Powiadomienia Podglądacz Tak • Nie Głosy Czat Online Kamerki Szukaj Ranking Forum Gry Klub Gwiazd
konto usunięte

Dla kolegi

Czas nieokreślony, bo dziabane było w przerwach od szkoły:) Dupy nie urywa, mam nadzieję że nie jest krytycznie :D http://w.fotka.pl/014/351/67d34090bf.jpg

konto usunięte

Victoria Justice

więcej do oglądnięcia tutaj www.facebook.com/mgrMafia/photos_albums
PaulaArt

Psyche Amor


ołówki na A3 ;)

konto usunięte

Aim high and fly

Redraw w którym nieco mniej skupiłem się na formie, raczej chodziło mi o nastrój zdjęcia. Robione na raty, zajęło ok 5-6h.

RaV7789
Świetna praca! sorki za thumb down :P
23 grudnia 2014
więcej komentarzy ( -2)
Ruda90

Gra o tron

Winter is coming

konto usunięte

Małe ogłoszenie.

Prócz tego, że czekamy na prace ;P

Co niektórzy pewnie swoje zgłoszenia wysyłają jakiś czas temu (zgłoszenie dołączenia do grupy), a samo przyjęcie trwa wieki, niestety nie jestem w stanie dodawać Was na bierząco bo występuje jakiś dziwny błąd uniemożliwiający owe przyjęcie. Przepraszamy z góry za czas wyczekiwania.

RaV7789

Splecione dłonie

Witajcie rysownicy i rysowniczki! :)

Oto moja nowa praca. Nosi tytuł: ,,Splecione dłonie". Dedykuję ją wszystkim szczęśliwym parom. Format A4, ołówek automatyczny 0.5mm.




konto usunięte

Tygrys...

Ołowki automatyczne 2h..2b..Czarna kredka..Biały żlepen..

konto usunięte
Malowane akrylami. Nie jest jeszcze skończone. Co o tym sądzicie? ^^ (przepraszam za jakość zdjęcia)

konto usunięte

Help...

Witam...wytłumaczy mi ktoś...Jak dodać swoję prace ???dawno nie wstawiałem tu nic...i nie udaje mi sie dodać fotki...Widze że cisza tu too akurat chciałęm coś wrzucic...Pomożecie??;) Pozdro
Konto usunięte
Dzięki wielkie..
28 lipca 2014
Konto usunięte
Jest na forum temat (ale zrobimy sztuczny tłok xD) Prace dodajesz na dwa sposoby - albo poprzez Dodaj obrazek w wpisie, albo wrzucasz na hosting - kopiujesz bezpośredni link do zdjęcia - we wpisie wybierasz ikonkę na pasku zadań dającą możliwość dod
28 lipca 2014
więcej komentarzy ( -1)

Grupa

Założona 28 lutego 2007 przez Anastazja.
Grupa publiczna z ręczną akceptacją nowych użytkowników
Kategoria: Hobby