Czesc, jestem tu nowy. Mam na imie Michal, jestem z Gdanska i mam 24 lata.
Wszedlem na czat kilka razy. Zaczelo sie pare dni temu. Pogadalem z kilkoma dziewczynami i wydaje mi sie, ze czat to najlepsze miejsce na dlugie zimowe wieczory. Dziewczyny dziewczynami...
Zauwazylem, ze macie na czacie cos w rodzaju teamu. Znacie sie juz troche i te kilka pokoi traktujecie jak rutynowe miejsce schadzek. Takiego czegos wlasnie mi bylo trzeba. Jestescie super paczka!
Mam propozycje. Moze by sie tak kazdy, kto chce, przedstawil i napisal kilka slow o sobie. Pomyslalem sobie, ze warto by stworzyc cos w rodzaju kolazu, czy portfolio ducha czata. Opiszcie prosze swoje JA w kilku slowach. Co tam porabiacie w zyciu, jaki kolor lubicie, knajpe, czy niemiecki film. A noz-widelec sie uda...
Zaczne pierwszy:
Jestem absolwentem technikum hotelarskiego, znam sie na kuchni orientalnej, mowie biegle w dwoch obcych jezykach i trzech komunikatywnie. Lubie szybka jazde samochodem, czeska drame, marcepan, czerwcowe noce. Param sie majsterkowaniem. W mojej piwnicy roi sie od elektronarzedzi. Pracuje na budowie stawiajac rusztowania (praca dla prawdziwych twardzieli), mam trzy siostry i psa. Tzn suke. To by bylo w sumie na tyle.
Pozdrawiam, Michal.
lista tematów
[Czat] Super paczka
jestem mechanikiem, zajmuje się regulacją hamulców na czacie, ponieważ większość w ogóle ich nie posiada pozdrawiam Hubert
Mizantrop, antynatalista z nutką nihilizmu, czyli taki pozytywny, niepoprawny optymista :)
Cześć! Jestem Alfred. Moje hobby to zbieranie liści do zielnika (nie chwaląc się ma już 279 stron), w wolnych chwilach prowadzenie spisu ptaków drapieżnych na terenie Biebrzy i drzewostanu w borach Tucholskich. Jestem też fanem sportu, oprócz krykieta i polo fascynują mnie mistrzostwa Sudoku.
Po rozpadzie kółka matematycznego i forum fanów kaletnictwa, szukałem nowych podniet w życiu - tak trafiłem na portal fotka.com. Od tego czasu jestem innym, lepszym człowiekiem z nową pasją w życiu.