Powiadomienia Podglądacz Tak • Nie Głosy Czat Online Kamerki Szukaj Ranking Forum Gry Klub Gwiazd
Czekolada

Czekolada

Fakty i mity o czekoladzie

Dzisiaj przedstawiamy fakty

i obalamy mity!

Fakty:

1. Czekolada szybko wprawia w dobry nastrój oraz zmniejsza stres.

2. Zawiera lecytynę, która poprawia pamięć i uwalnia w mózgu związki pobudzające do pracy i nauki.

3. Tabliczka czekolady zawiera 550 kcal. By je spalić, trzeba biegać półtorej godziny.

4. Czekolada pitna jest mniej kaloryczna - duży kubek tego napoju zawiera 150 kcal.

Mity:

1. "Biała czekolada jest mniej kaloryczna". Nie jest. Zawiera więcej wysokokalorycznego tłuszczu niż ciemna czekolada.

2. "Czekolada light nie tuczy". To fałsz. Choć jest słodzona słodzikiem, jest w niej wysokokaloryczny tłuszcz kakaowy.

3. "Biały nalot na niej to pleśń". Nie. Ten nalot jest nieszkodliwy,

a powstaje wskutek przetrzymywania czekolady w cieple lub wyprodukowania jej z gorszej jakości tłuszczu.

Konto usunięte
Fenyloetyloamina zwiększa produkcję endorfin, a co za tym idzie, jesteśmy po spozyciu czekolady szczęśliwsi.
28 lipca 2010
Konto usunięte
czekoladowy was pozdrawiam :D
31 maja 2010
Konto usunięte
czekoladaaa niach pozdrawiam
9 marca 2010
Konto usunięte
czekalada ..mniaam . /zakochany/
17 października 2009
Anja
aktywność, aktywność! :rock:
30 sierpnia 2009
Konto usunięte
czekolada...mniam mniam...xD
30 sierpnia 2009
Konto usunięte
Mmm czekoloadka :zakochany:
30 sierpnia 2009
Anja
czekaladaa jest najlepsza ^^ nie da sie jeej nie lubić !
30 sierpnia 2009
Konto usunięte
czekaladaa jest najlepsza ^^ nie da sie jeej nie lubić ; ))
2 maja 2009
LoOlaa14
czekolada...mmm pychotka :)
25 października 2008
Konto usunięte
Czekolda naprawdę poprawia nastrój ;)
20 września 2008
Konto usunięte
czekolada. czekolada.
2 sierpnia 2008
Konto usunięte
przy nauce- tylko czekolada!;D każdy to wie...;P mniam!
31 lipca 2008
Konto usunięte
___Lubie czekolade!!! i to bardzo :)) ___
25 lipca 2008
Konto usunięte
___Lubie czekolade!!! i to bardzo :)) ___
24 lipca 2008
Konto usunięte
zGaDzAm $iĘ:)) uUuUw!elb!am jaK czeKoLadA s!e tAk RozPlYwa..,xD mMmMmM...xD:D
22 lipca 2008
Konto usunięte
Czekolada :zakochany: To jest too ^^
20 lipca 2008
Konto usunięte
SłOdkA! PySznA! Na KażDą OkAzJę!
19 lipca 2008
Konto usunięte
mniam,mniam..czekoladka naprawde to chyba nie grzech czasami zjeść sobie taką milkę:P
18 lipca 2008
Konto usunięte
SłOdkA! PySznA! Na KażDą OkAzJę!
17 lipca 2008
Konto usunięte
Ajaj :D Chyba nie mam ulubionej :P wcinam kazda ktora mam pod reka :D:D
15 lipca 2008
xXxKoGuTkoWaxXx
czekolada. czekolada. czekolada. czekolada
15 lipca 2008
Konto usunięte
Ja sie zgodzie z fakten nr2 ;D Jak sie ucze - obok zawsze lezy kawalek czekoladki ;p i jest git ;p
14 lipca 2008
Konto usunięte
,,Czekolada szybko wprawia w dobry nastrój oraz zmniejsza stres." Taak.! To prawda... xD
12 lipca 2008
Konto usunięte
Czekolada pitna jest mniej kaloryczna - duży kubek tego napoju zawiera 150 kcal. no prosze mozna nie rezygnowac z czekolady uuu
10 lipca 2008
Konto usunięte
Czekolada! Czekolada! 3) Tabliczka czekolady zawiera 550 kcal. By je spalić, trzeba biegać półtorej godziny;(
6 lipca 2008
Konto usunięte
jedyna wada czekolady to jej kalorczyczność...:( nie chodzi tu tylko o to żeby ktoś mówił ale ja jestem za gruba chodzi np. o serce:(
4 lipca 2008
Konto usunięte
Czekolada wprawia w spanialy nastroj :) i pomaga sie uczyc i ogolnie jest zaczepista :*
4 lipca 2008
Konto usunięte
Czekolada szybko wprawia w dobry nastrój :D
30 czerwca 2008
Paulina32
oj oj.. to chyba mniej czekolady.. 1,5 godziny biegania za tabliczkę czekolady.. oj oj..
28 czerwca 2008
Konto usunięte
czekolada. czekolada. czekolada. czekolada.
27 czerwca 2008
Konto usunięte
Czekolada! Czekolada!
27 czerwca 2008
Konto usunięte
Lubie czekolade!!! i to bardzo
24 czerwca 2008
Konto usunięte
4) Czekolada pitna jest mniej kaloryczna - duży kubek tego napoju zawiera 150 kcal. dodam , ze czekolada w tej postaci jest duzo bardziej smakovita
22 czerwca 2008
Konto usunięte
1) Czekolada szybko wprawia w dobry nastrój oraz zmniejsza stres. :mrgreen:
21 czerwca 2008
Konto usunięte
czekalada...powinna zalicza się do jednego z cudów świata :P
20 czerwca 2008
Konto usunięte
2...MiLk@ :) :zzakochany: wymiata :) MuuuuuuuuuuuuuuuuUUUUU :]
19 czerwca 2008
andziiaczeqq
to co z tegoi,że TUCZY?! jak można to ZRZUCIĆ ;d więc nie ma problemy ;]
13 czerwca 2008
Konto usunięte
Ja tż kocham czekolade, i mnie zawsze pomaga..Mmm..
12 czerwca 2008
Konto usunięte
Mniam ja czekolade koffam i już
5 czerwca 2008
Konto usunięte
(mininalna długość komentarza to 15 znaków)
4 czerwca 2008
Konto usunięte
nio ale mozna zrzucic xD
3 czerwca 2008
Konto usunięte
Tuczy ale mnie to tam wali xD Ważnee , że jest pysznaa !! ; - pp
3 czerwca 2008
Konto usunięte
moze i czekolada troche tuczy...no fakt, ale coz jest pyszna i nie zrezygnuje tak szybko z niej i tyle he he ;p
1 czerwca 2008
Konto usunięte
Ja tam zawsze jem czekolade jak mam zły humor ;)) ale nie poprawia mi nastroju ;D
1 czerwca 2008
Konto usunięte
Nie licze kalori ale warto wiedzieć o czekoladzie coś po za tym że jest pyszna :D
31 maja 2008
balela89
co do 1. pumktu to się zgadzam bez dwuch zdań:D Po ilu kostkach się uśmiechniesz;P
30 maja 2008
Konto usunięte
uwielbiam się śmiać po czekoladzie xD heheheeh zawsze nie moge przestać:P
29 maja 2008
Konto usunięte
tyyle kalorii . . . ;P alee i tak jest doobra xD
25 maja 2008
Konto usunięte
bo ja lubie czekolade haha xd
23 maja 2008
Konto usunięte
Czekolada to jest to!
23 maja 2008
Konto usunięte
zawsze jak zjem czekoladę to mi się humorek poprawia :D
23 maja 2008
Konto usunięte
Uwielbiam nadziewana czekoladke:) mniammm
21 maja 2008
Konto usunięte
Pychotaaa:)Czekoladaaa
19 maja 2008
Konto usunięte
Czekoladaaaa :*:* PychotaaaAaa :))))
17 maja 2008
Konto usunięte
z OrzeChamii ! xD .. FAkty . Hmm .. praWda :D Hii
11 maja 2008
Konto usunięte
Nie jem wiecej bialej czekolady xD pozdero;*
11 maja 2008
Konto usunięte
czekolada. czekolada. czekolada.
9 maja 2008
Konto usunięte
zgadzam sie z 1 punktem w faktach- bez watpliwosci po czekoladzie mam duuzo lepszy humorek xDD
9 maja 2008
Konto usunięte
jako przyszly technik zywienia stwierdzam iz czekolada nie jest az taka bardzo szkodliwa w pewnych ilosciach xD
8 maja 2008
Konto usunięte
Co do faktów o czekoladzie to mogę skomentować pierwszy pkt.: ostatnio często mam zły nastrój i zyję w ciagłym stresie dlatego sięgam po całą tabliczkę czekolady naprawdę to działa!!!
8 maja 2008
Konto usunięte
czekolada.mniam mniam.
4 maja 2008
KoSiA2233
Czekolada light...co to ma byc...ja nie mam żadnych zastrzeżeń do czekolady, no moze troszke dużo ma kcal
1 maja 2008
Konto usunięte
co do drugiego punktu to się zgadzam :D
1 maja 2008
Konto usunięte
lepiej sprawdzic na wlasnej skurze , to wszystko nie prawda .
27 kwietnia 2008
Konto usunięte
ciekawe miłe słyszec takie rzeczy... dowiedziałam sie czegos nowego:P:D
24 kwietnia 2008
Konto usunięte
Ciekawe to... dobrze wiedzieć :P
24 kwietnia 2008
Konto usunięte
ja tam na kalorie nie zawraca uwagi jak biore czekolade
22 kwietnia 2008
Konto usunięte
Ciekawie?!1heheh mniamniam...mity??troche wiedziałam ale nieaz tak wiele:P:P
21 kwietnia 2008
Konto usunięte
no no no warto poczytać prawdy i mity o czekoladzie :) Zapamiętam te informacje
10 kwietnia 2008
Konto usunięte
jaki nalot?? kurka kurka, ale spoko to wiedziec:)
9 kwietnia 2008
Konto usunięte
super znać te fakty Pozdro :)
8 kwietnia 2008
Konto usunięte
Masz 255 znaków aby wyrazić swoje zdanie na temat powyższego bloga.
8 kwietnia 2008
Konto usunięte
Super znać te fakty! Już nie pozwole sobie wpisywać uwag za podjadanie czekolady na lekcji:P:P Wkońcu to pobudza :D:D
6 kwietnia 2008
Konto usunięte
dla mnie nie jest ważne co jest faktem a co mitem.czekolada to czekolada!i jaka ona by nie była jeść ją będę:D
4 kwietnia 2008
Konto usunięte
Fakt faktem czekolada pobudza do pracy i nauki.
1 kwietnia 2008
Konto usunięte
Czekolada dobrze wpływa na nas
30 marca 2008
Konto usunięte
ołł ;D po ilu kostkach mama sie usmiechnie ? ;DDD
29 marca 2008
Konto usunięte
to prawda po czekoladzie zawsze mam dobynastruj
28 marca 2008
Konto usunięte
Bardzo Cennne te mity i fakty :) biała czekolada jest dla mnie bleee, a ciemna w każdej postci pyszności . Jestem szczupła , więc moge zajadać się nią i ile wlezie i nigdy nie musiałam odchudać się z powodu jej nadmairu
18 marca 2008
Konto usunięte
Ciekawe to:):) Dobrze, że jestem szczupła i nie musze spalać tych kalorii z czekolady:):)
15 marca 2008
Konto usunięte
fajne :) i smieszne heh eh
15 marca 2008
Konto usunięte
Skąś to znam! Zabawne! :P
15 marca 2008
więcej komentarzy (78)