Komentarze (23)
Konto gelöscht
22 August 2010
"przerysowana" fotka;miało być mrocznie,a wyszło nieco śmiesznie (sorki,jeśli kogoś obraziłam)
Konto gelöscht
23 Juli 2010
ciekawe, nic poza tym.
Konto gelöscht
23 Juli 2010
perfekto ;D
Konto gelöscht
16 Juli 2010
ja p#$%!le ;o jest klimat!
Konto gelöscht
15 Juli 2010
Kojarzy mi się - nie wiedzieć czemu - z Gargulcem z Disciples II.
Konto gelöscht
15 Juli 2010
Ja myślę że zdjęcie fajnie wykonane ;] wszystkie dodatki na plus ;)
Konto gelöscht
13 Juli 2010
Ma to coś w sobie(blackowego):D
Konto gelöscht
13 Juli 2010
Kieca ok, ale poza tym to słabo... Mnie się przynajmniej nie podoba.
Konto gelöscht
12 Juli 2010
mi sie tam farba podoba
Caliburn69
11 Juli 2010
zajebista kiecka:D
Konto gelöscht
11 Juli 2010
haha xD mroczno w chooj, chciałabym zobaczyć wersje bez farby
Konto gelöscht
11 Juli 2010
slodki jest:D uwielbiam takich ohh:P:D
Konto gelöscht
11 Juli 2010
trochę przesadzone..klimat ok,ale nigdy nie widziałam sensu w mazaniu się farbami itp by wyglądało to groźnie(?)..;)
Konto gelöscht
11 Juli 2010
Ty nie widzisz, ja widzę :) no dziwne by to było, jakby facet facetowi pisał, że mistrzowskie zdjęcie ma no nie?
Konto gelöscht
11 Juli 2010
FAIL
Konto gelöscht
11 Juli 2010
Nie widzę w tym nic mistrzowskiego sory ..
Konto gelöscht
11 Juli 2010
też by was piekło jakbyście mieli tak posmarowaną farbami skórę
Konto gelöscht
11 Juli 2010
Pieklo:D
Konto gelöscht
11 Juli 2010
a któż to? :D zdjęcie mistrzowskie po prostu..
Konto gelöscht
11 Juli 2010
Woooooooooooooow...
Konto gelöscht
11 Juli 2010
świetne ;D
Konto gelöscht
10 Juli 2010
WOO mega dobre zdjęcie *_*
Konto gelöscht
10 Juli 2010
wow....Zajebisty klimat ;)