d90 albo d80 . :)
bądź też Sony.:)

ZimnooMi
ZimnooMi
  12 czerwca 2009
http://www.fotojoker.pl/

sorry za tamten link :)
pRiNcEsSs93
Posty: 22 (po ~57 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 31
pRiNcEsSs93
  12 czerwca 2009
http://change.menelgame.pl/change_please/9233573/ mysle ze ten bedzie odpowiedni dla ciebie
Flo
Flo
  12 czerwca 2009