LoLaPl
Posty: 2 (po ~51 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 9
LoLaPl
  11 grudnia 2014 (pierwszy post)

siemka ;)mimo ze jestem dziewczyna interesuje sie motocyklami ;) kto z was t

michas1978
Posty: 313 (po ~27 znaków)
Reputacja: 22 | BluzgometrTM: 1
michas1978
  22 grudnia 2014
Duszek
Duszek: Z nastawieniem na bardziej "turystyczną"


Tak.
Ale i tak po przejechaniu 300 km jesteś padnięty jak koń po westernie.
estixo
estixo
  22 grudnia 2014

LwG :D

raffx89
raffx89
  22 grudnia 2014

Pany po sezonie chciałbym zanabyć coś mocniejszego,myśle nad plastikiem bo na golasie wieje dosyć.Zastanawiam się nad cebra 600f4i,gixxerem, ewentualnie R6 ale to już nie na mój budżet,podpowiedzcie który bardziej się opłaca.

Duszek
Duszek
  22 grudnia 2014

Wszystkie to komarki d83dde04 Jaki budżet?

michas1978
michas1978: Tak. Ale i tak po przejechaniu 300 km jesteś padnięty jak koń po westernie.


To jakiś słaby zawodnik z ciebie :) Zrobiłem 1000km po Czechach i Słowacji z postojami na fajkę i tankowanie i to typowym sportem (poprzednia ZX-10R I-gen 2004r) ;)
Duszek
Duszek
  22 grudnia 2014

Aktualną dziesiątką też się wybieram gdzieś w szybką traskę na majówkę :)

raffx89
raffx89
  22 grudnia 2014

Może i komarki ale po przesiadce z 78 KM na prawie 120 to mysle że wystarczy,budzet nie za bogaty bo te 12 tys to taki maxx.

EnigmaR6
EnigmaR6
  22 grudnia 2014

michas1978, na sporcie (R6) zrobiłem w jeden dzień ponad 600km i nie miałem żadnych problemów i nic nie bolało :D

raffx89 jak masz budżet do 12tyś to bierz albo R6 albo cbr f4i lub f4i sport. Tylko do jakiej jazdy ma Ci służyć, aby szybko dojechać z punktu A do B i na ostre winklowanie czy spokojniejsza jazda?

Duszek
Duszek
  23 grudnia 2014

Do 12 tyś patrzył bym tylko za ZX-636R 2003-2004 bo za nowszą generację 2005 trzeba dać ciut wiecej(Zawias USD, wtrysk, wystarczająca moc i fajne prowadzenie) ew Gix od K1 bo też ma wtrysk.. R6 fajna ale dopiero od 2006 roku ;) CBR wypada najgorzej w zestawieniu... Chyba że chcesz sie tym turystycznie preclowac po bułki to cebra jest jak znalazł ;)

xtz660
Posty: 26 (po ~99 znaków)
Reputacja: -1 | BluzgometrTM: 0
xtz660
  25 grudnia 2014

A może mi ktoś coś doradzi nam Bandita 1200 S i chcę zakupić Z 1000 , czy to dobry będzie zakup ? Proszę o pomoc !!

Duszek
Duszek
  25 grudnia 2014

Zupełnie inny motocykl ;) Z1000 jest bardziej zwarty i agresywny. Bandit lepiej idzie z dołu ale jest jak wóz z węglem przy Z1000 ;)

xtz660
Posty: 26 (po ~99 znaków)
Reputacja: -1 | BluzgometrTM: 0
xtz660
  25 grudnia 2014

Tak wiem , dziękuje , a jeżeli chodzi o usterkowość lub spalanie ? czy może coś wiesz ?

Duszek
Duszek
  25 grudnia 2014

Jak nie kupisz szrota poskładanego z pięciu to nie słyszałem o typowych bolączkach w Z1000 ;) Trochę ma za miękki zawias ale da sie z tym żyć ;) Spalanie w bandicie 1200 za pewne jest większe niż w Zet-ce ;) Choć jeden i drugi swoje spali jak ci będzie ręką wykręcać :D

Kamil2109
Kamil2109
  5 stycznia 2015

Ja mam dwa silniki WFM-M06 i WFM M06-S34 w przyszłości mam zamiar złożyć do kupy mojego urala m 72, 746 cm³ z wózkiem bocznym i atrapą RKM-u, nie jest w najleprzym stanie i sie marnuje a wszystkie czesci są musze zwrócić honor dla takiego motocykla . A teraz przez zime robie sobie CafeRace'a na ramie wsk 125 i lagami i felami od hondy mbx a silnik narazie siedzi po generalnym remoncie mz 150 ts ale zastanawiam sie nad silnikiem mz trophy 250 pożyjemy zobaczymy :)

Alpinestars
Posty: 1 (po ~170 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 9
Alpinestars
  5 stycznia 2015

Nie tam żadna przyjemność teraz latać... opona zimna i drewniana, poza tym kawałek się przejedziesz i już rąk się nie czuje nawet podgrzewane gumy nie pomagają.

raffx89
raffx89
  5 stycznia 2015

podgrzewane gumy?? :D

Dyskusja na ten temat została zakończona lub też od 30 dni nikt nie brał udziału w dyskusji w tym wątku.