krokodylek200
Posty: 31 (po ~60 znaków)
Reputacja: -5 | BluzgometrTM: 2
krokodylek200
  8 November 2015 (pierwszy post)
usterka
phantomo2
phantomo2
  8 November 2015
Jaki to silnik ,benzyna czy diesel TDCi?!
phantomo2
phantomo2
  8 November 2015
Czy są jakieś negatywne objawy?!
krokodylek200
Posty: 31 (po ~60 znaków)
Reputacja: -5 | BluzgometrTM: 2
krokodylek200
  8 November 2015
jako tako objawów niema chyba ze nie zauwazyłem to dizel
krokodylek200
Posty: 31 (po ~60 znaków)
Reputacja: -5 | BluzgometrTM: 2
krokodylek200
  8 November 2015
czy to zwiazane jest z przepustnica
krokodylek200
Posty: 31 (po ~60 znaków)
Reputacja: -5 | BluzgometrTM: 2
krokodylek200
  8 November 2015
tak strzelam
phantomo2
phantomo2
  9 November 2015
Przyczyn może być mnóstwo,pierwszą rzeczą jaką należy zrobić jest reset kompa,odpinasz klemę minusową akumulatora a potem przekręcasz kluczyk na zapłon po to by wygonić prąd z układu.Jeśli komunikat pojawi się znowu to znak,że coś nie jest tak z procesem spalania.Te silniki posiadają łuszczącą się krzywkę w pompie wtryskowej,opiłki proeadzą do blokowania się wtryskiwaczy.Poza tym przyczyn może być wiele,np zapchany katalizator,sonda lambda,zawór EGR.Tutaj w tym przypadku nie ma negatywnych objawów,dlatego zresetowałbym kompa.
krokodylek200
Posty: 31 (po ~60 znaków)
Reputacja: -5 | BluzgometrTM: 2
krokodylek200
  9 November 2015
fajnie dzieki
Z00000000000000000
Z00000000000000000
  12 November 2015
to ten dizel z common rail? Jak tak to pozdrawiam. Kilka tysięcy naprawa będzie kosztować na bank
Z00000000000000000
Z00000000000000000
  12 November 2015
z drugiej strony brak objawów, silnik chodzi bez zmian to faktycznie zrob ten reset kompa, zobaczysz niedlugo czy w zime bedzie wszystko okej
phantomo2
phantomo2
  12 November 2015
To prawda,jest to jeden z najgorszych silników Diesla w historii motoryzacji w każdym bądź razie znalazł się na liście najgorszych silników wraz np.z silnikiem N47 2.O BMW,tutaj nie ma żartów jeśli chodzi o koszty,wymieniona przez Kolegę ZOOOO kwota nie jest przesadzona,mogę tylko wspomnieć,że np.komplet wtryskiwaczy piezo do takiej.Toyoty Avensis 2.0 D4D kosztuje ok.8000zł.Do tego Forda na pewno będzie taniej,powiedzmy przez połowę.Moja rada,sprzedaj auto.
CichyBob18
Posty: 134 (po ~131 znaków)
Reputacja: 4 | BluzgometrTM: 42
CichyBob18
  12 November 2015
ja bym podjechał do kogoś kto podłączy komputer i powie ci wtedy co jest grane skoro silnik chodzi normalnie to raczej nie są to wtryskiwacze
Z00000000000000000
Z00000000000000000
  12 November 2015
w fordach coś jest z komputerami to fakt. u mojego znajomego np samoczynnie włączały się wycieraczki(bez naciśnięcia guzika), winą był sterownik komputera. u ciebie, poważna kontrolka, ja bym jej nie lekceważył i od razu oddał auto do warsztatu żeby sprawdzili co jest nie tak. Skoro w plusowych temperaturach się pali kontrolka, no spoko, może nie być objawów, ale co w przypadku temperatury np minus 15? No chyba, że garażujesz auto. To wtedy bez wniku nic nie rób jeździj jak dawniej i się nie przejmuj
Z00000000000000000
Z00000000000000000
  12 November 2015
poza tym chłopie, po co ci ford mk4? Niczym on sie nie rozni od mk3 poza moze bezpieczenstwem, wiecej poduszek powietrznych? poza tym wnetrze bez wiekszych zmian....
Z00000000000000000
Z00000000000000000
  12 November 2015
No tak tylko że to jest pójście na łatwiznę w każdym warsztacie podepną ci samochód pod komputer i wykasują błędy. Każdy to umie. Ale problem usterka pozostanie. Resetować komputer samochodu i kasować w nim palące się kontrolki każdy umie. U mnie się świeciła kontrolka akumulatora właśnie poszedłem na łatwiznę oddałem pod komputer gościu wykasował błędy a tydzień później auto nie chciało odpalić i trzeba było oddać do naprawy. Nie. To nie był akumulator klemy, proszę nie kombinować
Dyskusja na ten temat została zakończona lub też od 30 dni nikt nie brał udziału w dyskusji w tym wątku.