DJpamir
Posty: 801 (po ~239 znaków)
Reputacja: -1 | BluzgometrTM: 1
DJpamir
  28 września 2009 (pierwszy post)

Witam mam golfa 2 z lpg 1,8 gt na jednopunktowym wtrysku dziś wymieniałem alternator w moim bo w starym padl regulator napięcia i do tego łożysko się wykańczało.
Przy odkrecaniu alternatora odpiolem oczywiscie akumulator.
po zakończeniu roboty odpalam go mierze napięcie i wszystko ok tylko obroty ma wyższe niz przedtem(silnik zagrzany wiec nie chodzil na ssaniu)
Kiedyś miałem 1000 obr na benzynie i 950 obr na gazie minimalnie sie kiwało trzeba by gaz wyregulowac,a mam instalacje na silniczku nie na srubie wiec nie krecilem ::mrgreen::
Teraz mam jakies 1250 na gazie i 1150 na benzynie,nie dosc ze podwyzszone to jeszcze na odwrot niz bylo benzyna ma nizsze ::szok::Filtr powitrza czysty
Obrotomierz chyba mam na lince bo do alternatora szły tak samo jak w starym 2 kabelki. ten obrotomierz ma 55A a tamten mial 65A ale to chyba nie od tego?
Filtr powitrza czysty.
Wiecie może czym to jest spowodowane to podwyzszenie obrotow?
Znajomy mówi ze nowy(uzywany z innego auta)alternator ma mniejsze opory i dlatego silnik sie lzej kreci,możliwe by to było? ale dlaczego teraz na benzynie sa niższe?

GÓWNO WIESZ W NOGACH ŚPISZ
I O KUPIE JEŻA SNISZ

KORARM
KORARM
  28 września 2009
DJpamir
DJpamir: Obrotomierz chyba mam na lince

Jeszcze takiego nie widziałem w życiu
Ta linka od prędkościomierza jest

DJpamir
DJpamir: ten obrotomierz ma 55A a tamten mial 65A

Obrotomierz nie ma A
Ampery raczej ma Alternator wszystko pomyliłeś

DJpamir
DJpamir: Wiecie może czym to jest spowodowane to podwyzszenie obrotow?

Tego nie wiem dziwn to jest nie potrafie tego wytłumaczyć

Ale moja rada to rozgrzanie silnika i zobacz czy nie spadną na zimnym zawsze są większe na wtrysku jak masz

DJpamir
DJpamir: Znajomy mówi ze nowy(uzywany z innego auta)alternator ma mniejsze opory i dlatego silnik sie lzej kreci

Różne teorie słyszałem ale tak Głupiej nigdy
Weż tego znajomego wogóle nie słuchaj
KORARM
KORARM
  28 września 2009

Wogóle jak teierdzisz, ze masz inne ogroty jak miełeś to zobacz czy czegoś nie pomyliłeś przy robocie

Jakiś kabelek nie podpięty

Może podciśnienie pomylone czy nie podpięte od tego zacznij

Bo alternator nie ma tu nic do obrotów

Poza tym mogłeś założyć tego od diesla co miałeś jeśli pasował

DJpamir
Posty: 801 (po ~239 znaków)
Reputacja: -1 | BluzgometrTM: 1
DJpamir
  28 września 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: Obrotomierz nie ma A Ampery raczej ma Alternator wszystko pomyliłeś

dokładnie tak

Konto usunięte
Konto usunięte: Wogóle jak teierdzisz, ze masz inne ogroty jak miełeś to zobacz czy czegoś nie pomyliłeś przy robocie Jakiś kabelek nie podpięty Może podciśnienie pomylone czy nie podpięte od tego zacznij

do tej roboty nie trzeba było nic odpinać,zadnych węzyków itp. tylko 2 kabelki do alternatora ktorych sie nie da inaczej podpiąc.

GÓWNO WIESZ W NOGACH ŚPISZ
I O KUPIE JEŻA SNISZ

MeKaN
MeKaN
  29 września 2009

Na Twoim miejscu założyłbym jeszcze raz stary alternator i zobaczył czy wszystko wróci do normy. Jeśli tak - szukaj rozwiązania wokół nowego alternatora.

ziomekthx
ziomekthx
  29 września 2009

załozyłes ten alternator od diesla ?

A co do obrotów to naprawdę masz wysokie. Max to powinno byc 900

DJpamir
Posty: 801 (po ~239 znaków)
Reputacja: -1 | BluzgometrTM: 1
DJpamir
  29 września 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: załozyłes ten alternator od diesla ? A co do obrotów to naprawdę masz wysokie. Max to powinno byc 900

alternator jest z benzyniaka taki sam jak moj tylko o 10A słabszy.
Tak zaraz po odpaleniu to nawet te obroty sa kolo 1000 ale jak sie pojezdzi pozniej stoi w korku to juz przekraczaja 1000 jak by sie przepustnica zawieszala albo ssanie nie zamykało dokonca

GÓWNO WIESZ W NOGACH ŚPISZ
I O KUPIE JEŻA SNISZ

DJpamir
Posty: 801 (po ~239 znaków)
Reputacja: -1 | BluzgometrTM: 1
DJpamir
  29 września 2009

byłem z tym u mechanika,podlaczyl czujnik do sondy lambdy,sprawdzil czujnik temp i przestawil zaplon mialem na 11 a ponoc powinno byc na 6.
Jeszcze popuścił troche na lince od gazu i ma obroty w normie.
A jak ja wcześniej poluzowywalem linke pod domem to nie chcial spadać z obrotów,wiec jaja jakies.

GÓWNO WIESZ W NOGACH ŚPISZ
I O KUPIE JEŻA SNISZ

jokej84
jokej84
  29 września 2009

Był kiedyś taki motocykl jawa tam był obrotomierz na linkę

DEIVIS
DEIVIS
  30 września 2009

przestawienie zaplonu spowodowalo spadek obrotow

DJpamir
Posty: 801 (po ~239 znaków)
Reputacja: -1 | BluzgometrTM: 1
DJpamir
  1 października 2009
DEIVIS
DEIVIS: przestawienie zaplonu spowodowalo spadek obrotow

ale dlaczego przed zmiana alternatora były w miare dobre? ,a po zmianie podkoczyły i na gazie byly jeszcze wyzsze niz na benzynie.
Aha pisałeś kiedyś że pod lpg najlepiej wyregulować troszke inaczej zapłon niż pod benzynke,przy wtrysku jednopunktowym to coś da? czy tylko przy gaźnikowcach mozna tak robic?

GÓWNO WIESZ W NOGACH ŚPISZ
I O KUPIE JEŻA SNISZ

KORARM
KORARM
  1 października 2009
DJpamir
DJpamir: ale dlaczego przed zmiana alternatora były w miare dobre?

Przypadek
To sie zdarza
ZwyczajnieNie
ZwyczajnieNie
  1 października 2009

no,tacy z was ,,mechanicy" że obrotomierza na linkę nie widzieliście-śmiech na sali

DEIVIS
DEIVIS
  1 października 2009

na LPG powinien byc opuzniony zaplon i na jednopunkcie tez powinno to cos dac bo to chodzi glównie o zaplon mieszanki

KORARM
KORARM
  1 października 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: no,tacy z was ,,mechanicy" że obrotomierza na linkę nie widzieliście-śmiech na sali

Nie każdy jest tak idealny i wszech wiedzący jak ty a szkoda
Dyskusja na ten temat została zakończona lub też od 30 dni nikt nie brał udziału w dyskusji w tym wątku.