Farida
Farida
  11 maja 2009 (pierwszy post)
W tym wątku możesz pochwalić się swoimi fotkami i wklejać do nich linki, a inni oceniają, komentują, udzielają rad itd;)
Flo
Flo
  23 kwietnia 2010

dawno nie robiłam nic takiego, więc proszę o wyrozumiałość ;D
pijana
pijana
  24 kwietnia 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: nie jestem profesjonalistą,a zdjęcia robione były zwykłym aparatem cyfrowym.

Staraj się przynajmniej trzymać ten zwykły aparat prosto.
Raphalsky
Raphalsky
  24 kwietnia 2010

Nie rozumiem Cię pijana przecież zawsze trzymam prosto aparat.O które zdjęcie Ci chodzi konkretnie?

SergiuszM
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 0
SergiuszM
  24 kwietnia 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: Wspomnę,że nie jestem profesjonalistą

bym nawet nie zauważył
pijana
pijana
  24 kwietnia 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: O które zdjęcie Ci chodzi konkretnie?

O większość, by wymienić choćby niebieską rybę. I usuń datowanie zdjęć, choć niewiele im to pomoże.
Raphalsky
Raphalsky
  24 kwietnia 2010

Dzięki pijana za rady.Widzę,że masz większe doświadczenie ode mnie,a ja biorę do serca rady od takich osób ;-)

oskar
oskar
  24 kwietnia 2010

Pierwsza podstawowa sprawa
Wyłącz datownik!
druga podstawowa sprawa
Zmień aparat
Tym samsungiem nie poszalejesz.
Zdjęcia są zwyczajne, pokazują jedynie fakt ze bywasz w ciekawych miejscach i nic więcej. To trochę jak moja matka która dostała w spadku po mnie nikona i 2 hybrydy. Nikon mieści się jej w torebce na szczęście to tylko 4 albo 5mp i robi w JPG bo pewnie musiał bym kolejne 1TB dysku kupić na jej zdjęcia.

redeyess
redeyess
  24 kwietnia 2010
Flo
Flo: dawno nie robiłam nic takiego, więc proszę o wyrozumiałość ;D

szkoda, że dół trochę obcięty
Raphalsky
Raphalsky
  24 kwietnia 2010

Dzięki oskar za porady ;-) Będę się starał z tym coś zrobić.Widziałem Twoją galerię,fotki są imponujące.Jeśli mógłbym spytać Ciebie co przede wszystkim wziąć pod uwagę kupując lustrzankę?

Unexpected
Unexpected
  24 kwietnia 2010
Dolny