CagivaStunt
CagivaStunt
  30 sierpnia 2009 (pierwszy post)
CagivaStunt
CagivaStunt
  30 sierpnia 2009

Kupiłem niedawno Cagive Mito Ev 7. Motor cudowny, moc duża jak na tą pojemność. Niestety zbyt długo nią nie pojeździłem. Wał szlak trafił po jeździe we dwie osoby z prędkością 150km/h. Miał ktoś jeszcze ten problem?

DEIVIS
DEIVIS
  30 sierpnia 2009

normalka w takich wyzułowanych silnikach ja wyderłem z simsona 50ccm 100km/h robiac wszystkie podzespoly sememu wyderl bym jeszcze z 10 do 20 wiecej ale kasy braklo a czesci juz sie zuzyly

kkryha07
kkryha07
  30 sierpnia 2009
Właśnie skok mocy musi iść w parze z wytrzymałością materiałów. Problem mógł też tkwić w nie odpowiednim smarowaniu. Pamiętam bardzo dobrze te swoje przeróbki :D wsk- trochę się jedzie trochę pcha he. To były czasy wiecznie czarnych rąk :D

DEIVIS
DEIVIS: z simsona 50ccm 100km/h

Jak Ci się to udało zrobić ??
DEIVIS
DEIVIS
  30 sierpnia 2009

zrobilem sam cylek z 6 kanałami przeplukujacymi i 3 wydechowymi do tego tlumik sportowy od skutera przerobiony pod simsona gaznik 21mm i zaplon pvl

kkryha07
kkryha07
  30 sierpnia 2009
I wszystko jasne he :D
Tak się zastanawiam gdzie te kanały się tam pomieściły takim skromnym cylinderku
DEIVIS
DEIVIS
  30 sierpnia 2009

w sumie to ich bylo 6 po przerubce ja dorobiłem 4 a z takiego cylka to nawet zrobil bym 105ccm ale za duze koszty i za mala wytrzymalosc podzespołow a miejsca jest sporo dla sprawnego Tuningowca

ZX7RxNINJA
ZX7RxNINJA
  30 sierpnia 2009

2 suwy nie sa trwałe, nie wazne z jaka pojemnością.

w 125tkach trzeba liczyć co 10-15 tys na remont.

DEIVIS
DEIVIS
  30 sierpnia 2009

taka jest prawda ale sa fajne do przerubeki latwe w tuningu

DylaraComesBack
DylaraComesBack
  30 sierpnia 2009
DEIVIS
DEIVIS: wyzułowanych wyderłem wyderl bym


DEIVIS
DEIVIS: cylek

O Boże

DEIVIS
DEIVIS: przerubce

jasne

DEIVIS
DEIVIS: przerubek


Ej jesteś moim idolem xD

Konto usunięte
Konto usunięte: Wał szlak trafił

załatw sobie nowy i nie płacz ;]
DEIVIS
DEIVIS
  30 sierpnia 2009

od pier..... sie bo wnerwiasz mnie nic nie masz ciekawego do powiedzenia i sie wysmiewasz z wszystkich a h u j a sie znasz na silnikach takze zejdz ze mnie i ciesz sie ze nie moge sie spotkac z toba twaza w twaz bo owtedy inaczej bys spiweał

Kilometr
Posty: 9342 (po ~59 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 36
Kilometr
  31 sierpnia 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: 2 suwy nie sa trwałe, nie wazne z jaka pojemnością. w 125tkach trzeba liczyć co 10-15 tys na remont.

ja swoim przejechalem 5 tysi i jest dobrze :tak:
:rock: :rock:
DEIVIS
DEIVIS
  31 sierpnia 2009

no to malutko ale silnik 2t pada duzo szybciej niz 4t ato z powodu nie idealnego smarowania łozysk i tłoka

CagivaStunt
CagivaStunt
  31 sierpnia 2009
DEIVIS
DEIVIS: no to malutko ale silnik 2t pada duzo szybciej niz 4t ato z powodu nie idealnego smarowania łozysk i tłoka


Tak, zgadzam sie miałem skuter 4t, zwyczajny chińczyk, albo raczej nie bo przerobiony na 90ccm, gażnik 24mm, stożek, napęd sportowy. Gdy kupiłem Cagive dostał go brat. Zatarł go po tygoniu, bo jeździł bez oleju. Ale go naprawie;) to mała bestyjka!
lukasz2147
lukasz2147
  2 września 2009

a ja wam powiem pewną ciekawostkę że firma stihl wprowadza silniki 4t smarowane mieszanką paliwową O.o a dlatego że nie ma miski olejowej itp. i trzeba robić mieszankę paliwową jak do 2t heh ciekawe jak będzie z żywotnością tych silników... a silniki 2T są żywotne jak są zblokowane itp. bo jak mają full moc to strasznie szybko się psują... jak dobrze pójdzie to na nowym silniku z full mocą zrobimy z 30tys. a jak jest na maxa wyżyłowany jak np. w crossach to co jakieś 5tys.

Dyskusja na ten temat została zakończona lub też od 30 dni nikt nie brał udziału w dyskusji w tym wątku.