Powiadomienia Podglądacz Tak • Nie Głosy Czat Online Kamerki Szukaj Ranking Forum Gry Klub Gwiazd
kulturystyka

kulturystyka

fotki klanowiczów cz.3

20.04.2010
53
1148
fotki klanowiczów cz.3 - kulturystyka - zdjęcie 51
dodawanie...
konto usunięte
widac roznice :)) i wedlug mnie jest super :)
24 kwietnia 2010
konto usunięte
pokaż plecy.
24 kwietnia 2010
konto usunięte
zajebiscie...:)
24 kwietnia 2010
konto usunięte
klatkę dopracuj, bo póki co niefajnie wygląda. Co do samej budowy - jest dobrze.
23 kwietnia 2010
konto usunięte
moze fakt bardzij skupilem sie na lapie.... ale sila przez ten okres poszla jakies 50 kg w gore moze to nie jest nie wiadomo jaka rewelacja ale pomalutku:]
22 kwietnia 2010
konto usunięte
ale klatka to nic ci się nie zmieniła a chyba nawet z tego co widzę to zaniedbałeś.jak to Dawid powiedział 2 latka ta sama klatka
21 kwietnia 2010
konto usunięte
ooo jest zajebiście jak dla mnie :) pozdrówka
21 kwietnia 2010
Pyrcin
No ja zamiast cm3 wolę Reactor pro3 , z rybozą odrazu ;) A Olimp Trec... Olimp witaminy (Multiple) i nic więcej... a Trec niemal wszystko ma niezłe , chodź wolę Muscletech Gaspari BSN ;)
21 kwietnia 2010
konto usunięte
Wlasnie slyszalem o tym :)Ale to tez zalezy od genetyki ;) na kazdego inaczej dziala ;D Cm3 tez ma nie przyjemne efekty np: czeste obstrukcje xD , bardzo nie przyjemna sprawa juz mnie to wkurwialo podczas cyklu ;)
21 kwietnia 2010
konto usunięte
A co do przyrostow to przyszlo mi kolo 5mm w bicepsie po 2 Tygodniach cyklu :) I 2,5kg tez przyszlo ale mysle ze to poprostu ta woda ;) na Olimpie oczywiscie , Na trecu przyszlo mi 1,5cm w bicepsie i tak zostalo tzn po cyklu nic a nic nie spadlo ;) I na trecu okolo 4kg zrobilem ale to byl okres zimowy wiec nie ma co sie dziwic ze az tyle ;)
21 kwietnia 2010
Ładowanie...