taxslodka1992
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 0
taxslodka1992
  15 lipca 2012 (pierwszy post)

Czesc jestem nowa w miescie munche (de) do spedzania razem wolnego czasu.do imprezowania i spodkan w kawiarni.. Pozdrawiam

Marylajn
Marylajn
  15 lipca 2012

1. pokój Zagranica.
2. forum Randka.
:bye: :-).

Maja
Maja
  15 lipca 2012

Forum to nie czaciQ ^^ Nie tutaj Misiu Pysiu :tak:
Kamilcia jakaś Ty mądra...... ohhh d83ddc98

Marylajn
Marylajn
  15 lipca 2012
Maja
Maja: Kamilcia jakaś Ty mądra...... ohhh

wję :zakochany:
taxslodka1992
taxslodka1992
  15 lipca 2012

1.Weszlam na czesc forum gdzie pisalo czat.... 2. Ja mam gdzie mieszkac nie szukam zadnego pokoju...3.szukam znajomych a nie chlopaka wiec na portal randkowy - bez sensu... Dziekuje za pomoc :-) pozdrawiam ;-)

taxslodka1992
taxslodka1992
  15 lipca 2012

Wiec szukam znajomych w munchen :-) pozdrawiam

Marylajn
Marylajn
  15 lipca 2012

Zupełnie nie zrozumiałaś, ale to nic, powodzenia i przyjemności.

taxslodka1992
taxslodka1992
  15 lipca 2012

Co mialam nie zrozumiec ?? Sorry ale wydaje mi sie ze szlusznie wlasnie tu to napisalam... Pozatym nikt cie o zdanie nie pyta...

Marylajn
Marylajn
  15 lipca 2012

Chociażby to, że w moim pierwszym poście wkleiłam Ci przekierowanie do pokoju czatowego, a nie 'mieszkalnego', jak to zrozumiałaś. I chociażby to, że niepotrzebnie sugerujesz się nazwą forum randki, bo równie dobrze mogłabyś napisać, że szukasz znajomych, jesteś nowa w nieznanym mieście, a tutaj zazwyczaj wchodzą osoby, które są bezpośrednio związane z czatem. Rozumiesz?

taxslodka1992
taxslodka1992: Pozatym nikt cie o zdanie nie pyta

Napisałaś do ogółu, do którego jakby nie patrzeć należę, przykro mi, jeżeli nie spełniłam Twoich 'wymagań'.
taxslodka1992
taxslodka1992
  15 lipca 2012

Nie chodzi o jakie kolwiek wymagania ... Ale to nie mile co mi napisalas to raz a po drugie moglas to zostawic dla siebie a nie unosic sie ... I jaka to ty madra.. Dziekuje za pomoc...

Dekompresja