Powiadomienia Podglądacz Tak • Nie Głosy Czat Online Kamerki Szukaj Ranking Forum Gry Klub Gwiazd
kulturystyka

kulturystyka

fotki klanowiczów cz.6

12.06.2010
18
883
fotki klanowiczów cz.6 - kulturystyka - zdjęcie 57
dodawanie...
konto usunięte
wlasnie ze bica ma sporo, bo ja mam mniejszy a na wielkosc take same lapke, mysle ze objetosci ma malo.. :D
12 marca 2013
konto usunięte
no duze ale jednak mniejsze jest troche od bica ;]
25 czerwca 2010
moon1994
Wielkie przedramie ; D większe od bicka ; p
20 czerwca 2010
konto usunięte
no tak ale wlasnie dzieki temu jaka mamy genetyke zalezy jak szybko mozemy sie wyrzezbic bo niektorym moze to byc wlasnie trudniejsze.
12 czerwca 2010
konto usunięte
to jest zależne od genu czy masz zalaną łapkę czy nie ale możesz i tak się dociąć i mięśnie się pokarzą;)
12 czerwca 2010
konto usunięte
dokładnie dokładnie;) powoli ale sumiennie i taka wyjdzie;) też nie jestem fanatykiem zalanych świnek
12 czerwca 2010
konto usunięte
moim zdaniem lepiej mieć nie największą łapę ale też żeby nie była "dziecięca" i zajebiście wyrzeźbiona na której widoczne są wszystkie mięśnie niż ogromna i zalaną...
12 czerwca 2010
konto usunięte
komu nie hehhehe;)
12 czerwca 2010
konto usunięte
pewnie masować do oporu tzn jak komu się podoba mi by styklo 50 cm;)
12 czerwca 2010
konto usunięte
dokładnie;) też chce dojść do 46/47 max w zajebistej rzeźbie i to potem utrzymywać tylko:))
12 czerwca 2010
Ładowanie...