Witam mam golfa 2 z lpg 1,8 gt na jednopunktowym wtrysku dziś wymieniałem alternator w moim bo w starym padl regulator napięcia i do tego łożysko się wykańczało.
Przy odkrecaniu alternatora odpiolem oczywiscie akumulator.
po zakończeniu roboty odpalam go mierze napięcie i wszystko ok tylko obroty ma wyższe niz przedtem(silnik zagrzany wiec nie chodzil na ssaniu)
Kiedyś miałem 1000 obr na benzynie i 950 obr na gazie minimalnie sie kiwało trzeba by gaz wyregulowac,a mam instalacje na silniczku nie na srubie wiec nie krecilem ::
Teraz mam jakies 1250 na gazie i 1150 na benzynie,nie dosc ze podwyzszone to jeszcze na odwrot niz bylo benzyna ma nizsze ::Filtr powitrza czysty
Obrotomierz chyba mam na lince bo do alternatora szły tak samo jak w starym 2 kabelki. ten obrotomierz ma 55A a tamten mial 65A ale to chyba nie od tego?
Filtr powitrza czysty.
Wiecie może czym to jest spowodowane to podwyzszenie obrotow?
Znajomy mówi ze nowy(uzywany z innego auta)alternator ma mniejsze opory i dlatego silnik sie lzej kreci,możliwe by to było? ale dlaczego teraz na benzynie sa niższe?
Podwyższone obroty strona 1 z 2
GÓWNO WIESZ W NOGACH ŚPISZI O KUPIE JEŻA SNISZ
Jeszcze takiego nie widziałem w życiu
Ta linka od prędkościomierza jest
Obrotomierz nie ma A
Ampery raczej ma Alternator wszystko pomyliłeś
Tego nie wiem dziwn to jest nie potrafie tego wytłumaczyć
Ale moja rada to rozgrzanie silnika i zobacz czy nie spadną na zimnym zawsze są większe na wtrysku jak masz
Różne teorie słyszałem ale tak Głupiej nigdy
Weż tego znajomego wogóle nie słuchaj
Wogóle jak teierdzisz, ze masz inne ogroty jak miełeś to zobacz czy czegoś nie pomyliłeś przy robocie
Jakiś kabelek nie podpięty
Może podciśnienie pomylone czy nie podpięte od tego zacznij
Bo alternator nie ma tu nic do obrotów
Poza tym mogłeś założyć tego od diesla co miałeś jeśli pasował
dokładnie tak
do tej roboty nie trzeba było nic odpinać,zadnych węzyków itp. tylko 2 kabelki do alternatora ktorych sie nie da inaczej podpiąc.
GÓWNO WIESZ W NOGACH ŚPISZI O KUPIE JEŻA SNISZ
Na Twoim miejscu założyłbym jeszcze raz stary alternator i zobaczył czy wszystko wróci do normy. Jeśli tak - szukaj rozwiązania wokół nowego alternatora.
załozyłes ten alternator od diesla ?
A co do obrotów to naprawdę masz wysokie. Max to powinno byc 900
alternator jest z benzyniaka taki sam jak moj tylko o 10A słabszy.
Tak zaraz po odpaleniu to nawet te obroty sa kolo 1000 ale jak sie pojezdzi pozniej stoi w korku to juz przekraczaja 1000 jak by sie przepustnica zawieszala albo ssanie nie zamykało dokonca
GÓWNO WIESZ W NOGACH ŚPISZI O KUPIE JEŻA SNISZ
byłem z tym u mechanika,podlaczyl czujnik do sondy lambdy,sprawdzil czujnik temp i przestawil zaplon mialem na 11 a ponoc powinno byc na 6.
Jeszcze popuścił troche na lince od gazu i ma obroty w normie.
A jak ja wcześniej poluzowywalem linke pod domem to nie chcial spadać z obrotów,wiec jaja jakies.
GÓWNO WIESZ W NOGACH ŚPISZI O KUPIE JEŻA SNISZ
ale dlaczego przed zmiana alternatora były w miare dobre? ,a po zmianie podkoczyły i na gazie byly jeszcze wyzsze niz na benzynie.
Aha pisałeś kiedyś że pod lpg najlepiej wyregulować troszke inaczej zapłon niż pod benzynke,przy wtrysku jednopunktowym to coś da? czy tylko przy gaźnikowcach mozna tak robic?
GÓWNO WIESZ W NOGACH ŚPISZI O KUPIE JEŻA SNISZ