lista tematów
[Czat] szukam nowych znajomych - munchen
Czesc jestem nowa w miescie munche (de) do spedzania razem wolnego czasu.do imprezowania i spodkan w kawiarni.. Pozdrawiam
1.Weszlam na czesc forum gdzie pisalo czat.... 2. Ja mam gdzie mieszkac nie szukam zadnego pokoju...3.szukam znajomych a nie chlopaka wiec na portal randkowy - bez sensu... Dziekuje za pomoc :-) pozdrawiam ;-)
Co mialam nie zrozumiec ?? Sorry ale wydaje mi sie ze szlusznie wlasnie tu to napisalam... Pozatym nikt cie o zdanie nie pyta...
Chociażby to, że w moim pierwszym poście wkleiłam Ci przekierowanie do pokoju czatowego, a nie 'mieszkalnego', jak to zrozumiałaś. I chociażby to, że niepotrzebnie sugerujesz się nazwą forum randki, bo równie dobrze mogłabyś napisać, że szukasz znajomych, jesteś nowa w nieznanym mieście, a tutaj zazwyczaj wchodzą osoby, które są bezpośrednio związane z czatem. Rozumiesz?
Napisałaś do ogółu, do którego jakby nie patrzeć należę, przykro mi, jeżeli nie spełniłam Twoich 'wymagań'.
Napisałaś do ogółu, do którego jakby nie patrzeć należę, przykro mi, jeżeli nie spełniłam Twoich 'wymagań'.
Nie chodzi o jakie kolwiek wymagania ... Ale to nie mile co mi napisalas to raz a po drugie moglas to zostawic dla siebie a nie unosic sie ... I jaka to ty madra.. Dziekuje za pomoc...
taxslodka1992: 1.Weszlam na czesc forum gdzie pisalo czat.... 2. Ja mam gdzie mieszkac nie szukam zadnego pokoju...3.szukam znajomych a nie chlopaka wiec na portal randkowy - bez sensu... Dziekuje za pomoc :-) pozdrawiam ;-)
Faktycznie głupich nie sieją.
Tepa dzida jak nie wiem co. Polecam poczytać regulamin.
- To wódka? – słabym głosem zapytała Małgorzata.(...)
– Na litość boską, królowo – zachrypiał – czy ośmieliłbym się nalać damie wódki? To czysty spirytus.
– Na litość boską, królowo – zachrypiał – czy ośmieliłbym się nalać damie wódki? To czysty spirytus.