Atheista
wpis jest ukryty
Shaitan
Shaitan
  7 lutego 2015
Konto usunięte
Konto usunięte: po 100% udowodnieniu że wszystko zostało przeprowadzone po mojej stronie prawidłowo, zostałem uraczony informacją że wysłano reklamacje do "firmy obsługującej nasze płatności" i tak czekam od 5 dni, brawo fotka

Nie rozumiem zarzutu wobec portalu Fotka skoro czarno na białym ci napisali, że złożyli reklamację do dotpay (nie wiem czy wiesz, ale system płatności jest obsługiwany przez zewnętrzną firmę, podobnie zresztą jak chyba na każdym portalu internetowym) i czasem takie sprawy mogą potrwać kilka/kilkanaście dni, winić za to można jedynie dotpay. Możesz ewentualnie przypomnieć się na kontakcie, zapytać czy uzyskali już jakąś odpowiedź. I na przyszłość nie publikuj screenów z rozmów ;)
Atheista
Atheista
  7 lutego 2015

zamieściłem tego posta jako ostrzeżenie dla innych użytkowników, niech wiedzą jak to wygląda, i na przyszłość nie wydawaj mi poleceń bo za wąski jesteś

Avatar użytkownika sourcerersourcerer
Posty: 740 (po ~147 znaków)
Reputacja: 2 | BluzgometrTM: 4
sourcerer
  7 lutego 2015

1. @Atheista - jak napisał @Shaitan, płatności na Fotce.pl obsługuje DotPay. Ja gwiazdę miałem aktywną już po 2 dniach, tak wiec nie wiń kogoś za coś, na co nie ma wpływu.
2.

Konto usunięte
Konto usunięte: ... , i na przyszłość nie wydawaj mi poleceń bo za wąski jesteś

To stwierdzenie jest trochę nie na miejscu. Kolega @Shaitan zaproponował tylko co można zrobić aby rozwiązać ten problem oraz przytoczył jeden z punktów regulaminu portalu Fotka.pl
Dyskusja na ten temat została zakończona lub też od 30 dni nikt nie brał udziału w dyskusji w tym wątku.