Witam.
Otóż mam problem, dzisiaj zakupiłem nową kamerkę "Manhattan 500XMS", problem polega na tym że mimo wszystko, wciąż nie mogę pozbyć się komunikatu "Szukam aktywnej kamery..."
- wyczyściłem "cookies"
- wypróbowałem już 3 przeglądarki ( Chrome, Opera, Firefox )
- uaktualniłem flasha
- Osoba z teamu FP powiedziała że zaleca się założenie nowego konta.
Co dalej robić ?
PS. Czy możliwe jest że software który musi być włączony aby kamerka działała może blokować jej poprawne działanie ?
lista tematów
[Kamerki] Szukam aktywnej kamery.
No to być może antywirus blokuje. Awast potrafi czynić to dość skutecznie.
Nie krytykuj masturbacji! To seks z kimś, kogo się kocha! — Woody Allen
ModTV
Z antywirusa nie korzystam, od czasu do czasu używam combofix'a, mało tego wyłączyłem wszelkie zabezpieczenia windows'a, nie pomogło, a co do odświeżania to spróbuję i dam znać.