Powiadomienia Podglądacz Tak • Nie Głosy Czat Online Kamerki Szukaj Ranking Forum Gry Klub Gwiazd
Klan Piwoszy ;]

Klan Piwoszy ;]

Piwo: ]

Piwo beczkowe :P
http://www24.patrz.pl/u/f/24/19/21/241921.jpg




http://www.verso.pl/lu/d1_piwo1.jpg

: ]
Konto usunięte
Piwo to moje paliwo xDD
25 stycznia 2010
ToHellYouRide
Nie ma to jak kozak rejestracja :D
29 maja 2009
Konto usunięte
he he fajne fajne :D
22 maja 2009
BlizniaczkaDangoo
Syta rejestra ^^ policja pewnie zwraca uwagę :D
4 maja 2009
Konto usunięte
Van Pur dobre piwko..mocne(ma 10 %) ;)
4 maja 2009
Konto usunięte
Hmmm.. najlepsze Lech :D
13 kwietnia 2009
Konto usunięte
debowe mocne :lol2:
22 marca 2009
zagor21
hoff też dobre piwo :D ... ale rzadko spotykane :P
22 marca 2009
Konto usunięte
PERLA MOCNA ;D Najlepsze piwo na swiecie :*
20 marca 2009
Konto usunięte
Tyskie Gronie RuleZzZ ...
19 marca 2009
Konto usunięte
tez chce taka tablice.. xDD
18 marca 2009
Konto usunięte
DeSpErAdOs, Lech, Warka ewentualnie Dębowe :)
15 marca 2009
Konto usunięte
łatwy sposób na zdobycie laptopa za free :) www.kingplay.pl/?r=49400
15 marca 2009
Konto usunięte
Leszek i Dębowe to jest to co pijam
15 marca 2009
Konto usunięte
Mózgojeb --> najlepsze piwo:D
15 marca 2009
Konto usunięte
pijam wszystko co ma procenty ;pp
15 marca 2009
Konto usunięte
Leszek i warka...to jest to co kocham...:P:P:P
15 marca 2009
Konto usunięte
Zimny Leszek i Żuberek mmmmmm miodzio...
11 marca 2009
Konto usunięte
Aby zimne było xDxD i będzie gyyt ;)
11 marca 2009
Konto usunięte
zimny żuberek i lech! ; d to jest to XD
8 marca 2009
ImASlave4you
NAjlEpSzYm PiwKiEm JeSt LeCh I ZuBeReK xD
7 marca 2009
krissg1983
Najlepsze jest piwko LECH inne się chowaja
5 marca 2009
Konto usunięte
Picie to jest Życie... :-)
4 marca 2009
Konto usunięte
niem to jak zimne piwko na plazy
2 marca 2009
Konto usunięte
lech dobre piwo ja wole kasztelana
28 lutego 2009
Konto usunięte
Lech i Warka najlepsze
28 lutego 2009
Konto usunięte
zimne piwo najlepsze
28 lutego 2009
Konto usunięte
według mnie najlepszy lech ale sa tez inne dobre:p wiadomo:D
28 lutego 2009
Konto usunięte
bodwaizerek tez daje rady patrze ze praktycznie niek nie pije tego bo nie zauważyłem by ktoś wspomniał
28 lutego 2009
Konto usunięte
Ja jestem z klubu goolmanowiczow :D ale carlsberg jest mmm ^^
28 lutego 2009
Konto usunięte
no ja to lubie kalsberg albo heineken pyha
28 lutego 2009
Konto usunięte
lech dobre piwo ale osobiscie wole warke
28 lutego 2009
Konto usunięte
lech lechem, ja obecnie spozywam lecha ;D i jest dobrze. elo elo
27 lutego 2009
ruDii
Lech bedzie sie działo;)
27 lutego 2009
Konto usunięte
Lech, Żubr, Carlsberg, Heineken, Żywiec, Łomża, cho ta dostępna głównie w okolicach Białegostoku ;] A, jeszcze jedno : to, że nie jestem pełnoletni, nie oznacza, że kłamię xDD
27 lutego 2009
Konto usunięte
ja tam wole specjalka czarnego mmmmmmmmmm ale nie wszedzie w polsce on jest
27 lutego 2009
Konto usunięte
żuberek mmmmmmmmm pysznie... "w trawie piszczy":piwo:
26 lutego 2009
Konto usunięte
:piwo::piwo:tak tak...tylko LECH:D:D:D i ŻUBR także dobry:P:P:P:piwo::piwo:
25 lutego 2009
Konto usunięte
pijam wszystko co ma procenty ;pp
24 lutego 2009
Konto usunięte
HEINEKEN . lubię . inne też wchodzą w gre ;]
23 lutego 2009
Konto usunięte
mmm... Lechy są maj ;D :piwo::mrgreen::tequila:
23 lutego 2009
Konto usunięte
Lech Pils jest najlepszy :piwo::piwo::piwo:
23 lutego 2009
Konto usunięte
Klan Piwoszy ;]:piwo::mrgreen:
22 lutego 2009
Konto usunięte
WARKA CZERWONA i regionalne NOTECKIE żądzą...11 PIW=RaBADŻU
22 lutego 2009
Konto usunięte
pierwsza fota wymiata :D Perła Mocna Wymiata !!
20 lutego 2009
Konto usunięte
leeechhh i carlsberg te piwa są najlepszeeee
20 lutego 2009
Jakubart2000
dębowe mocne :) żubr :) warka :) zimniutkie
20 lutego 2009
Konto usunięte
hehe ;p pomysłowe ;p
20 lutego 2009
Konto usunięte
Dobrze schlodzone piowo niewazne czy to z beczki puszki czy butelki zajebiste jest!!!
20 lutego 2009
Konto usunięte
He he he Piwko jedno Piwko drugie ,a to trzecie do to duże!! ;)
19 lutego 2009
Konto usunięte
piwo to jest to...;P :piwo: :piwo: :piwo:
18 lutego 2009
Konto usunięte
piwko :piwko: piwko
18 lutego 2009
Konto usunięte
Piwo z beczki jest zajeebistee
16 lutego 2009
egtm007
Pije wszystko byle by się najebać ... :D Piwosz ze mnie taki że lubie pokery z netto
15 lutego 2009
Konto usunięte
1 tyskie 2 warka 3 lech nie ma lepszych piw od tych ale tyskie najlepsze nie ma lepszego jak narazie i prawdopodobnie nie bedzie;p;p pozdro dla tych ktorzy piją tyskie
15 lutego 2009
Konto usunięte
lepiej mieć brzuch od piwa,niż garba od roboty...:-P
14 lutego 2009
Konto usunięte
LECH PREMIUM...najlepsze!!!
13 lutego 2009
Konto usunięte
WARKA ewentualmie lech !!!!!!!
13 lutego 2009
Konto usunięte
Leszek gora xD -----> Klan Piwoszy ;]
11 lutego 2009
jojco85
Desperados jest w porządku... ale wedłóg mnie z piwem ma nie za wiele wspólnego... brak tej goryczki... ja osobiscie proponje tyski z kija ewentualnie krolewskie butelkowe... to jest sila... :)
10 lutego 2009
Konto usunięte
A Desperados piliście?? to dopiero dobre piwko i kopie:]
8 lutego 2009
Konto usunięte
Leszek xD mmmmniam :D pzdr for all :*
8 lutego 2009
Konto usunięte
dębowe i specjal
6 lutego 2009
Konto usunięte
wszystkie browce są dobre xD według mnie xP
6 lutego 2009
Konto usunięte
nom Leszek najlepszy i do tego zielony :D albo WOJAK 9 %% hehe
6 lutego 2009
komar202
lech nr 1 na swiecie:P
6 lutego 2009
Konto usunięte
Wareczka i do mareczka hehe
5 lutego 2009
Konto usunięte
żuberek:)) to0 dopiero0 do0bre piwko0:PP xD
4 lutego 2009
Fryta182
Lech(oczywiście zielony) jest najlepszy:):)
4 lutego 2009
Konto usunięte
Lech góra :D ;pp znaczki
4 lutego 2009
Konto usunięte
Piwo Moje Paliwoo :D
4 lutego 2009
Konto usunięte
Lech...! xD najlepszy...:))
3 lutego 2009
Konto usunięte
Buahaha całkiem całkiem te zdjęcia =d Najlepsza jest warka lana =p Ale to kwestia gustu =)
3 lutego 2009
Konto usunięte
yeaH nie ma to jak beczkowe
3 lutego 2009
Konto usunięte
hehe niezłe fotyy. ^^
3 lutego 2009
Konto usunięte
NaJ LEcHy są OcZywIśCie ^^
3 lutego 2009
Konto usunięte
Lech Premium wymiata... hehe %%%%%%%%
3 lutego 2009
Konto usunięte
Kocham Piwo Bo chodze po nim krzywo xDe
3 lutego 2009
Konto usunięte
hmm... wszystko po trochu i jest GITARA!!
2 lutego 2009
19Kostucha62
Warka rulezzz :pp jeszcze z ekipa
1 lutego 2009
Konto usunięte
Najlepsze Lechy:D:D
1 lutego 2009
kukus123
WARKA PSTRĄG;] LUV THAT;]
31 stycznia 2009
Konto usunięte
haha nie ma to jak beczki :)
31 stycznia 2009
Konto usunięte
Haha Żubr w cienu polanyy xD ;D mmm pyychaa xD ;p
31 stycznia 2009
Konto usunięte
Dobra warka nie jest zła :D :**
30 stycznia 2009
Konto usunięte
zimnego leszka wypic w upalny dzien to prawie orgazm:D pozdro
30 stycznia 2009
Konto usunięte
Haaaa Kto pije Lecha ten nie ma pecha Lech RLZ :D
29 stycznia 2009
montrei
niema jak zimy kufelek(((((
29 stycznia 2009
Konto usunięte
piwko to napój bogów uwielbiam, :piwo: :piwo: :piwo: :piwo:
29 stycznia 2009
Konto usunięte
w puszcze najlepsze jest piwo pozdrawiam piwoszyy
29 stycznia 2009
Konto usunięte
ja wole w butelce:) takiego zimneho zuberka albo leszka
29 stycznia 2009
Konto usunięte
Krowa daje mleko a piwo jest od Żubra
28 stycznia 2009
Konto usunięte
ja tam np wole w butelce ;PP . ale takie duuuze beczki . mmm ;] . !!
28 stycznia 2009
Konto usunięte
lech NajLePsZy;)..;*koffam!
28 stycznia 2009
Konto usunięte
odwiedzac forum ludziska xD
28 stycznia 2009
Konto usunięte
warka czerwona jest najlepsza
28 stycznia 2009
Konto usunięte
zimny Leszek w butelce ;D;D mniam ;D hah ;p ;]
28 stycznia 2009
Konto usunięte
PIWO- to chyba jeden z wynalazków ktory przez tyle lat ma swoje zastosowanie :D i dobrze !! :D
28 stycznia 2009
Konto usunięte
piwko to napój bogów uwielbiam, zawsze powtarzam ze trzeba uzupełniac płyny.pozdrawiam:
27 stycznia 2009
Konto usunięte
Tyskie ponad wszystkie :p
27 stycznia 2009
Konto usunięte
Piast jest najlepszy !!! :piwo: :piwo: :piwo:
26 stycznia 2009
Konto usunięte
:piwo: Najlepszy Lech Zielony:* Jeszcze taki zimnu mniam :w00t:
26 stycznia 2009
Konto usunięte
Każde piwo beczkowe jest zazwyczaj rozwodnione, dlatego butelka lepsza. Dobrze posiedzieć przy Żubrze :D
25 stycznia 2009
Konto usunięte
Leszek zielony... pycha
25 stycznia 2009
Konto usunięte
tylko leszek:):)no chyba że zabraknie to może być tyskie he:):)
24 stycznia 2009
Konto usunięte
hee..zgadzam się z opinią pod spodem ..Lech najlepszy :P
24 stycznia 2009
justynka17mm
:P a fe, wole leszka :)
24 stycznia 2009
Konto usunięte
]:-> Dobry Żubr nie jest zły :D
24 stycznia 2009
Konto usunięte
...piwo:::::") xDDDD [15 znaków]
24 stycznia 2009
Konto usunięte
haha, fajne obrazki ;D
24 stycznia 2009
Konto usunięte
beczkowe:):):):) najlepsze ::
24 stycznia 2009
lewy86
Rejestracja nie kłamie he he, a z tego beczkowego powyżej bym raczej się nie napił ha ha
23 stycznia 2009
speedrock
zimne beczkowe piwko jeśli to Tyskie lub warka to poprostu poezja jaką Kochanoski i Mickiewicz powinni zapisywać w swojch utworach
23 stycznia 2009
Konto usunięte
Piwo beczkowe rulz. ; - )
23 stycznia 2009
Konto usunięte
hehe dobry pomysł na rejestracje :mrgeen: nie da się zapomnieć xD
23 stycznia 2009
Konto usunięte
he:) fajne piwo beczkowe xD:P
22 stycznia 2009
Konto usunięte
piwo to jest najlepsze co moze byc do picia jeszcze zimniutkie to dopiero ajj
20 stycznia 2009
Milena
hehe :D dobry ten obrazek xD
19 stycznia 2009
Konto usunięte
Mmm piwko i to w doborowym towarzystwie najlepiej .. ;))
18 stycznia 2009
Konto usunięte
pychotka, juz mi slinka cieknie xD
18 stycznia 2009
Konto usunięte
Piwo smakuje, ale najlepiej z kochanymi osobami :))
17 stycznia 2009
Konto usunięte
No piwko w dobrym towarzystwie to jest to... :mniam: :mniam: xD Piwko to jest to ;P
16 stycznia 2009
Konto usunięte
No racja ;D;D Z dobrym towarzystwem lepiej smakuje ;D;D I lepiej wchodzi ;p ;*** Kocham Piwko ;D
16 stycznia 2009
Konto usunięte
mmm...! lubie piwko,ale te owocowe..! najlepiej piĆ piwko z jakiŚ fajnym towarzystwem! :)
15 stycznia 2009
Konto usunięte
mmmm piwko na przeciwko mmm mniam i chlub do gardła pcham ja sam... :piwo: :piwo: :piwo: :piwo: :piwo: :piwo: :piwo: :piwo: :piwo: :piwo: :piwo: :piwo: :piwo: :piwo: :piwo: ...he,,,,,
14 stycznia 2009
malenstw0
hihihhi. ;d :banan: piwkoo. ;d ach, smaczka mi robicie.! ;p ;))
13 stycznia 2009
Konto usunięte
:piwo: :piwo: :gora: ah to piwko takie dobre :D:D:D
12 stycznia 2009
Konto usunięte
Po prostu Piwo to moje paliwo i już :piwo: :rock:
11 stycznia 2009
BarthezzZiom
hehe...mam jeden nałóg a jest nim piwo...jakos dobrze mi sie z tym nałogiem zyje:P. Ogólnie swiat na trzeźwo jest nie do przyjecia:P:P:P
11 stycznia 2009
Konto usunięte
Piwoo .. :D Najlepsze co mogli wymyśleć .. :D Lech rządzi :D
11 stycznia 2009
Konto usunięte
Piwo, piwko Oj taak... To cos co lubiee!! :** Pozdro dla piwoszy :D
10 stycznia 2009
Konto usunięte
lubie każde piwo powyżej 3 PLN
8 stycznia 2009
pudziano181
:piwo: :piwo: :piwo: :gora: ah to piwko takie dobre :D:D:D
7 stycznia 2009
LovelyDangerBoy
zawsze do dna xD piwo jest the best xD
7 stycznia 2009
Konto usunięte
no ja bylam barmanka i z doswiadczenia wiem ze piwo beczkowe nie ma za duzego wziecia...tylko tyle ze jest ogolnie pare groszy tansze...jednak ludzie wola sprawdzone z butelki, ja oczywiscie tez... :):):)
6 stycznia 2009
MaRcIn22420
:piwo: :piwo: :piwo: :piwo:i jeszcze raz :piwo: wielkie pozdro dla piwoszy
5 stycznia 2009
Konto usunięte
Piwo to moje paliwo xD
4 stycznia 2009
Konto usunięte
:piwo: :piwo: a co tam raz sie zyje barman polewaj xDDD :P :ziober: :swir:
3 stycznia 2009
Konto usunięte
nie ważne z czego ważne było i lało się strumieniami :D
3 stycznia 2009
Konto usunięte
Chyba bardziej piwo kontenerowe xD He he :P
3 stycznia 2009
Konto usunięte
w jednym chyba jest jasne a w drugim ciemne :)
2 stycznia 2009
Konto usunięte
Niezle niezle ;p nie ruszyla bym taego piwa za zadne skarby
2 stycznia 2009
buuuuuras
ja bym tego piwa nie chciał pic heheheheheh
1 stycznia 2009
Konto usunięte
hahah to piwo beczkowe napewno bedzie dobre;]
1 stycznia 2009
Konto usunięte
. ` LecH. ` LecH ` Lech . ! .
1 stycznia 2009
Konto usunięte
haa to zdjęcie PIWO beczkowe mam na cyfrówce :P zrobione w Ustroniach na Czantorii chyba :P
30 grudnia 2008
jefrenika15
Piwoo Mmmm xD xD Żubrr hehe
29 grudnia 2008
Konto usunięte
piwo czymże ty jesteś że twój smak porywa tłumy do wyczyniania rzeczy szalonych i niemożliwych do wykonania bez twej ingerencji ach piwo piwo ja lubliu tiebia (czy jakoś tak) ;) ;)
29 grudnia 2008
Konto usunięte
nie ma jak konsystencji smak!!!!!
27 grudnia 2008
Konto usunięte
aha, aha!! ;P;P znaki yebaki ;/;/
21 grudnia 2008
tilla2
malutkie piwko jeszcze nikomu nie zaszkodzilo... Wrecz przeciwnie:-))
20 grudnia 2008
Konto usunięte
Piwo z rana jak smietana !!!!
17 grudnia 2008
Konto usunięte
piwko to jest najlepsze lekarstwo:):) najlepszy leszek
13 grudnia 2008
Konto usunięte
hAHA ;))) (lol 15 znaków)
7 grudnia 2008
Konto usunięte
no właśnie jak by wyglądał xD mniam...
1 grudnia 2008
tentegesss123
Jakby wyglądał świat bez piwka?:P -?
26 listopada 2008
Konto usunięte
pPiwo po prostu leczy :D i zgadzam się w 100 % z dwoma kolegami niżej xD
25 listopada 2008
Szaloniutka15
brwar rządzi xD piwo najlepsze na wszystko :)
21 listopada 2008
Konto usunięte
piwo najlepsze na smutek nie ma to jak wyleczyc smutek zimnym piwkiem.. :)
20 listopada 2008
GenexD
piwo na humor i na serce!!!!!!!!!
19 listopada 2008
Konto usunięte
piwko musi być co sobote na impezce, na odstresowanie sie po ciężkim tygodniu w pracy
18 listopada 2008
Konto usunięte
piwko na problemy i bóle ;D
18 listopada 2008
Konto usunięte
piwo kocham pić litrami przy każdej okazji ... co sobote przy imprezie
18 listopada 2008
Konto usunięte
zimniutkie piwko to lekarstwo na kazda chorobe ;D
18 listopada 2008
Konto usunięte
Klan Piwoszy ;] Klan Piwoszy ;] :crylol:
16 listopada 2008
Konto usunięte
Klan Piwoszy ;] Klan Piwoszy ;]
15 listopada 2008
Konto usunięte
piwko jest jak zyciodajney napuj
15 listopada 2008
Konto usunięte
browar to moje 2 imie hehe ;p pilbym 24 na dobe jakby sie dalo ;p browar to przyjemnosc ktorej nie mozna sobie odebrac ^_^
14 listopada 2008
Konto usunięte
mocne xD KLAN piwoszy KLAN piwoszy xD
13 listopada 2008
Konto usunięte
piwko dobre na nerki i nietylko...:P
13 listopada 2008
Konto usunięte
ja chce taka rejestracje xDD a piwka to kto by sie nie napil?? xddd
12 listopada 2008
Konto usunięte
Kurdeeeee a ja sie bym tero napila browarka ^ ^
11 listopada 2008
Konto usunięte
Klan Piwoszy ;]Klan Piwoszy ;]Klan Piwoszy ;]
11 listopada 2008
Konto usunięte
noo duzego zimnego leszka se wyje-bac :D
10 listopada 2008
Konto usunięte
dzisiaj biba piwo bedzie wczoraj tez było piwo piwo piwo kocham:PPP
9 listopada 2008
Konto usunięte
piwo w reke i w plener :)
7 listopada 2008
Konto usunięte
Eyy.. jakie piwO najbardziej lubicie..?;> Lech jest zaj.bisty..;PP
7 listopada 2008
Konto usunięte
Klan Piwoszy ;] Klan Piwoszy ;]
6 listopada 2008
Konto usunięte
zapraszam piwoszy na piwne forum :) :) www.piwojestdobre.ok1.pl :) :)
5 listopada 2008
Konto usunięte
to mój samochód ;] a zawartość bagażnika jest zgodna z rejestracją ;]
3 listopada 2008
Konto usunięte
Klan Piwoszy ;]Klan Piwoszy ;]Klan Piwoszy ;]
3 listopada 2008
Konto usunięte
wolę prawdziwe piwo w budzie koło śmietnika niż piwopodobny wytwór koncernowy (Grupa Żywiec, Kompania Piwowarska, Carlsberg Polska - d. Okocim)
3 listopada 2008
Konto usunięte
"piwo" - to ja sobie na czole wydrukuje ;)
2 listopada 2008
afrooooo
Klan Piwoszy ;]Klan Piwoszy ;]Klan Piwoszy ;]
31 października 2008
Konto usunięte
Klan Piwoszy ; ] Minimalna długość komentarza to 15 znaków.
31 października 2008
Konto usunięte
hehe^^ pomyślne :D:d fajnie :D
31 października 2008
Konto usunięte
heh ja też browara z tych beczek bym nie ruszyła...foty ogólnie luz...heh pzdr
31 października 2008
Konto usunięte
z beczki piwo fuj... zimne butelkowe mniam :-P
31 października 2008
Konto usunięte
Fajne fotki... ale z tych beczek na zdjęciu nie chciałbym pić piwa... heheh
31 października 2008
Konto usunięte
Klan Piwoszy ;] Klan Piwoszy ;]
30 października 2008
MILENKA171832
Klan Piwoszy ;] Klan Piwoszy ;]
30 października 2008
Konto usunięte
A ja właśnie piwko sączę ;D
30 października 2008
Konto usunięte
Klan Piwoszy ;] Klan Piwoszy ;]
30 października 2008
speedrock
niezłe to może z tej okazji idziemy na piwko
30 października 2008
Konto usunięte
a w jednej beczce jasne a w dugiej ciemne
30 października 2008
Konto usunięte
Klan Piwoszy ;] Klan Piwoszy ;]
30 października 2008
Konto usunięte
Klan Piwoszy ;] Klan Piwoszy
30 października 2008
Konto usunięte
kaln piwosz i innych używek Tra la la la la :piwo:
30 października 2008
Konto usunięte
Klan Piwoszy ;] Klan Piwoszy ;]
30 października 2008
Konto usunięte
Klan Piwoszy ;] Klan Piwoszy ;]
30 października 2008
więcej komentarzy (195)