Wasze fotki - oceniamy i komentujemy! strona 354 z 524
Ja wole zdjecia bez ramek ew z jakimis waziutkimi, tak ze ledwie je widac :)
Ale to kwestia gustu :)
Wezme to do siebie jak bede nastepnym razem focic po nocy :) Jak juz wczesniej wspomnialam to moje pierwsze nocne zdjecia, wiec nie liczylam na to, ze od razu wszystko wyjdzie idealnie :D
Jeszcze jakies rady, o czym warto pamietac przy nocnych zdjeciach? ;)
bo jestem zbyt zajęta kochaniem ludzi, którzy mnie kochają ;)
ISO za bardzo nie podkręcaj bo przy długich czasach wyjdzie z tego kaszana..
(ale to zależy od aparatu)
Na początku witam wszystkich, jestem początkującym fotografem amatorem, lubię się fotografować a efekty wstawiać na profil, moje najnowsze fotki (kliknij aby powiększyć)
Wiem że nie są doskonałe, zawsze coś można poprawić i zmienić, przyznam że mój pierwszy aparat dostałem niedawno, teraz po prostu fotografia mnie wciągnęła, czytam poradniki jak dobrze fotografować, moim ulubionym tematem zdjęć jest moja osoba :)
Kiedyś dawno temu miałem aparat na kliszę, kto teraz jeszcze z nich korzysta, aparat cyfrowy to jednak super wynalazek, ta łatwość usuwania nieudanego zdjęcia, możliwość już w aparacie ustawienia różnych parametrów. Chętnie przeczytam Wasze opinie i uwagi, pozdrawiam fotomaniaków.
Dobrego modela wybrałaś :)
praworeczny
- Ćwicz, ćwicz i jeszcze raz ćwicz..
- oglądaj zdjęcia znanych fotografów i próbuj robić takie same (chodzi mi aby tak samo ustawić modela na fotografii i tak samo kadrować zdjęcia - jak to załapiesz łatwiej będzie Ci tworzyć własne kompozycje)
bo jestem zbyt zajęta kochaniem ludzi, którzy mnie kochają ;)
Wszystko zależy od aparatu.
W kompaktach przy iso 200 już jest tragedia
W lustrzankach możesz używać nawet 800 (ale to tylko w tych lepszych puszkach)
To i ja coś dodam, ale uprzedzam że dopiero co zaczęłam się posługiwać lustrzanką :)
wszelkie rady mile widziane
prawdziwy fotograf albo osoba która fascynuje się fotografią ma analog :)