Konto usunięte: Przeżyłaś?

.
Konto usunięte: chyba nie przeżyła zamiast tych manewrów mogła wybrać tradycyjne kwiaty
Letnie opony by mnie bardziej cieszyły niż kwiaty.
joker4444: jak Ci poszło?
No poszło ;D.
Zanim wystartowałam to minęły pewnie z 2 godziny, to na minus. Na minus również moja pilotka, którą poznałam tego dnia, średnio potrafiła czytać mapę i ogólnie średnio się starała. Co chwilę musiałam się zatrzymywać i sama obierać odpowiednią trasę. W ogóle taki rajd na orientację jest mega ciekawy, muszę się w to zagłębić bardziej.
Najfajniej było jak już dotarłyśmy na Tor Poznań, gdzie na nim czekało nas kilka zadań, jakieś slalomy, ósemki bla bla. W sumie na wstępie się lekko wystrachałam, bo chłopaki w firmie mnie straszyli, że mam slicki i że jak będzie mokro to mnie nie widzą za kółkiem, bo nie mam doświadczenia. A na torze pierwsze zadanie slalom na mokrej nawierzchni, gdzie woda się lała aż miło, ale poszło mnie świetnie

.
Cały dzień w Maluszku mnie cholernie zmęczył, hałas straszny, bo samochód ze wszystkiego wypruty, sama blacha, drgania takie że o dzizys, no i coś z wydechem nie halo bo spalinami się niemal zatrułam ;D. Ale wróciłam szczęśliwa, bardzo ;D.
W poniedziałek jechałam do pracy nim i tak jak w niedzielę działał bez zarzutów, tak na sporym skrzyżowaniu stracił ładowanie i dupa, stanęłam, nawet awaryjnie nie działały (w sumie rano odpalałam go na kable chyba z 20 minut). Wysiadłam z samochodu i zaczęłam go spychać, nikt się nie zatrzymał by mi pomóc, nikt, jesu straszne to jest. Dobrze że to tylko Maluch, więc nie miałam większego problemu z jego zepchnięciem. Zadzwoniłam do mojej firmy, by naszą lawetę przysłali do mnie, czekałam dość długo i niewątpliwie stanowiłam mega atrakcję