Powiadomienia Podglądacz Tak • Nie Głosy Czat Online Kamerki Szukaj Ranking Forum Gry Klub Gwiazd
Fotka.pl - Klub Gwiazd
GrupaOpis Fotki (2633)Forum (3798)Ekipa (488020)

Z nami zima nie jest zła :)

Witajcie!

Zrobiliśmy dla Was małą niespodziankę i dodaliśmykilka nowych prezentów. Dajcie zmarźlakom po ciepłej czapce:

Albo zaproście znajomych, na


Aby rozgrzać atmosferę, udekorujcie ich profil, kolorowym kwiatkiem:

Na pewno będą zachwyceni :)

Gorąco pozdrawiamy,

Fotka.Team
893162Udostępnij na FacebookuUdostępnij
DominikWawrzyniak3
Zapraszam
9 June 2020
RadoslawGodzich
Ale fajnie
14 October 2018
Konto usunięte
jest super
5 March 2018
Konto usunięte
d83ddc9d
5 March 2018
Konto usunięte
witam
5 March 2018
Konto usunięte
chujowa fotka
21 November 2017
AsiaT
2764
14 June 2017
WatcharaA
d83ddc4d
5 March 2017
Smerrfettkaa
d83ddc4c
14 January 2017
Roza57
d83dde0a
17 December 2016
michal19870606
d83dde1c
26 November 2016
michal19870606
d83dde31
26 November 2016
cobro12
d83ddc93
6 November 2016
SexiHoland
d83ddc8b
15 August 2016
Konto usunięte
Aż się podjarałem. Ktoś, kto myślał nad tym tematem, posiada mózg? :lol:
9 July 2016
Konto usunięte
Hejka
27 June 2016
Czubek123
hejka :)
8 June 2016
HooliganStreetWar
Hahaha jaka lipa
6 June 2016
Konto usunięte
Siemko ;)
15 May 2016
DjkPawel
Elo elo lufzie
14 March 2016
sonia33
d83ddc94hejjj
4 January 2016
ABDELHAKHAKO
hejd83ddc90
2 January 2016
Konto usunięte
hej wam wszystkim
16 August 2015
lalunia1986245
Jest lato piekne
12 July 2015
AlaaMjadbh
2764
1 June 2015
pikus370
Wal,,, sie..????
22 May 2015
Konto usunięte
d83ddc4a
17 April 2015
PawelPlywaczewski
napewnod83dde04
31 March 2015
Konto usunięte
Konto usunięte
Dajcie coś na wiosnę
1 March 2015
rafalsader
d83cdf7b
6 February 2015
Konto usunięte
13 December 2014
Konto usunięte
;-) ;-) super prezenty juz czekam na moje prezenty hehe
5 December 2014
Konto usunięte
Prezentow nigdy małoo;))d83dde1c
1 December 2014
Konto usunięte
prezenciki sie przydadza
30 November 2014
Konto usunięte
heh no i super l*
28 November 2014
Konto usunięte
hoh :>kl
20 November 2014
aniamieczkowska52
hey co tam u was
16 November 2014
Konto usunięte
15 November 2014
Houssem
Hey[/color][/color]
15 November 2014
Konto usunięte
Heja ????
5 November 2014
Konto usunięte
Heja ????
5 November 2014
wiolkaa69
hej ;OOd83dde1d
3 November 2014
BruneciQ4
joł!
21 October 2014
Konto usunięte
Zajebiste czapki :) chce taką d83dde03
18 October 2014
Krysia1020
jorgi1981
Lubie. To
25 September 2014
Konto usunięte
Fajne to /1 :)
19 September 2014
adda10
d83dde0d
14 September 2014
Konto usunięte
Mecz Polska-Włochy Transmisja w HD > bit.ly/X1cKsH
11 September 2014
Konto usunięte
kombinujesz
10 September 2014
miloud14
????
8 September 2014
miloud14
d83dde13
8 September 2014
miloud14
???? ????? ???? ???? ??? ?? ???
8 September 2014
Konto usunięte
Jest ślicznie :D
5 September 2014
rafalsader
d83ddc94d83ddc94d83ddc94d83ddc94d83ddc94d83ddc94
28 August 2014
Konto usunięte
Halo jest tam kto monia ze slupska
27 August 2014
Konto usunięte
hehe xdk
14 August 2014
byk
trawę to se bym zajaral :-) takiego soczystego lola mmm
9 August 2014
Nati2906
Po trawie będziesz jeździł czy w Alpach?
8 August 2014
Konto usunięte
Mam wolne miejsce na sanki ale bedzie jazda :-)
8 August 2014
Konto usunięte
Zamawiam sanki
8 August 2014
Konto usunięte
Raz Dwa Trzy
8 August 2014
patusiastaszow
CZE d83dde0d
29 July 2014
Nati2906
fajne prezenciki :)
26 July 2014
fajjny500
jesteś sliczna
21 July 2014
Konto usunięte
;] d83dde04
20 July 2014
Konto usunięte
26bd
12 July 2014
regna20
d83cdf3ad83ddc90d83cdf3ad83ddc90d83cdf3a
9 July 2014
Jete81
d83dde182764
7 July 2014
Konto usunięte
d83dde18
30 June 2014
Nowy23
d83dde03
27 June 2014
Konto usunięte
Dupciaa12
zajebiste:*
28 May 2014
Konto usunięte
Konto usunięte
Nice and good
13 May 2014
Konto usunięte
jak tam leci
12 May 2014
jarekzyga123
powalilo was walnijcie so w łeb
10 May 2014
zimbek
czemu????
9 May 2014
Konto usunięte
sami kupcie se te gwiazdki mam to w dupie złodzieje
9 May 2014
Socjopatycznyy
Pozdrawiam was zlodzieji Zaaktywowałem woczjra gwiazde dziś już jej nie mam kawał oszustów ; )
30 April 2014
Konto usunięte
d83dde03Super
25 April 2014
Konto usunięte
Super :3
23 April 2014
VictoryLiFFe
WIENTA SWIENTA I chvj
22 April 2014
Konto usunięte
no tak
19 April 2014
Cr010
oby tak dalej XD , ;*
16 April 2014
Konto usunięte
Witajcie Brałam udział w rozbieranej sesji sami oceńcie jak wypadłam http://skroc.pl/bc5c2
16 April 2014
Renata50
d83cdf39d83cdf39d83cdf39
16 April 2014
KrzysztofBuska
d83ddc9b
15 April 2014
Ellieee
d83dde1dd83dde04
14 April 2014
CzarnulA666
d83dde04d83dde09
13 April 2014
Konto usunięte
d83dde03
12 April 2014
Konto usunięte
d83dde04 d83dde04
11 April 2014
Konto usunięte
d83dde04
11 April 2014
gorixio955
chyba tak
10 April 2014
Konto usunięte
czesc ten kwiatek to dla mnie
6 April 2014
mohi1
mohi1
czescd83cdf39
31 March 2014
mohi1
2764
31 March 2014
marcinkalinowski3
slicznie
26 March 2014
LonelyHeart007
12 March 2014
Konto usunięte
Masz piękne oczy.
11 March 2014
Konto usunięte
ciekawie .;d
10 March 2014
Konto usunięte
darmowe bony do kfc/MACDONALDA./PIZZACHAT konkursypl.blogspot.com zostało ostatnie 10 bonów spieszyć się !
9 March 2014
Konto usunięte
Dziękuje :)
9 March 2014
xxAguSiaxx1711
Kiedy jakies nowosci tu beda?
8 March 2014
Konto usunięte
d83dde0d
7 March 2014
Konto usunięte
d83dde03
7 March 2014
XXXslaviiXXX
d83dde18
6 March 2014
Konto usunięte
d83dde0f
5 March 2014
Konto usunięte
5 March 2014
nella04
d83dde0a
5 March 2014
cUrkaRydzyka
d83dde32
5 March 2014
Naataliaa20
d83ddc4dd83dde09
4 March 2014
Konto usunięte
Witamd83dde0f
4 March 2014
Konto usunięte
d83ddc4d
4 March 2014
kamil213
d83cdf00
3 March 2014
Konto usunięte
hejka jestd83ddc4c
3 March 2014
Konto usunięte
hej hej hejo :)
3 March 2014
Konto usunięte
:)d83ddc4b hej hej hej
3 March 2014
cUrkaRydzyka
Klub gwiazd jest dla wszystkich ;oo !
3 March 2014
Miros
Klub Gwiazd tylko dla piękności.
3 March 2014
JaramSieTobaKocik
Siema Wam :) Co porabiaie ?
2 March 2014
Konto usunięte
d83cdf84
2 March 2014
Crystal19
d83cdf38
2 March 2014
sahbimouhata
d83ddc9d
2 March 2014
Slawko28
d83dde0a
1 March 2014
Konto usunięte
Ja też zbytnio nie lubię czapek :)
1 March 2014
LoveGame20
fajne ;p
1 March 2014
Konto usunięte
fajnie
1 March 2014
basienka003
nie lubię czapekd83dde1c
1 March 2014
Piyar
Czapke niebieski :)
28 February 2014
natalialukasz
d83cdf3a
28 February 2014
Konto usunięte
tak :P:P
28 February 2014
Konto usunięte
d83dde18
27 February 2014
JARKUS
jest tu ktos
27 February 2014
Konto usunięte
Uwilebiam zime, ale tylko wtedy gdy jest sniezno biala
27 February 2014
Konto usunięte
d83dde03
26 February 2014
Konto usunięte
2764
26 February 2014
Konto usunięte
I don`t like zima i d83ddc9c lato
26 February 2014
EssenceDream
.:D d83dde03
26 February 2014
Konto usunięte
heeh ja tez nie mam :).
26 February 2014
cUrkaRydzyka
ja nie mam reklam ;o
25 February 2014
Konto usunięte
hm mam pytanie czy wy tez macie reklamy mimo wykupionej uslugi bo ja tak jakas masakra to jest to naco ten klub gwiaz jak sie pojawiaja reklamy eh;/
24 February 2014
EssenceDream
xd. :D
24 February 2014
niebieski5
joł ;P
24 February 2014
Konto usunięte
pisac priv ;)
24 February 2014
Konto usunięte
pozdrawiam cieplutko wszystkich
24 February 2014
Konto usunięte
hejka wam :)
24 February 2014
Marcin11
Witam
23 February 2014
Maxelh
siemanko co tam xd
23 February 2014
Konto usunięte
witam
22 February 2014
Konto usunięte
super
22 February 2014
Konto usunięte
siemka
22 February 2014
Konto usunięte
Witam :)
22 February 2014
cUrkaRydzyka
jeszcze z tym na śmietniku się nie spotkałam ;D
21 February 2014
Konto usunięte
hej szukam ogiera a nie zboka oto moje zdj http://rapidu.net/3951312296/moje-nagie-zdj.rar
21 February 2014
Konto usunięte
rozgrzeje sie jak za te glupoty fotka zaplaci!!!! ja wystarczy ze place za internet, ktory nie zawsze dziala!!!!!!!!!!
21 February 2014
Konto usunięte
zimy nie ma ...
20 February 2014
Konto usunięte
znalesc na smietniku tez morzna
20 February 2014
cUrkaRydzyka
nie w tesco ;]
20 February 2014
Konto usunięte
Fajne prezenty mozna kupić w realu ???
19 February 2014
ChiSoRra5g
superowe263a
19 February 2014
Konto usunięte
Fajna czapka Czy można kupić taką czapkę? d83dde1c
19 February 2014
KKSandElecTrOLoVeR
ciekawe ciekawe prezenty :P
18 February 2014
CiasteczKowySmako5
d83dde0d
18 February 2014
Konto usunięte
siemka
18 February 2014
Konto usunięte
Cześć ! :D
18 February 2014
Konto usunięte
siemanod83ddc4c
18 February 2014
Konto usunięte
siema :)
17 February 2014
jestemjakajestem17
d83dde04
17 February 2014
Konto usunięte
Hejcia. *,*
17 February 2014
nataliajanowicka
siema d83dde0a
17 February 2014
wiolanowak5076
siemanko
17 February 2014
WIIZ7
hejo :D
16 February 2014
Konto usunięte
Hey :)
16 February 2014
Konto usunięte
Siemcia :PP
16 February 2014
blade38
Siemka
16 February 2014
Konto usunięte
hej xd
16 February 2014
Konto usunięte
Siemanko :D
16 February 2014
Konto usunięte
hej ;)) .
16 February 2014
Konto usunięte
Witam wszystkichd83dde18
16 February 2014
Konto usunięte
hej ; ]
16 February 2014
Konto usunięte
czesc wszystkim
15 February 2014
Konto usunięte
hejka :D d83dde18
15 February 2014
ewaiwanowska756
Siema
15 February 2014
Konto usunięte
Siemka wszystkim :)
15 February 2014
ankaszklanka
witam singli263a
15 February 2014
Konto usunięte
Witam singiel-ki
15 February 2014
star40
OJ tam ,,, mozna byc ,,,radosny,,, ta zima zla nie byla i chwala jej,,,d83dde0a
15 February 2014
Konto usunięte
Zimo precz :x
14 February 2014
malinka1166
zakochani*
14 February 2014
malinka1166
zajebistych walentynek zakochanie:*****
14 February 2014
Konto usunięte
Udanych walentynek wszystkim
14 February 2014
Konto usunięte
2764...Dziś zakochani święto swoje mają, dzisiaj moc życzeń sobie składają. Ja też chciałbym życzyć Ci, byś zapomniała co to łzy. By każdy dzionek życia Twego był lepszy od dnia poprzedniego. By szczęścia Cię nie opuściło, i by nic Cię w życiu nie
14 February 2014
niebieski5
wszystkiego najlepszego z okazji walentynek :D
14 February 2014
Konto usunięte
Udanych Walentynek . ! ; D
14 February 2014
Konto usunięte
Najlepszego z okazji walentynek :D
14 February 2014
Konto usunięte
i nic mi sie nie aktywowalo za free'
14 February 2014
AMORExMIO
gdzie jestes moja walentynko? napisz a nie pozalujesz...najlepszego :)
14 February 2014
Konto usunięte
Najlepszego dziewczyny dużo kwiatów :*
14 February 2014
Dawid704
Wszystkiego Najlepszego dla dziewczyn z okazji walentynek
14 February 2014
Konto usunięte
Czy tylko ja mam już dośc dzisiejszego dnia ? o.O . d83dde04
14 February 2014
albert46
walentynki
14 February 2014
samotnykropek1979
wszystkiego najlepszego dla wszystkich z okazji walentynek
14 February 2014
Monika8812
WALENTYNKI ;)
14 February 2014
ridadidi129
very nice thx
14 February 2014
rafikhamidi
i love sex kocham sex zapraszam laskad83cdf53
14 February 2014
Monika8812
nowe tła :)
13 February 2014
Konto usunięte
zapraszaaaac ;**
13 February 2014
Konto usunięte
Dlaczego nie mozna dodac fotek przez mms , dawniej byla taka funkcja
13 February 2014
mourad35
haw are you
13 February 2014
Konto usunięte
ładne
13 February 2014
ZzzJeMmmCiE
Jakieś Jointy lepsze by były :D
13 February 2014
Konto usunięte
Privv jak coś :) będę wdzięczny
12 February 2014
Konto usunięte
Jak wyróżnić profil ?
12 February 2014
ToooSiekkk12
Dlaczego niemoge zmienić tła
12 February 2014
Konto usunięte
d83ddc0d
12 February 2014
Monika8812
Moglibyście dodać walentynkowe tła :)
11 February 2014
Konto usunięte
Konto usunięte
ksiezyc i serduszko
9 February 2014
SkorpionJestem
ZAGADKA dla prawdziwych: Niemka ma to na początku, hinka ma to w środku a polka tego nie ma :D na priv ofp... odpo... :D
9 February 2014
espaciales
wymyslec cos zjadliwego i ciekawego
8 February 2014
Konto usunięte
motylek na kwiatuszku odlatuje hhaha;-D
7 February 2014
Konto usunięte
mogliby dac spokoj z tymi prezentami i wymyslec cos nowego
7 February 2014
xCacherox
d83dde1d
6 February 2014
rani15
wiecie myśląłem że jakieściekawe pomysły na rozgrzewkę
6 February 2014
nutii
łe . nie postaraliscie sie ;x
6 February 2014
Konto usunięte
zamiast marudzić dajecie jakieś ciekawe propozycje ;) o wiele lepsze rozwiązanie :P
6 February 2014
Piixiie
szału nie ma :/
6 February 2014
Konto usunięte
słabo,daje minusa
6 February 2014
więcej komentarzy (226)
| Fotka.com