siemanko ziomeczki, korolka mi rdzewieje mocno wiec trzeba sie siła rzeczy rozgladać za jakimś dupowozem sensownym, raczej preferuje segment B lub C
moje typy:
1.Lancer jakos z 2003-2006 silnik 2.0 kombi
2.clio 2 RS
3.focus 1gen 2.0
4.citroen xsara 2.0 ewentualnie vts jak znajdzie sie w stanie nadającym do jazdy
5.cywilne subaru impreza w sedanie
6. Pug 407 ale raczej jakaś podstawowa wersja by sie zmieścić w hajsie
8. nie chce vw,opla,audi,merca i tak dalej z germańskich i pokrewnych marek bo to juz jednak nie to samo co kiedys i pasuje bardziej do wąsatego janusza lub dresa seby niz powaznego 22 latka
20 tysi, co kupić jak żyć? strona 1 z 2
Clio rs najlepszą opcja.. Duży silnik, duża moc, niska masa... W dodatku rewelacyjne właściwość jezdne.. Renault w wersji rs to tak jak bmw w wersji m... Wszystko zbudowane od nowa.. Genialne podwozie, do tego bardzo trwałe.. Jak najbardziej polecam, bo lepiej się wkreca niż moje 180-konne audi..
Ewentualnie renault laguna II Phase II w wersji gt.. Silnik 2.0 turbo 205 koni.. Z zewnątrz tego nie widać, ale przy konfrontacji można się naciąć..
Kupić to jedno,a zatankować i utrzymać to inna sprawa.Zacznij od sprawdzenia cen i dostępności części.
ja dziś kupiłem stilo 2004, 1.9 jtd 140km 120 tyś przebieg 6biegów, prawie full opcja
lata jak dziki :D
tylko nie ogarniam komputera pokładowego
wogle to pisze że średnia prędkość jaką te auto jeździ to ok 30km/h a spalanie 8.2 i ja nie wiem czy ktoś tak napieał po mieście przedemną czy on tyle pali czy to spalanie z jakiegoś przebeiegu np ost 100km? ktoś może pomóc ?
zatankuj go do pełna i sprawdź czy się coś zmieni...
wątpie czy jakikolwiek rozwój zapewnia taka laguna, jak ktos ma zaciebie do konfrontacji autem cichociemnym to lepiej saaba 900 i odpowiednie mody
wyglada jak kupa
wiadomo, jak sie bedzie sypać to kazde bedzie kosztować, robienie bez drutowania kosztuje
gnije podłoga mocno podobno xd
sugerowanie ze kupisz za 20 tysi type r które nie bedzie ulepem i nie wymaga włozenia w niego na dziendobry z 10k, idac w ta strone to lepiej jakies prostsze turbo z tanszym i łatwiej dostepnym silnikiem, bo jak patrze na ceny tych swapów hondy to az boli kieszen, 200 koni w fwd lepiej juz osiągnac z odpornego saaba lub jakies v6 mniej wysilone
jednak widze cie bardziej w e46 ziomeczku