Kybalion
Kybalion
  10 stycznia 2017 (pierwszy post)

Czesc, jestem tu nowy. Mam na imie Michal, jestem z Gdanska i mam 24 lata.

Wszedlem na czat kilka razy. Zaczelo sie pare dni temu. Pogadalem z kilkoma dziewczynami i wydaje mi sie, ze czat to najlepsze miejsce na dlugie zimowe wieczory. Dziewczyny dziewczynami...

Zauwazylem, ze macie na czacie cos w rodzaju teamu. Znacie sie juz troche i te kilka pokoi traktujecie jak rutynowe miejsce schadzek. Takiego czegos wlasnie mi bylo trzeba. Jestescie super paczka!

Mam propozycje. Moze by sie tak kazdy, kto chce, przedstawil i napisal kilka slow o sobie. Pomyslalem sobie, ze warto by stworzyc cos w rodzaju kolazu, czy portfolio ducha czata. Opiszcie prosze swoje JA w kilku slowach. Co tam porabiacie w zyciu, jaki kolor lubicie, knajpe, czy niemiecki film. A noz-widelec sie uda...

Zaczne pierwszy:
Jestem absolwentem technikum hotelarskiego, znam sie na kuchni orientalnej, mowie biegle w dwoch obcych jezykach i trzech komunikatywnie. Lubie szybka jazde samochodem, czeska drame, marcepan, czerwcowe noce. Param sie majsterkowaniem. W mojej piwnicy roi sie od elektronarzedzi. Pracuje na budowie stawiajac rusztowania (praca dla prawdziwych twardzieli), mam trzy siostry i psa. Tzn suke. To by bylo w sumie na tyle.

Pozdrawiam, Michal.

kapelanik
kapelanik
  10 stycznia 2017

jestem mechanikiem, zajmuje się regulacją hamulców na czacie, ponieważ większość w ogóle ich nie posiada pozdrawiam Hubert

rzeteIny
rzeteIny
  11 stycznia 2017

mam stulejke

Thursday
Thursday
  12 stycznia 2017

Mam kiłę.

Kybalion
Kybalion
  12 stycznia 2017

Kurde, kiedys to forum mozna bylo szturchnac. Ta mlodsza generacja jest beznadziejna...

Thursday
Thursday
  12 stycznia 2017

;<

Kybalion
Kybalion
  12 stycznia 2017
Konto usunięte
Konto usunięte: Mam kiłę.
A ja taki samotny...
Thursday
Thursday
  12 stycznia 2017

Too chodź, podzielę się...

Kybalion
Kybalion
  12 stycznia 2017
Konto usunięte
Konto usunięte: Too chodź, podzielę się...